style> .imageRS { border:1px solid black; box-shadow: 10px 10px 5px #888888; } p { font-size: 13pt; } li { font-size: 13pt; } .zbox4 {padding-left:4px;padding-right:4px;border:2px solid navy;}

אבחון אתר כדי להביא יותר תנועה מגוגל וליצור יותר פניות ויותר מכירות

רוצה יותר להביא יותר לקוחות מגוגל?

רוצה לקבל יותר פניות באתר? רוצה יותר קניות באתר שלך?

אולי ניסית כמה פעמים לשנות משהו באתר שלך כדי לשפר את הדירוג שלו בגוגל ו/או כדי לגרום ליותר לקוחות לפנות אליך דרך האתר או לקנות, אבל אתה מרגיש זה עדיין לא זה, עדיין האתר שלך יכול לעשות יותר, הרבה יותר: להביא יותר תנועה מגוגל וליצור יותר פניות.

אוכל לעזור לך ולאבחן עבורך את האתר שלך. דו"ח אבחון אתר שתקבל ממני יסביר לך בשפה ברורה מה לא בסדר/טעון שיפור, מה צריך לעשות ואיך צריך לעשות. כמובן, שהדו"ח כלשעצמו לא יעשה את השינוי. השיפור יגיע רק אם תפעל לפי הדו"ח ותעשה את מה שרשמתי לך לתקן ו/או לבנות ו/או לנהוג. רק פעולה שלך על פי דו"ח אבחון אתר תגרום לגוגל להציג אותך ביותר הזדמנויות ובדירוגים/מיקומים גבוהים יותר בדף תוצאות החיפוש.

אבחון אתר שאעשה לאתר שלך לא יהיה ההוצאה היחידה שלך בתהליך, בדיוק באותו אופן שבדיקת עיניים לא פותרת בעיית ראיה. אבחון הוא אבחון. חלק מהדברים שאציין בדו"ח האבחון יכולים להעשות על ידך וחלק על ידי בעלי מקצוע אחרים: גרפיקאים, מתכנתים, מפתחי אתרים, כותבי תכנים וכדומה והבול בהתאם לממצאים. עכשיו, ברגע זה, עוד לפני שבדקתי את הפציאנט, סליחה את האתר, לא אוכל לומר לך מה יידרש ממך כדי להפוך את האתר שלך לאתר רווחי ומניב.

מלא את הטופס ואחזור אליך בהקדם.

About זהר עמיהוד

מוביל בעלי עסקים להצלחה באינטרנט: יותר פניות ויותר מכירות. מומחה קידום אתרים (SEO), שיווק ופרסום באינטרנט (Google Ads PPC). יועץ לחברות בינוניות וגדולות בנושאי שיווק באינטרנט תוך התמחות בקידום אורגני SEO, פרסום ממומן בגוגל. בוגר תואר שני במנהל עסקים מטעם אוניברסיטת תל אביב. שותף גוגל ומוסמך פרסום בגוגל. צלצלו עוד היום 09-8910462

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כמה זה? *

דילוג לתוכן