style> .imageRS { border:1px solid black; box-shadow: 10px 10px 5px #888888; } p { font-size: 13pt; } li { font-size: 13pt; } .zbox4 {padding-left:4px;padding-right:4px;border:2px solid navy;}

אבחון אתר SEO מקיף

אבחון אתר SEO מקיף, כמו שבודקים בית או רכבאם האתר שלך נפגע מגוגל ו/או קיבל עונש מגוגל ו/או התנועה שמגיעה אליו לא פונה, לא קונה, לא מצלצלת – אולי לך זה קורה בפעם הראשונה, אבל אני, זהר עמיהוד, כבר נתקלתי במקרים כאלה בעבר אצל לקוחותיי ואני יודע איך לעזור לך לחזור לראש תוצאות החיפוש, להביא יותר תנועה וליצור יותר המרות באמצעות אבחון אתר.

במסגרת דו"ח אבחון SEO מקיף שפתחתי, אלמד לעומק את הבעיות שאתה חווה כדי שנוכל להתאים את הידע והניסיון שיש לי למצב הספציפי של האתר שלך ולספק לך פתרון.

מה כולל דו"ח אבחון אתר SEO מקיף?

דו"ח אבחון אתר SEO מקיף כולל:

  • בעיות טכניות באתר והדרכים לפתרונן
  • בעיות במבנה הנתונים באתר והדרך לפתרונן
  • הערות לגבי התוכן של דף הבית ועוד 4 דפי קטגוריה באתר
  • הערות לגבי התוכן של 5 דפים פנימיים באתר: מאמרים/פוסטים או מוצרים
  • הערות לגבי שימושיות האתר
  • סקירה מקיפה של נוכחות במדיה האינטרנטית

כל ההנחיות מוגשות בכתב ומפורטות באופן ברור, מוכן לביצוע בו ברגע.

האם בעקבות דו"ח אבחון אתר SEO מקיף יש לבנות אתר חדש?

הרבה בעלי עסקים, איתם דברתי, על אבחון אתר, חששו מהגרוע מכול והוא בניית אתר. אני מבין, בהחלט זה יכול להיות המלצה חזקה שלי לאחר האבחון, אבל אי-אפשר לומר זאת על האתר לפני שבחנתי אותו מצד אחד ומצד שני, הבנתי את המיצוב העסקי של העסק שהאתר משמש לו כלי.

נוכחתי לדעת שבמרבית הפעמים שבהם בעלי אתרים הרגישו שהגיע הזמן לבנות אתר חדש, הרגשת הבטן שלהם היתה מספיק חזקה כדי לומר זאת ומספיק מדוייקת כדי לאבחן שאכן צריך לבנות אתר מחדש ופה דו"ח אבחון אתר יכול לחזק להם את ההרגשה עם טיעוניים שיווקיים/עסקיים.

שיווק באינטרנט הוא דינמי וקידום אתרים הוא דינמי: דברים משתנים, טכנולוגיות חדשות, דרישות חדשות והאתר? תשתית האתר צריכה לתמוך בכול אלה וצריך לוודא שאכן כך הוא הדבר. דוח אבחון אתר SEO מקיף יגלה את החוסרים או הפער שבין המצוי לרצוי וייתן בידך כלים להעריך נכון את המשאבים שיש להשקיע בדרוג האתר, אבל לאר רק.

דו"ח אבחון SEO מקיף גם יראה לך איך לשפר את חוויית המשתמש כך שיותר מהלקוחות המגיעים לאתר שלך יעזו את מה שהתכוונת שיעשו, כמו למשל ימלאו טופס או ירכשו. קידום אתרים זה לא רק להביא תנועה אלא גם להמיר אותה, להפוך אותה ללקוחות, לגרום לה לפעול.

צלצל עכשיו לביצוע דוח אבחון SEO מקיף לאתר שלך 09-8910462

אודות המחבר זהר עמיהוד

עוזר לבעלי עסקים להיות ראשונים בגוגל כדי להביא יותר לקוחות, ליצור יותר הפניות ולגרום ליותר מכירות. מומחה קידום אתרים, שיווק ופרסום באינטרנט. יועץ לחברות בינוניות וגדולות בנושאי שיווק באינטרנט תוך התמחות בקידום אורגני לקידום האתר שלהם במנועי החיפוש לדף התוצאות הראשון. בוגר תואר שני במנהל עסקים מטעם אוניברסיטת תל אביב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כמה זה? *

דילוג לתוכן