דף הבית » להיות ראשון בגוגל כדי להביא לקוחות רלוונטים בביטויים שהם מחפשים » איך להיות ראשון בגוגל ולעקוף את כל המתחרים שלך

איך להיות ראשון בגוגל ולעקוף את כל המתחרים שלך

יש לך אתר, אתה נכנס אליו ישירות כמה פעמים ביום כדי לוודא שהוא עובד. אתה נכנס לגוגל, מחפש את האתר שלך ולא מוצא או מוצא את האתר שלך בדף 3, 4 או 20. "איך להיות ראשון בגוגל" אתה שואל? איך עושים את זה? הנה מה צריך לוודא באתר שלך כדי להיות ראשון בגוגל.

להיות ראשון בגוגל
להיות ראשון בגוגל בביטוי השתלת שיניים

טיפים איך להיות ראשון בגוגל

כדי להיות ראשון בגוגל צריך להיות לכם ברור שזה לא ניתן להעשות בין לילה. זוהי פעילות שדורשת עבודה ולאורך זמן. כמה פעילות? וכמה זמן? אליו הן שאלות שיש לתת עליהם את הדעת והם קשורות לא רק בכם אלה בתחרות מולה אתם מתמודדים וצריך לשים לב לא לעשות טעויות SEO של מתחילים.

הדבר הראשון, נגישות. מה שאני מתכוון זה שמשתמשים וגם מנועי חיפוש כאחד צריכים להיות מסוגלים להגיע אל כל הדפים שיצרת באתר, בקלות וללא בעיות.

אתה צריך לוודא שאין שגיאות באתר העשויות לפגוע בדרוג האתר שלך בתוצאות החיפוש של גוגל. לשגיאות אלה יש מספרים כמו 302, 404, 500 והרשימה עוד ארוכה.

אחת השגיאות שממש מעצבנת את הגולשים וגם את מנוע החיפוש, היא שגיאה 404. משמעות השגיאה: "page not found" ובעברית: "דף זה לא נמצא".

מתי שגיאה 404 מתרחשת? כאשר אתה יוצר קישור לדף באתר שלך בין אם זה קישור פנימי (מדף אחר באתר שלך) או קישור חיצוני (קישור מאתר אחר, שאינו שלך, אל האתר שלך) וכתובת הדף (אליו אתה מקשר) השתנתה או שהדף כבר אינו קיים. אני בטוח שכבר נתקלת במקרים כאלה באתרים של אחרים: לחצת על קישור והגעת לדף עם ההודעה: "דף זה לא נמצא 404" ומה זה התעצבנת! זה בדיוק מה שקורה למשתמשים ולגוגל אם הם מצאו שגיאה שכזאת באתר שלך.

התשובה לשאלה איך להיות ראשון בגוגל היא שקודם כול גוגל צריך להצליח לקרוא את כל הדפים באתר שלך ולעקוב אחר כל הקישורים הפנימיים. קישורים שאינם מובילים לשום מקום או יותר נכון מובילים לדף 404 לא תורמים, בלשון המעטה, להערכת מנוע החיפוש את האתר שלך.

הדבר השני הוא מילות מפתח. אתה חייב לבחור את מילות המפתח הנכונות שבהן עליך להתמקד באתר שלך. מה הן מילות המפתח שלך, של העסק שלך, של המוצר שלך, של השירות שלך? מהו נפח החיפושים לאותם ביטויים?

אם אתה רוצה להיות ראשון בחיפוש אחר "דיקור סיני בירושלים", אתה צריך לדעת כמה חיפושים יש לביטוי הזה, נכון? לא כדאי לקדם את הביטוי "דיקור סיני בירושלים" למקום הראשון בגוגל ורק אז לגלות שאף אחד, אבל אף אחד לא מחפש "דיקור סיני בירושלים" – זאת בחירה רעה לקדם מושג שאין לו חיפושים (הערה: אל דאגה! יש חיפושים לביטוי "דיקור סיני בירושלים", לא מאות חיפושים בחודש, אבל כמה עשרות).

האתר שלך צריך להכיל עשרות מילות מפתח: השם שלך, שמות המוצרים/שירותים שלך, שמות קטגוריות ועוד עשרות ביטויים אותם הלקוחות שלך מחפשים שאותם אתה תקדם להיות ראשון בגוגל. איך? על ידי תוכן בעל ערך כפי שמתואר בהמשך.

הדבר השלישי שעליך לדאוג שיהיה באתר שלך הוא תוכן איכותי ובעל ערך. אם יש לך כבר תנועה של לקוחות לאתר שלך הם כולם שואלים שאלה אחת: "מה יש פה בשבילי?", "במה האתר הזה יכול לעזור לי?"

אם הם לא ימצאו את מבוקשם בדף הראשון באתר, אליו הם הגיעו, הם פשוט ינטשו. אחוז נטישה גבוה מאותת לגוגל שבאתר הזה אין ערך עבור הגולשים והדבר יתבטא בירידה בדרוג.

אני לא יודע בדיוק מה הלקוחות שלך מחפשים, אבל אם הם ציפו שהתוכן שלך יכיל וידאו, אולי תמונה, אולי איזה תרשים ואם התכנים האלה חסרים, הם פשוט ילחצו "לחץ כדי לחזור" ויעברו לגלוש באתר של המתחרה שלך.

אז מה שאתה צריך לחשוב זה איך "להדביק", לרתק את המשתמשים אליך לאתר ואת זה אתה עושה בעזרת תכנים איכותיים בעלי ערך. אם משתמשים מגיעים לדף באתר שלך וחושבים לעצמם, "זה לא ממש תשובה לשאלה שלי" , או "כן, זוהי תשובה חלקית אבל הלוואי שהיה כאן בפירוט רב יותר: וידאו, תמונות, קישורים למידע נוסף, טבלת השוואה, דו"ח מיוחד, תוצאות סקר…" אם הם לא ימצאו את מה שחיפשו, הם לא ישהו באתר שלך זמן רב וגם לא ירצו לחזור אליו.

אתה צריך לבנות תכנים באתר, כאנשים שיגיעו אליו יאמרו: "זה בדיוק מה שחיפשתי?" או "זה מקור מידע אמין לצורך שלי" ועוד משפטים כאלה של שביעות רצון.

שביעות הרצון של הלקוחות תתבטא באחוזי נטישה נמוכים, זמן שהייה גבוה ואחוז גבוה של חזרה ואת זה מנועי החיפוש יודעים לזהות והם יתגמלו אותך בכך שהאתר יעלה מעלה מעלה בדרוג.

הדבר הרביעי הוא עיצוב ויצירת חוויה עבור המשתמש. בכוונה שמתי את העיצוב במקום זה, המקום הרביעי. האתר שלך צריך להיות ידידותי, קל לניווט, קל להתמצאות. מעבר לכך שהאתר שלך צריך להראות טוב בכל הדפדפנים שבשימוש האתר צריך להיות ברור.

לא פעם הגעת לאתרים "עמוסים" בהם נעשה ניסיון לשים את הכל, בדף אחד, ומרוב פרטים לא ידעת מה לעשות. סליחה, בוודאי שידעת! סגרת את האתר עם עודף הפרטים וחיפשת משהו ידידותי יותר.

לאתר שלך יש מטרה והיא לעשות כסף. כדי שזה יקרה אתה צריך להוביל את המשתמש להיכן שאתה רוצה, אבל עם זאת לתת לו תחושה שהוא יכול לעשות מה שהוא רוצה כאשר הוא, למעשה, עושה את מה שאתה רצית.

דבר חמישי, פעילות ברשתות חברתיות. בשנים האחרונות, קידום אתרים ורשתות חברתיות הולכים יד ביד. למיקרוסופט יש שיתוף פעולה עם פייסבוק, גוגל שיתפה פעולה עם טוויטר ולאחרונה היא הקימה רשת חברתית משלה בשם Google Plus כך שהמילה האחרונה עדיין לא נאמרה בשוק.

מה שאתה אומר על עצמך, את זה כתבת באתר שלך, אבל לגוגל חשוב מה אחרים אומרים עליך, ומכיון שמספר החברים בפייסבוק חצה את המיליארד, גוגל מנסה למצוא עדויות עליך שם בפרט ובשאר הרשתות החברתיות. אם אתה רוצה להיות במקום ראשון בגוגל אתה צריך שיזכירו את המוצר שלך או השרות שלך ברשתות החברתיות כדי לעזור למנועי החיפוש לדרג יותר טוב את האתר שלך.

הדבר הבא שעליך לדאוג הוא קישורים וזה מחזיר אותי לדרך שבה גוגל מדרגת את האתר שלך. הרעיון הוא שככל שיש לך יותר קישורים, כך ניתן להסיק שמעריכים את האתר שלך יותר. אבל יש עוד פרמטרים שמאפיינים את הקישור אליך, אחד מהם הוא למשל מי נתן לך קישור.

התשובה לשאלה איך להיות ראשון בגוגל תלוייה, קודם כל, בך

כל אחד יכול לקדם בעצמו את האתר שלו עם הדרכה מתאימה וידע נכון!

כדי לקדם את האתר צריך:

  • להסיר מחסומים טכניים
  • לחשוב לקוח
  • לפעול לאורך זמן
  • לא לעשות קיצורי דרך

איך אפשר לעזור לך?

זהר עמיהוד

רוצה שגוגל יביא יותר לקוחות לאתר שלך? רוצה שיותר לקוחות שהגיעו לאתר יפנו ו/או יקנו? לא ברור לך איך ליצור הרבה תוכן באופן עקבי ומתמשך?

אני, זהר עמיהוד אעזור לך להביא יותר גולשים לאתר שלך, לגרום ליותר פניות ויותר מכירות כך שתוכל להפיק יותר רווחים מהנוכחות האינטרנטית שלך. התקשר אלי כדי שתוכל למנף את הנוכחות האינטרנטית שלך, להביא יותר לקוחות, ליצור יותר פניות ויותר מכירות.

כן, אני רוצה יותר תנועה, יותר פניות, יותר מכירות

"אין טעויות חדשות. יש צעירים שעושים טעויות ישנות ויש מנוסים שחוזרים ועושים את אותן טעויות"

הנגשת אתרי אינטרנט

8 תגובות

  1. תוכן מעולה !
    שאלה האם מהירות העליה של האתר משפיעה על הדירוג שלי בגוגל ?

  2. הי

    קראתי את המאמר שלך והכל נכון ואני מיישמת את זה. הכנסתי מוצר חדש ואני מנסה לקדם אותו…..לא כל כך הולך…

    • שלום רותי ותודה על תגובתך,
      קודם כל מגיע לך כל הכבוד, כפיים. את מסוג האנשים המיוחדים, שאני אוהב, שעושים. אבל, מעשה חד-פעמי לא מספיק בכול הקשור ליצירת קשורים או פעילות ברשת חברתית. פעולות קידום אתרים, כמו כול פעולת שיווק, צריכות נחישות (ויש לך את זה), התמדה וכמובן לעשות את הדברים הנכונים…, טוב זה ברור!
      פעולת שיווק היא לנצח. ברגע שתפסיקי, המתחרים שלך יעקפו אותך, יקחו לך לקוחות והם ירוויחו ולא את.
      זה נכון לגבי מחקר מילות מפתח, זה נכון גלפי בניית קישורים, כתיבת תכנים ופעילות ברשתות החברתיות – זה המיינסט הנכון – לפעול, ולפעול כל הזמן.
      ההצלחה תגיע לאלה שעושים (את הדברים הנכונים) ומתמידים.
      בהצלחה

  3. ואי תודה רבה רבה על החומר. נרשמתי לטיפים שלך מקווה שאלמד ממך עוד הרבה… ממש ממש תודה רבה!

    • שלום שלמה ותודה,
      אכן נושא שיווק באינטרנט בכלל ונושא קידום אתרים בפרט הוא נושא דינמי המשתנה ללא הרף ויש כל כך הרבה מה ללמוד. אני מקדיש ללימוד שעה וחצי כול יום, כן, כן כול יום, ואני מרגיש שאני רק נחשף לחלק קטן של המידע.

  4. שילמתי כסף לחברה שיצרה בשבילי לינקים אכותיים.

    • אכן עבור קידום אתרים משלמים ועובר קידום אתרים משלמים עוד יותר, אבל קידום אתרים זה לא רק יצירת קישורים. יש בזה עוד כמה צדדים יצירתיים ותמיד, אבל תמיד צריך לזכור שכל מה שאתה עושה הוא למען הלקוחות ולא למען קידום האתר.
      בסופו של דבר מתברר שהדרך הארוכה היא הקצרה ביותר בדרך להיות ראשונים בגוגל.
      יש מיש שיעשו קידום אתרים בכוחות עצמם ויש מי שיקחו חברה שתעשה את העבודה בשבילם, בכל מקרה כדאי מאוד לדעת מה זה קידום אתרים כדי לא לעושת שטויות ולקבל כאפה מגוגל וגם כדי לבקר את החברה שעובדת עבורך.
      בהצלחה,
      זהר עמיהוד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כמה זה? *

נגישות