style> .imageRS { border:1px solid black; box-shadow: 10px 10px 5px #888888; } p { font-size: 13pt; } li { font-size: 13pt; } .zbox4 {padding-left:4px;padding-right:4px;border:2px solid navy;}

מדוע האתר שלי לא נמצא בדף הראשון בגוגל?

תסריט הוידאו:

כדי להבין מדוע האתר שלכם לא נמצא בגוגל, אתם חייבים להבין קודם, מה זה גוגל ואיך הוא עובד.

חשוב תמיד לזכור שהלקוחות של גוגל הם הגולשים המחפשים והמטרה המוצהרת של גוגל היא לעזור לגולשים למצוא את מה שהם מחפשים בדרך המהירה ביותר והנוחה ביותר האפשרית.

בוידאו זה תלמדו את יסודות קידום האתרים SEO כדי שהאתר שלכם יופיע בתוצאות החיפוש של גוגל במקום הראוי לו.

בעלי העסקים תוהים פעמים רבות מדוע האתר שלהם אינו מופיע בתוצאות החיפוש של גוגל. בוידאו זה אסביר לכם מה עליכם לעשות כדי שגוגל יבחר להציג את האתר שלכם בעמוד הראשון.

עבור כל חיפוש יש לגוגל אלפי, עשרות אלפי ולפעמים מיליוני דפים שהוא יכול להציג, אבל בדף תוצאות החיפוש הראשון של גוגל יש מקום רק לעשר תוצאות.

מתוך כל אותם מיליוני תוצאות, גוגל צריך לבחור ולהציג רק 10 תוצאות.

מה שגוגל באמת מנסה להציג בדף התוצאות הראשון שלו זה את הדפים שיש להם הכי הרבה ערך, הדפים הכי רלוונטיים לאותו חיפוש, הדפים הכי איכותיים, הדפים הכי מעניינים, הדפים הכי מועילים למי שמחפש בהתאם למה שהוא מקליד ולכוונותיו.

לכן, כאשר אתם מסתכלים על תוצאות החיפוש ואינכם רואים תוצאות מהאתר שלכם, אתם צריכים לשאול את עצמכם: האם הדפים שלי יותר טובים מאלה שגוגל בחר להציג?

דבר אחד שבו גוגל הייתה מאוד עקבית מאז יום היווסדה בשנת 1998 הוא לדעת מי הם הלקוחות שלה.

הלקוחות של גוגל הם המחפשים וגוגל תעשה כל שביכולתה כדי לתת להם חוויית חיפוש טובה וזה אומר להציג בפניהם תוצאות רלוונטיות, מועילות ובעלות ערך.

אבל אני רוצה לומר מעבר לכך: הלקוחות שלכם הם קודם כל הלקוחות של גוגל, הלקוחות שגוגל מביא לאתר שלכם.

גוגל בודק כל הזמן את האתר שלכם כדי לוודא שהלקוחות שהוא מביא לכם מקבלים את מה שהם ציפו לקבל ובמהירות, כי אז הם יחזרו לגוגל לביצוע חיפושים נוספים.

אם הלקוחות של גוגל יהיו מרוצים מתוצאות החיפוש שגוגל הציג בפניהם ועליהם הם לחצו, הם יחזרו לביצוע חיפושים נוספים וזה אומר שגוגל יוכל לעשות הרבה כסף על ידי מכירת מודעות פרסום ולהמשיך להיות חברה ריווחית, ריווחית מאוד.

גוגל מוודא כל הזמן שהלקוחות (הגולשים) מקבלים את התוצאות הכי רלוונטיות והכי שימושיות מבין כל התוצאות האפשריות שגוגל יכול להציג בפניהם, כך שלמעשה בעלי האתרים מתחרים על הלקוחות בניסיון לשרת אותם הכי טוב שאפשר.

  • כדי לנצח בתחרות הזאת, ולהציג את האתר שלכם בדף התוצאות הראשון של גוגל ואולי אפילו במקום הראשון, האתר שלכם מתחרה מול בעלי האתרים אחרים ולכן האתר שלכם חייב להיות: ייחודי,
  • מעניין,
  • שימושי
  • בעל ערך

מעל ומעבר לכל אתר אחר.

בעבר היתה בעיה לגוגל להעריך מהו דף רלוונטי, אבל עם השנים המנגנון שלהם משתפר.

גוגל עורך מאות שינויים בשנה למנגנון הדירוג שלו וכולם מכוונים לשיפור היכולת שלו להעריך את איכות הדפים והרלוונטיות שלהם.

אתם צריכים להסתכל על הדפים באתר שלכם ולשאול את עצמכם:

  • האם זה הכי טוב שבאפשרותי לעשות?
  • האם זה כל מה שניתן להציע?
  • האם יש עוד משהו שניתן להציע למבקרים באתר שלי על מנת לוודא כי האתר שלי הוא בעל ערך רב יותר, מעניין יותר, מדהים יותר, שימושי יותר מכל תוצאות החיפוש האחרות שגוגל מציג בדף התוצאות הראשון?

אתם כל הזמן צריכים לשאוף לשפר את הדפים באתר שלכם כדי לוודא שאתם מתחרים ביעילות בתחרות שגוגל קובעת את הכללים שלה.

עליכם לוודא שיש לכם את התוכן הייחודי הטוב ביותר, תוכן שאנשים מדברים עליו, מקשרים אליו, משתפים אותו עם אחרים.

אם זה יקרה, זה יוכיח לגוגל כי באתר שלכם יש את התוצאה הטובה ביותר מתוך אותם מיליון של דפים שהם יכולים להציג וזוהי הדרך בה האתר שלכם יכול להיכלל בדף הראשון של תוצאות החיפוש של גוגל.

האם הדפים באתר שלכם טובים יותר מאשר גוגל מציג? כתבו לי כאן למטה בתגובות: האם האתר שלכם מקבל את המקום הראוי לו?

About זהר עמיהוד

מוביל בעלי עסקים להצלחה באינטרנט: יותר פניות ויותר מכירות. מומחה קידום אתרים (SEO), שיווק ופרסום באינטרנט (Google Ads PPC). יועץ לחברות בינוניות וגדולות בנושאי שיווק באינטרנט תוך התמחות בקידום אורגני SEO, פרסום ממומן בגוגל. בוגר תואר שני במנהל עסקים מטעם אוניברסיטת תל אביב. שותף גוגל ומוסמך פרסום בגוגל. צלצלו עוד היום 09-8910462

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כמה זה? *

דילוג לתוכן