style> .imageRS { border:1px solid black; box-shadow: 10px 10px 5px #888888; } p { font-size: 13pt; } li { font-size: 13pt; } .zbox4 {padding-left:4px;padding-right:4px;border:2px solid navy;}

מרצה לשיווק באינטרנט – זהר עמיהוד

מרצה שיווק וקידום אתרים באינטרנטמרצה לשיווק באינטרנט למנהלים, החל משעה הרצאה, דרך חצי יום, יום שלם ועד עד קורס של 24 שעות בכל הארץ.

שמי זהר עמיהוד ואני מרצה לשיווק באינטרנט. יש לי תואר שני במינהל עסקים (MBA) עם התמחות במערכות מידע מטעם אוניברסיטת תל אביב. כתבתי 85 ספרי מחשבים: אופיס, חלונות, תכנות, תקשורת וגם בניית אתרים ותכנות לאינטרנט. עורך מקצועי של הספר "הגדל את הכנסות העסק שלך באמצעות פרסום בגוגל Google AdWords"

את הרצאותיי הראשונות בפני קהל התחלתי במכללת סיוון, שלימים הפכה להיות ג'ון ברייס הדרכה מקבוצת מטריקס, איי שם בשנות ה-90. אז יצחק סיוון קרא לי לדגל להרצאות בנושא, החזיקו חזק, DOS 5 למתקדמים. באותה תקופה המחשבים היו גדולים, המסכים היו ירוקים ולא היה עכבר מחובר למחשב, פשוט כי לא היה צריך.

מרצה לשיווק באינטרנט בכנס קידום אתרים
מרצה לשיווק באינטרנט
מרצה לשיווק באינטרנט בקורס מדיה חברתית
אני מדלג כמה עשרות שנים קדימה. בשנת 2007 הייתי המרצה הראשון לקידום אתרים בג'ון ברייס וכך זה קרה, אבל לפני זה הקדמה קטנה. שנת 2007 זאת השנה שלפני הפריצה הגדולה של פייסבוק ושל עולם הבלוגים. האינטרנט בישראל התנהל בעצלתיים ובמהירויות נמוכות בהשוואה להיום. אז, דובר על העתיד עם טכנולוגיה מדהימה שנקראה ADSL שאמורה על הנייר לעבוד במהירות 8 מגה בייט, זאת לעומת המהירות של שנת 2007 שהיתה: הורדה 1.5 מגה, העלאה 150 קילובייט.

אז מה קרה בגו'ן ברייס? הצלחתי לשכנע את ערן לסר, מנכ"ל משותף (עם זיו מנדל) בג'ון ברייס הדרכה שיש מקום לתכנים בנושא קידום אתרים SEO לקורס מפתחי אתרים באינטרנט שהיה אז אחד מקורסי הדגל של מרכז ההדרכה ותלמידיו למדו על פי ספר רב-מכר שכתבתי בשם HTML & CSS למפתחי אתרים באינטרנט.

ערן שלח אותי למחלקת הדרכה. את הילדונת שבתפקידה היתה עוזרת הדרכה או משהו בדומה, העבר ההדרכתי שלי בסיוון, הספרים שכתבתי לא עשו עליה רושם והיא ביקשה לערוך לי מבחן בד: 10 דקות של הרצאה. עברתי! יש!!

השיעור שנתתי בג'ון ברייס בנושא קידום אתרים SEO (להזכירכם, קידום אתרים בשנת 2007 היה טכני לחלוטין, כך גם גוגל, התעסקות בתגיות HTML בעיקר) היה הצלחה הדרכה ובעקבותיו הוזמנתי למחזור נוסף של קורס מפתחי אתרים ואף נתנו לי שני שיעורים והשאר היסטוריה, כמו שאומרים.

כאשר נפתחה המכללה לניו-מדיה הייתי המדריך הראשון לנושא קידום אתרים SEO במחזור: 1, 2 ו- 3 בקורס מנהלי מדיה חברתית שהיום נפתח מחזור 28 של אותו קורס.

ויש עוד מוסדות בהן אני מרצה: האוניברסיטה הפתוחה, הקריה האקדמית אונו, מדרשת רופין, קורס קידום אתרים AskPavel, מכללת דעת השרון, מכללת GCI, המרכז הבינ תחומי לאינטרנט של רוני פרידמן, האקדמיה לשיווק באינטרנט של איתי פז ובמסגרות נוספות.

מרצה לשיווק באינטרנט פלוס פלוס או על מה אני יכול להרצות?

למעשה על הרבה מאוד נושאים. אני אדם לומד, המקדיש כשעה וחצי כל יום ללימוד בין אם זה קריאה, צפייה בוידאו או האזנה. תחומי ההתעניינות שלי רחבים ומאפשרים לי לתקשר עם קהלים שונים מתחומים שונים בפניהם אני מרצה.

מרצה לשיווק באינטרנט במיגוון תחומים?

פרסום ממומן, קידום אתרים, ניוזלטר, דפי נחיתה, בניית אתרים, מבוא לטכנולוגיית האינטרנט.

להלן רשימת הרצאות אפשרויות:
  • עולם הפרסום החדש מול עולם הפרסום הישן
  • מיתוג באינטרנט
  • 10 הטעויות בקידום האתר האתר שלך
  • בניית אתר המותאם לשיווק באינטרנט
  • הכן את האתר שלך לשנת 2013
  • איך בונים אתר שמשדר אמינות
  • האתגרים בשיווק באינטרנט לשנת 2013
  • כיצד לבנות אתרים מצליחים?
  • פנדה ופינגווין – גוגל שיחררו את החיות. האם אתה צריך לברוח?
  • העתיד נמצא במובייל?
  • עשרת הדרכים להיות ראשון בגוגל
  • משיכת לקוחות באמצעות פרסום ממומן
  • 5 הדברים החשובים לפרסום ממומן שגם מצליח
  • איך להופיע בפני הלקוחות שלך ברגע האמת?

אשמח לשוחח בטלפון ולענות על כל שאלה 09-8910462

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כמה זה? *

דילוג לתוכן