דף הבית » בלוג » בחן את עצמך קידום אתרים

בחן את עצמך קידום אתרים

יצרתי שאלון עבור בעלי עסקים בנוגע לנושאים שאני מקבל עליהם הרבה שאלות. השאלות משקפות את החששות החוזרים

ונשנים בין בעלי העסקים שיש להם אתר אינטרנט והמבינים את חשיבות הקידום שלו בגוגל.

השאלון כולל 12 שאלות, חלקן קלות, חלקן יותר קשות בנושא קידום אתרים SEO בסיסי.

  1. איך קוראים לטכניקות קידום אתרים שאינן מאושרות על ידי גוגל?
    1. כובע לבן
    2. כובע שחור
    3. כובע טמבל
    4. זימבורה
  2. חלוקת תוכן למספר עמודים יכולה להיות בעייתית. מהי השיטה המועדפת כדי שגוגל יבין את החלוקה לעמודים?
    1. קובץ robots.txt
    2. תגית robots.txt
    3. תגית rel=next/prev
    4. גוגל יבין בעצמו שיראה בתחתית העמוד סדרת מספרים: 1 2 3 … שהם קישור
  3. מהי השיטה הטובה ביותר להפריד בין מילים בשורת הכתובת URL?
    1. קו אמצעי (-)
    2. קו תחתון (_)
    3. סימן פלוס (+)
    4. לא צריך להפריד
  4. מהו מספר הדפים המכסימלי האפשרי בקובץ Sitemap.xml
    1. 500
    2. 5,000
    3. 50,000
    4. 500,000
  5. מהי המטרה של קובץ robots.txt?
    1. לציין לרובוט של גוגל מה לא לסרוק באתר
    2. לאמת את הבעלות על האתר לפני גוגל
    3. לומר לגוגל מתי לבוא שוב לסרוק את האתר
    4. לציין את הכתובת של מפת האתר
  6. איזה מהאלמנטים הבאים (מלבד itemscope ו- itemtype) נדרש להוספת מבניות לאתר?
    1. Itemprop
    2. Iteminfo
    3. Itemdat
    4. Itemname
  7. אם יש באתר שלך 2 דפים זהים ולכל דף כתובת (URL) ייחודית משלו, נקרא לדף הראשון A ולדף השני, שהוא העתק שלך הדף הראשון, בשם B. מהי הדרך הנכונה מבחינת גוגל?
    1. להוסיף קישור מדף A לדף B וגם להוסיף קישור מדף B לדף A
    2. להוסיף קישור מדף A לדף B
    3. להוסיף קישור מדף B לדף A
    4. להשתמש בתגית canonical
  8. מהו מספר התווים המכסימלי המומלץ לתגית meta description (בעברית: תקציר, תיאור)?
    1. 72
    2. 160
    3. 200
    4. 240
  9. ל- Google Authorship יש הרבה יתרונות רבים וביניהן:
    1. נפתחות אפשרויות נוספות בפרופיל גוגל פלוס
    2. לחיצה על שם מחבר המאמר מציגה את כל התכנים שכתב.
    3. הפרופיל שלך מקבל קישור מהתגובות שלך בבלוגים של אחרים
    4. מקבלים 5% הנחה באמזון
  10. לגוגל יש שני עדכוני אלגוריתם ראשיים: לאחד קוראים פנדה ולשני קוראים:
    1. פוני
    2. פנתר
    3. פינגוין
    4. פומה
  11. מהי המשמעות של המושג SERP?
    1. Search Engine Ranking Performance
    2. Search Engine Results Page
    3. Search Engine Rating Parameters
    4. Search Engine Research Protocol
  12. איזה מהדברים הבאים אינו משמש כפרמטר בדירוג האתר בגוגל?
    1. גיל האתר
    2. מספר ואיכות קישורים נכנסים
    3. מהירות האתר
    4. מספר מבקרים באתר

כמה דברים שכדאי לזכור כאשר עונים על השאלון:

  • לכל שאלה יש משמעות רבה בקידום האתר שלכם,
  • השאלון אינו מכסה את כל ההיבטים של קידום אתרים,
  • כמו בכל מבחן שהוא, במקרה הטוב זו דרך מהנה כדי לבחון את ידיעותיכם או את ידיעותיו של מנהל האתרבחברה שלכם, במידה ויש,

את התשובות לשאלות תמצאו בקישורים המצורפים:

אתם מוזמנים לשאול את השאלות החשובות לכם, כאן למטה בתגובות

הנגשת אתרי אינטרנט

אודות זהר עמיהוד

מוביל בעלי עסקים להצלחה באינטרנט: יותר פניות ויותר מכירות. מומחה קידום אתרים (SEO), שיווק ופרסום באינטרנט (Google AdWords PPC). יועץ לחברות בינוניות וגדולות בנושאי שיווק באינטרנט תוך התמחות בקידום אורגני SEO, פרסום ממומן בגוגל. בוגר תואר שני במנהל עסקים מטעם אוניברסיטת תל אביב. שותף גוגל ומוסמך פרסום בגוגל. צלצלו עוד היום 09-8910462

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כמה זה? *

נגישות