style> .imageRS { border:1px solid black; box-shadow: 10px 10px 5px #888888; } p { font-size: 13pt; } li { font-size: 13pt; } .zbox4 {padding-left:4px;padding-right:4px;border:2px solid navy;}

מה יגרום לאתר שלך להיות ראשון בגוגל

חברת SearchMetrics שיחררה את המחקר השנתי והמעמיק שלה על האופן שבו גוגל מדרג אתרים. יש לשים לב שהמחקר נערך לגבי Google USA, אבל אפשר לראות אותו גם מתאים לישראל ולשפה העברית.

המסקנות העיקריות של הסקר הן:

  • מילות מפתח בשם הדומיין זה לא מה שהיה פעם, ממש כפי שדיווחי בפוסט שפרסמתי כאן,
  • קישורים חיצוניים עם מילות מפתח איבדו מכוחם,
  • on-page SEO היה, עודנו ויהיה מרכיב חשוב בקידום האתר, מרכיב יסוד חשוב שעליו נבנה הכול או במילים אחרות, בלעדיו הסיכויים להתקדם בגוגל נמוכים אם בכלל. כאן תוכל לקרוא על אחד הפרמטרים,
  • עושה רושם שגוגל מתייחס אחרת לחברות שהם מותג ומרשה להם מה שלאחרים אסור,
  • גוגל מתחשב יותר בפרמטרים של מדיה חברתית ובמיוחד Google Plus,
  • תוכן היה, עודנו ויהיה המלך באינטרנט, תוכן טוב, איכותי המדביק את הגולשים לאתר,
  • קישורים חיצוניים לאתר שלך חשובים עם דגש על קישורים רלוונטיים.

למי שמעודכן, הסקר הזה לא מפתיע לאור העדכונים האחרונים וה"מכות" שספגו בעלי העסקים מתחילת השנה שהתבטאו בירידות בדירוגים למי שדאג במו ידיו ללכלך, לזבל וליצור קישורים תחת כל אתר רענן.

מי שהזניח את האתר שלו, לא טיפל בו, לא דאג למילות מפתח, לא גזם קישורים, לא סידר את תכני האתר, והזניח את כתובות הדפים, ראה את האתר שלו מתדרדר מטה מטה בתוצאות החיפוש.

הערה לגבי הפרמטרים הקשורים בתוכן. הסקר הזה בוחן את הפרמטרים ה"יבשים" של התוכן: מספר מילים, מספר קישורים פנימיים בתוכן, מספר תמונות בתוכן וכדומה ולא מתייחס לפעילות הלקוחות ביחס לתוכן ובכך אני רואה פיספוס. הסקר למשל לא מתייחס לפרמטרים של זמני שהייה, אחוזי נטישה, אחוז לקוחות חוזרים ועוד פרמטרים המעידים על איכותו של התוכן, כי לא מספיק להביא לקוחות, צריך גם לדאוג שהם יפעלו באתר, יגלשו בו, ילחצו, ימלאו טופס וגם יחזרו אליו.

הרשו לי לשאול אתכם:

  • האם אתם מרגישים שהאתר שלכם "תקוע" ולא מתקדם בתוצאות החיפוש במילות המפתח שחשובות לכם?
  • האם האתר שלכם מתדרדר במיקומים בתוצאות החיפוש של גוגל בחיפוש אחר מילות המפתח החשובות לכם?
  • האם אתם רוצים יותר תנועה של גולשים לאתר שלכם?
  • האם מגיעה לאתר שלכם תנועה של לקוחות, אבל יש מעט פניות?

אם עניתם "כן" אחד לפחות, אז כדאי מאוד שתתקשרו אליי כדי שאוכל לעזור לכם להביא יותר לקוחות וליצור יותר פניות ויותר מכירות. צלצלו עכשיו 09-8910462

About זהר עמיהוד

מוביל בעלי עסקים להצלחה באינטרנט: יותר פניות ויותר מכירות. מומחה קידום אתרים (SEO), שיווק ופרסום באינטרנט (Google Ads PPC). יועץ לחברות בינוניות וגדולות בנושאי שיווק באינטרנט תוך התמחות בקידום אורגני SEO, פרסום ממומן בגוגל. בוגר תואר שני במנהל עסקים מטעם אוניברסיטת תל אביב. שותף גוגל ומוסמך פרסום בגוגל. צלצלו עוד היום 09-8910462

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כמה זה? *

דילוג לתוכן