style> .imageRS { border:1px solid black; box-shadow: 10px 10px 5px #888888; } p { font-size: 13pt; } li { font-size: 13pt; } .zbox4 {padding-left:4px;padding-right:4px;border:2px solid navy;}

תודה למשתתפי וובינר בניית קישורים

וובינר בניית קישוריםזה בכלל לא מובן מאליו שבאתם לשמוע וובינר שלי בשעה 21:00. אני בטוח שיש לכם אפשרויות אחרות להעביר את השעה הקרובה, בין אם זה להיות עם המשפחה, צפייה בטלויזיה, או שתיית בירה עם חברים.

הנוכחות שלכם הראתה לי את הרצינות שלכם ואת המחויבות שלכם לעסק שלכם ולעתידכם הכלכלי ואת הנחישות שלכם ועל כך מגיע לכם כל הכבוד!

הוובינר עסק בנושא בניית קישורים. קישורים הם חלק מהותי/מרכזי בקידום האתר בגוגל ואם בניית הקישורים לא נעשת כהלכה, במקרה הרע, לא יקרה דבר: האתר ישאר איי-שם מאחור, גוגל לא יחשוף אותו ללקוחותיו, כתוצאה מכך לא יראו אותו לקוחות, לא יראו = לא ילחצו = לא יגיעו לאתר = לא יהיו פניות = לא יהיו מכירות וההמשך ידוע. במקרה הגרוע: האתר שלכם יענש על ידי גוגל, הוא ידרדר במיקומים, לקוחות לא יראו ולא יגיעו ואתם תפסידו כסף.

אבל, אם אתם בונים קישורים טובים כמו למשל בעקבות פרסום פוסט אורח שמביא תנועה של לקוחות וגם עוזר לכם בקידום, אזיי האתר שלכם יטפס מעלה בתוצאות החיפוש של גוגל.

הוובינר עסק ב:

  1. הקישורים כמרכיב מרכזי בקידום האתר של גוגל,
  2. מה זה קישורים מלאכותיים?
  3. מה זה קישורים טבעיים?
  4. מהי האסטרטגיה (אחת מיני רבות) לבניית קישורים

המטרה שלי היא לעזור לכל אחד מכם שבאמת רוצה למשוך עוד לקוחות לאתר שלו, לגרום ליותר פניות ויותר מכירות.

למי ההרצאה שלי לא מתאימה:

  • לבעלי עסקים שמחפשים פתרון קסם כדי להיות ראשונים בגוגל,
  • לבעלי עסקים המחפשים את גלולת הקסם שתביא להם יותר לקוחות מגוגל,
  • לבעלי עסקים שחושבים שלשמוע וובינר זה מספיק ורק מעצם ההשתתפות בוובינר יגיעו יותר לקוחות,

אני יכול לחשוף אתכם לידע חשוב ולכל הסודות – אבל אתם צריכים להיות אלו שפועלים.

ההרצאה נמשכה קצת יותר משעה וכללה בסופה מענה לשאלות המשתתפים ואני רוצה לשתף אתכם בשתיים מהשאלות שנשאלתי/

בניית קישורים, שאלות ותשובות

שואלת ענת: האתר שלי קיים כבר כמה שנים. החברה שבנתה לי את האתר טוענת שצריך לבנות אתר חדש בסכום של 17,000 שקל. מה אתה אומר?

תשובה: תודה ענת על השאלה המצוינת. אכן בעלי עסקים עומדים בפני הרבה החלטות הקשורות לשיווק באינטרנט כמו השאלה שתיארת עכשיו. התשובה שתקבלי היא בהתאם למי ששאלת. אם תשאלי מעצב אתרים מה לעשות באתר שלך הוא יציע לך לעצב אותו מחדש. אם תשאלי כותב תכנים מה צריך לעשות באתר שלך הוא יאמר לכתוב את כל התכנים מחדש, ולכן זה היה צפוי שחברה לבניית אתרים תציע לך לבנות אתר חדש.

את צריכה מישהו בעל ידע וניסיון שעליו תוכלי לסמוך שיוכל לבחון ולייעץ לך מה לעשות. את צריכה להתייעץ עם מישהו שהוא לא בונה אתרים אבל יש לו ניסיון בבניית אתרים, את צריכה מישהו שהוא לא מעצב אבל קצת מבין, את צריכה מישהו שלא כותב תכנים אבל יכול להנחות אותך איך ועל מה לכתוב.

ולשאלתך האם צריך אתר חדש? אני חושב שהשאלה צריכה להיות: האם האתר הקיים מספק את הסחורה מבחינת זה שניתן להביא אליו לקוחות וליצור יותר פניות ויותר מכירות.

אז לפני שאת מוציאה 17,000 שקל לבניית אתר חדש אני מציע לך לקבל ייעוץ ממישהו שעליו תוכלי לסמוך.

שואל יובל: אני משלם לחברת קידום אתרים 2,500 כל חודש כבר 8 חודשים ועדיין האתר שלי לא מופיע בגוגל. הם טוענים שהאתר שלי נמצא בארגז החול וייקח זמן עד שיראה בתוצאות החיפוש של גוגל. להאמין להם?

תשובה: תודה יובל על השאלה בנוגע לפעילות קידום האתר שלך אותה הפקדת בידי גוף חיצוני. שלא תבין, אני בעד, אבל צריך להבין בקידום אתרים כדי שתוכל להנחות ולבקר מישהו שעושה את העבודה עבורך, בין אם הוא עובד חברה או קבלן חיצוני כמו במקרה הזה.

יש לתשובתי מספר חלקים: בחלק הראשון אני רוצה להתייחס למושג "ארגז חול". זהו ביטוי שבה לתאר מצב בו אתר חדש נמצא בבדיקה. האתר צולל אם תרצה טובע, בחול של ארגז החול. הביטוי נולד איי שם בשנת 2004, 2005. גוגל טענו מאז ומתמיד שאין דבר כזה הנקרא "ארגז חול", אבל הסבירו שיכול להיות שהאלגוריתם יוריד אתרים חדשים לתקופת מה.

לפני שאני מתייחס לפרק הזמן הארוך אני רוצה להתייחס לחלק האחרון שלך שאלתך בו שאלת האם להאמין לחברת הקידום? לפי מה שאני מרגיש, אתה כבר לא מאמין להם. אז ללא קשר אם הטענה שלהם נכונה או לא, האבחון שלי הוא שיש ביניכם משבר אמון וכנראה לא רק על רקע סוגייה זאת.

ועכשיו לארגז החול בשנת 2013 בואכה 2014 – זה סיפור טוב שאין אמת מאחוריו. האתר לא מופיע בתוצאות החיפוש של גוגל מסיבות אחרות שאין להם שום קשר לארגז חול. רק ביצוע אבחון אתר יוכל להעלות על הבעיות שמונעות מהאתר להופיע בתוצאות החיפוש. ואומר לך יותר מזה. ונניח, רק נניח שאכן יש ארגז חול, אז האתר היה שם שבוע, שבועיים, חודש גג ואז חוזר להופיע בגוגל. תקופת הזמן הארוכה מאוד של 8 חודשים בה האתר אינו מופיע נראת או כבעיה טכנית שהחברה המקדמת את האתר כבר מזמן היתה צריכה לעלות עליה או שהאתר קיבל עונש כתוצאה מפעילות הקידום שנעשו באתר, אבל כאמור רק אבחון אתר יוכל לתת לך תשובה מה קרה באמת.

שואלת לירז: האם גוגל מקדם יותר אתרים שנבנו על מערכת קוד פתוח או קוד סגור.

תשובה: תודה ליז על השאלה. האמת היא שיש עדיין דיון האם כך או כך. פעם נטען שגוגל מקדמת יותר אתרים שנבנו על מערכות תוכן של קוד פתוח, אבל האמת היא שכבר מזמן, אבל מזמן, לא ראיתי את הפרמטר הזה בשום מאמר על הפרמטרים המשפיעים על הקידום בגוגל.

מבחינת גוגל זה לא משנה, כל עוד באתר יש תוכן איכותי, המושך אליו גולשים, והם חוזרים אליו, מדברים עליו, מעבירים אותו לחבריהם. לגוגל אין ענין כזה או אחר לקבוע עבור בעל העסק איזה מערכת תוכן לבחור לאתר שלו, לא בהיבט של קוד פתוח או סגור.

יש משמעות לנושא התשתיות כמו מהירות האתר, תקינות הקוד, תגיות ועוד אבל לא לקוד פתוח/סגור כמו גם האם זה php או asp.

השקיעו בתוכן. התוכן הוא המלך באינטרנט ואני מניח שאני לא מחדש לא לך ולא לשאר המאזינים לוובינר זה.

About זהר עמיהוד

מוביל בעלי עסקים להצלחה באינטרנט: יותר פניות ויותר מכירות. מומחה קידום אתרים (SEO), שיווק ופרסום באינטרנט (Google Ads PPC). יועץ לחברות בינוניות וגדולות בנושאי שיווק באינטרנט תוך התמחות בקידום אורגני SEO, פרסום ממומן בגוגל. בוגר תואר שני במנהל עסקים מטעם אוניברסיטת תל אביב. שותף גוגל ומוסמך פרסום בגוגל. צלצלו עוד היום 09-8910462

One comment

  1. לדעתי אתר צריך להיבנות על וורדפרס. כי קל לשנות ולא כבולים למתכנת.
    גוגל אוהב אותו מאד. בניית אתר מחדש לא צריך לעלות יותר מ-5000 שקל כולל גיור ( אם צריך)
    גם לשלם 17,000 על אתר זה מוגזם ברמות. זה צריך להיות אתר סופר סופר מיקצועי.
    תשלום של 2500 שקל לקידום לחודש זה סופר מוגזם ברמות

    וכמו שכתב זוהר
    התוכן הוא המלך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כמה זה? *

דילוג לתוכן