דף הבית » אמינות אתר » כיצד לשפר את אמינות האתר שלך – חלק שלישי

כיצד לשפר את אמינות האתר שלך – חלק שלישי

כיצד לשפר את אמינות האתר

זהו מאמר שלישי בסדרה, אם לא קראת את המאמרים הקודמים, מכל סיבה שהיא, או אתה מרגיש שצריך לקרוא אותם שוב, הנה הם:

כיצד לשפר את אמינות האתר שלך – חלק ראשון

כיצד לשפר את אמינות האת שלך – חלק שני

אז אחרי שהתרעננת בחומר, הנה החלק השלישי:

8. עצב את האתר שלך באופן מקצועי ואסתטי (על פי סדר זה)
בעלי עסקים חושבים שעיצוב טוב מושך לקוחות. לא, הוא לא מושך, אולי הוא גורם להם להישאר יותר. האם העיצוב גורם להם לקנות? לא בהכרח. אם העיצוב מלווה בתכנון מימשק משתמש טוב, אז הוא בהחלט יעבור, אבל עיצוב כשלעצמו לא יעשה את השינוי.

אתה צריך להבין שללקוח שהגיע לאתר שלך, יש בעיה והוא מחפש פתרון. יש לו 8 שניות כדי להבין שהוא הגיע למקום הנכון, הוא צריך להשתכנע שיש פה פתרון לבעיה שלו ורק אז הוא יתפנה לבחון מרכיבים אחרים כמו ניווט, תוכן, עיצוב ואלמנטים נוספים.

גוגל התחילו מהתחלה עם דף בית "לבן" וריק ותראה להיכן הגיעו. אני לא אומר שאתה צריך לבנות אתר "ערום" אבל מהצד השני, גם לשפוך צבע לא מומלץ.

אהה, ויש לי עוד משהו לומר על עיצוב. זה שהעיצוב שאתה בחרת לאתר שלך, מוצא חן בעיניך, אני יודע. יכול להיות שאפילו "התאהבת" בו, אולי. זה לא רלוונטי. מה שרלוונטי זה מה הלקוחות שלך חושבים על העיצוב. מה שחשוב הוא שהעיצוב לא יפריע ללקוחות שלך לנוע קדימה באתר או במילים אחרות שיהיה להם ברור להיכן להמשיך ולנווט באתר שלך לעבר דף התודה (תודה שרכשת אצלנו).

9. הקפד לשים את פרטי הקשר שלך בהישג יד
לפעמים, הצבת קישור של פרטי הקשר בחלק העליון של האתר יכולה לספק תוספת של אמינות; משתמשי האינטרנט יראו בקלות איך ליצור איתך קשר.

אם אתה נותן שירות ומעוניין שיתקשרו אליך, הצג את מספר הטלפון שלך באופן בולט בחלקו העליון של החלון, אפילו בכותרת האתר. יראו אותך, יתקשרו אליך.

אני מוצא, לעיתים קרובות, בעלי עסקים "המחביאים" את הקישור "צור קשר" כך שנדרשת ממש עבודת בילוש באתר כדי לגלות איך ליצור קשר – זה מיותר, זה מרגיז וזה גורם ללקוחות לצאת מהאתר שלך ולעבור לאתרים אחרים.

אני בעד לשים טופס צור קשר קטן (שם, מייל, לחצן שלח) כדי לאפשר לגולשים ליצור איתך קשר מכל דף מדפי האתר מבלי הצורך לחפש איך ליצור איתך קשר. פשוט טופס צור קשר שיהיה להם מול העיניים כל הזמן.

10. עשה שימוש במודעות וחומרי פרסום של אחרים בזהירות!

ברוב המקרים, שימוש יתר במודעות וחומרי פרסום אינו מעיד על אתר אמין, שאפשר לסמוך עליו. יתר על כן, ודא שהגולשים מסוגלים להבחין בין מודעות ותוכן!

יכול להיות שהמטרה שלך היא לעשות כסף מהאתר ולאוו דווקא ממכירת מוצרים או שירותים. אתה מתכוון לעשות כסף מפרסומות – זה חוקי, אבל מה חושבים על זה הלקוחות?

נכון שהלקוחות מקבלים פרסומות בכל מקום ובכל מדיה: עיתון, טלוויזיה, קולנוע, בין אם הם שילמו או לא. משום מה באינטרנט זה 'מפריע' להם. תמיד יהיה מישהו שהפרסומות המלוות את הגלישה באינטרנט מרגיזות אותו ומפריעות לו אצלך באתר. למה אני אומר אצלך באתר, כי הוא קורא חדשות ב- Ynet והפרסומות לא 'מפריעות' לו, הוא מתעניין בכדורגל באתר Sport1 ושם הפרסומות מימין, משמאל, מלמטה ומלמעלה לא מפריעות לו, אבל משום מה שהוא גולש באתר שלך, הפרסומות מפריעות לו.

אם הפרסומות מפריעות לו זה סימן שהערך שהוא מקבל באתר לא מספיק גבוה. אם תדאג להעלות את ערך התכנים שלך בעיני הלקוח, אז המצאותן של הפרסומות לא יפריע לו.

אל תוריד את הפרסום באתר רק מכיוון שאיזה "צדיק" פנה אליך והתלונן על הפרסומת. אם הוא התלונן על הפרסומת הוא גם לא יהיה לקוח שלך לעולם. החזר לו תשובה שאתה מבין אותו והתרכז בעיקר.

המשך יבוא…

מה מבין הדברים שנכתבו במאמר זה, אתה עונד לבצע באתר שלך?

הנגשת אתרי אינטרנט

אודות זהר עמיהוד

מוביל בעלי עסקים להצלחה באינטרנט: יותר פניות ויותר מכירות. מומחה קידום אתרים (SEO), שיווק ופרסום באינטרנט (Google AdWords PPC). יועץ לחברות בינוניות וגדולות בנושאי שיווק באינטרנט תוך התמחות בקידום אורגני SEO, פרסום ממומן בגוגל. בוגר תואר שני במנהל עסקים מטעם אוניברסיטת תל אביב. שותף גוגל ומוסמך פרסום בגוגל. צלצלו עוד היום 09-8910462

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כמה זה? *

נגישות