style> .imageRS { border:1px solid black; box-shadow: 10px 10px 5px #888888; } p { font-size: 13pt; } li { font-size: 13pt; } .zbox4 {padding-left:4px;padding-right:4px;border:2px solid navy;}

אבחון אתר בא לפני בנייה מחדש

אבחון אתר לפני בנייה מחדשהרבה בעלי עסקים שוקלים בנייה מחדש של האתר שלהם. בדרך כלל יש שתי סיבות עיקריות המביאות בעלי אתרים לשקול בנייה מחדש של האתר:

מיקומים לא טובים בגוגל

ו/או

פניות מעטות מהאתר או רכישות בודדות ובכל אופן ביצועים שלא לפי הציפיות.

פתיחה בתהליך של תכנון ובנייה מחדש של האתר מבלי לבצע אבחון אתר יכולה להתברר כטעות איומה.

אבחון אתר מגלה את הבעיות

מיקומים שלא בעמוד הראשון בתוצאות החיפוש של גוגל ואחוזי המרה נמוכים הם התוצאה הנראת לעיין, אבל מהי הבעיה? מבלי להבין את הבעיות של האתר הנוכחי, איך תוכל לבנות אתר חדש וטוב יותר, שיביא לך יותר תנועה של לקוחות ויגרום ליותר פניות וליותר מכירות?

גם אם החלטת לתכנן ולבנות אתר חדש ויהיה מה. להיכנס לתהליך בנייה מחדש מבלי לערוך אבחון אתר כמו שצריך לאתר הנוכחי, סביר להניח שהאתר החדש אולי יראה אחרת עיצובית, אבל הביצועים הירודים שלו לא ישתפרו מכיון שלא היתה התייחסות לבעיות האמיתיות, בעיות השורש שרק מומחה העורך אבחון אתר יכול לגלות.

אבחון אתר זוהי השקעה ולא הוצאה

תכנון ובניה של אתר חדש אורך זמן יכול לארוך מספר חודשים, תלוי בגודל האתר, במורכבות התהליכים שבו, האם זה אתר תוכן או אתר מסחר ועוד שורה של פרמטרים, ומה בינתיים? האם לא כדאי במהלך התקופה של תכנון ובנייה של אתר חדש לעשות משהו עם האתר הנוכחי?

לא הכול לא בסדר באתר שלך. באתר שלך יש חלקים שעובדים טוב ויש דברים שעובדים פחות טוב. אם החלטת כבר שאתה הולך על אתר חדש, בסדר, אין לי עם זה בעיה, אבל אני מציע לך לא להזניח את האתר הקיים שעוד ילווה אותך מספר חודשים. לכן, אני מציע לך למצל (לנצל ולמצות) את האתר הקיים עד תום ולהמשיך להשקיע בו. לפעמים, שינוי קטן באתר עושה שינוי גדול בנראות האתר בתוצאות החיפוש של גוגל ובמספר הפניות של הלקוחות.

זוהי שאלה של השקעה ולא תקציב. זאת שאלה של ROI – Return On Investment ואני אסביר. אם אומר לך שעליך להשקיע 1,000 שקל עכשיו באתר כדי לקבל גידול במכירות בהיקף של 100,000 שקל לשנה הקרובה, האם תסכים להשקיע? כן, בוודאי, כי בראש אתה כבר עושה את חישוב הכדאיות, במקרה זה על כל 1 שקל של השקעה תקבל החזר של 100 שקל החזר – עסקה לא רעה, הייתי אומר!

אל תעתיק מהמתחרים שלך

אולי המתחרים שלך בנו אתרים חדשים fancy-schmancy אשר לעומתם האתר שלך נראה חיוור ובלתי מושך. אולי העסק שלך השתנה במהלך השנים והתכנים של האתר הנוכחי כבר לא מתאימים לשירותים, למוצרים ולקהלים שאליהם אתה פונה?

תהא הסיבה אשר תהא לבנייה מחדש של האתר שלך כדאי שתבין מה לא עבד כמו שצריך באתר הנוכחי שלך לפני שאתה מתחיל בבנייה של אתר חדש ובינתיים, אם יש דברים טובים באתר שלך שכן עובדים וכן יכולים להמשיך ולהביא לך לקוחות נוספים במהלך התקופה עד שיעלה לאוויר האתר החדש, כדאי לשדרג אותם.

האתר שלך הוא נכס שאתה משקיע בו כדי להשביח אותו, לשפר את ביצועיו כדי שבסופו של דבר הוא יהיה שווה לך יותר במונחים של הבאת תנועה ויצירת הזדמנויות לסגירת עסקאות.

אל תנסה להעתיק במדוייק את האתרים של המתחרים שלך מסיבה אחת פשוטה. אתה לא יודע אם זה עובד עבורם. אתה צריך לדעת קודם כול מה עובד עבורך ועבור הלקוחות שלך. המתחרים שלך בנו אתר חדש עם רכיב שלך אין, אז מה? קודם כול אתה לא יודע האם זה עובד: האם המצאותו של הרכיב גורמת ליותר תנועה או יותר פניות או יותר מכירות, נכון?

סיכום

אבחון אתר שיעשה על ידי מומחה יחשוף בפניך את המגרעות של האתר הנוכחי ויסביר לך למה לעשות, מה צריך לעשות ואיך צריך לפעול כדי לסחוט את הלימון, במקרה זה, האתר שלך, עד הסוף. את הידע שתקבל ותיישם על האתר הנוכחי שלך תוכל לקחת גם לאתר החדש שאתה מתכנן ובונה כך שזאת אכן השקעה משתלמת.

להזמנת אבחון אתר כדי לגרום לאתר שלכם להרויח כסף, צלצלו עכשיו 09-8910462

One comment

  1. אבחון אתר זה דבר מעולה ומומלץ לפני אופטימיזציה ותהליך קידום אתרים.
    מיכל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כמה זה? *

דילוג לתוכן