style> .imageRS { border:1px solid black; box-shadow: 10px 10px 5px #888888; } p { font-size: 13pt; } li { font-size: 13pt; } .zbox4 {padding-left:4px;padding-right:4px;border:2px solid navy;}

איך לבחור חברה לקידום אתרים – וידאו רשמי של גוגל

אתם בוודאי תסכימו איתי כי בחירה של חברה לקידום אתרים עבור העסק שלכם אינה משימה קלה כלל וכלל. יש הרבה חברות המציעות שירותים במחירים שונים והבטחות שונות למיקומים גבוהים בתוצאות החיפוש.

גוגל פירסמה בחודש פברואר 2017 וידאו בשם: איך לשכור חברת SEO ואני חושב שזה נהדר. זאת הסיבה שאני נותן לוידאו חשיפה בבלוג שלי, כדי שכמה שיותר בעלי עסקים יצפו בו.

אני מייעץ לחברות בנושא קידום אתרים SEO. לקוחות שואלים אותי: "למה לשכור את שירותיך?" ברור שהתשובה שלי לשאלה זו משרתת את האינטרסים שלי, הם חושבים כך עוד לפני שהם שומעים את תשובתי, אבל שגוגל עונים לשאלה "איך לשכור חברת SEO", זה כבר משהו אחר, זאת לא תשובה שמשרתת את האינטרסים שלי.

אם אתם מחפשים לשכור את שירותיה של חברת SEO או שאתם כבר עובדים עם חברת SEO ואפילו אם אתם חברה שנותנת שירותי SEO – כדאי שתצפו בוידאו הזה של גוגל שאורכו 12 דקות ותקראו את התסריט בעברית אותו כתבתי למענכם.

תרגום חופשי של הסרטון משולב בהע(א)רות שלי

לפניכם תרגום חופשי (לא מילה במילה) של הוידאו. הוספתי הערות ופרשנות משלי לדברים שנאמרו והם מסומנים עם רקע כמו זה.

היי. אני מיילי אוייה ואני עובדת Google. הייתי רוצה לחלוק טיפים שיסייעו לכם לשכור חברת/איש SEO בעל ערך עבורכם ולמנוע שכירת שירותי SEO רעים, כי אתם עלולים לשלם הרבה כסף ללא תוצאות חיוביות, או אפילו גרוע מזה: אם חברת SEO תיישם שיטות מפוקפקות באתר שלכם, זה יביא לירידה משמעותית בדירוג בתוצאות החיפוש.

SEO זה ראשי תיבות של Search Engine Optimization, אופטימיזציה למנועי חיפוש. לכמה מכם, SEO נראה כמו כישוף / מאגיה שחורה. אני עובדת במחלקת החיפוש של גוגל במשך למעלה מעשור, מה שלמדתי הוא:

  1. SEO זה לא קסם אפל,
  2. אם אתם רוצים הצלחה לטווח ארוך, אין שום טריקים מהירים שחברת SEO יכולה לספק לכם, כך שהאתר שלכם יהיה מדורג מספר אחת.

קידום אתרים בגוגל, זה לא קסם המתרחש עכשיו וגם לא תוך תקופה קצרה. אם חברת SEO מבטיחה לכם תוצאות מיידיות, זה הזמן לחפש במקום אחר.

במהלך שנותיי הרבות בתחום קידום אתרים, ראיתי / שמעתי על הרבה 'קוסמים' שמבטיחים שהאתר יהיה ראשון בגוגל מהיום למחר. לצערי, בעל עסקים מתפתים לשלם כספים רבים ל'קוסמים' האלה. לפעמים, בעקבות 'הקסם' האתר עולה בדירוגים, אבל זה מחזיק לזמן קצר בלבד ואז מגיעה הנפילה הכואבת, מה שמביא אותי לנקודה הבאה.

חברת קידום אתרים שפועלת בשיטות 'אפורות' או 'שחורות' מסכנת את האתר שלכם. בסופו של דבר, גוגל ימצא שמה שאותה חברת SEO עשו לא היה אמיתי אלא ניסיון לרמות את האלגוריתם של גוגל ועל זה האתר שלכם יקבל עונש, לא חברת הקידום! לפעמים הגילוי ייקח שבוע, לפעמים חודש ואולי מספר חודשים, אבל זה בסופו של דבר יגיע. גוגל לא יתנו לחברה שאת שירותיה שכרתם לקלקל לו את החגיגה: האתר שלכם יזרק לדף 6 או 60, זה בכלל לא משנה, אף אחד לא מגיע: לא לדף 6 בתוצאות החיפוש ובטח לא לדף 60.

בעלי עסקים שקיבלו עונש מגוגל בעקבות הלכלוך שעשתה להם חברת קידום אתרים יכולים לספר לכם שהדרך חזרה לעמוד הראשון של התוצאות בגוגל ארוכה ויכולה להימשך שנה וחצי ויותר. זהו תהליך יקר וארוך. תעשו חישוב כמה לקוחות אתם עלולים להפסיד בהעדר האתר שלכם מתוצאות החיפוש של גוגל.

SEO רע יכול להמיט אסון על הנכס שלכם באינטרנט – האתר שלכם. אתם צריכים לחשוב על הטווח הארוך ואין שום דבר מהירה, שאני מכיר, להביא את האתר שלכם למקום הראשון בגוגל.

חשוב לציין כי הפוטנציאל של SEO הוא גבוה בהתאם לאיכות העסק או אתר האינטרנט שלכם. SEO מוצלח עוזר לאתר שלכם להיחשף, להיות מדורג כראוי בתוצאות החיפוש של גוגל, במקום שבו לקוח פוטנציאלי מצפה שהאתר שלכם יראה.

חברת קידום אתרים SEO צריכה להנחות אתכם מה לעשות באתר שלכם, בנכס שלכם כדי לעשות אותו יותר טוב, לתת ערך לגולשים ולגרום להם לחזור לאתר שלכם, לדבר עליכם ברשתות החברתיות.

ישנם בעלי אתרים החושבים שעצם זה שהם בנו אתר, מגיע להם להיות במקום הראשון, אפילו אם זה אתר של דף אחד! ועכשיו צריך לקדם אותו בגוגל. טעות נוראית. אז הם לא משקיעים באתר שלהם, לא מוסיפים לו תכנים ומצפים שגוגל ידרג אותם ראשונים. למה?

עכשיו גוגל אומרים זאת בפנים: הדירוג של האתר שלכם בתוצאות החיפוש תלוי באיכות התוכן באתר שלכם ולכן בעלי אתרים צריכים להשקיע בתוכן ולהמשיך להשקיע בתוכן לאורך זמן, לא רק בעת בניית האתר.

SEO מוצלח גם פועל כדי לשפר את חוויית החיפוש, המתחילה בתוצאות החיפוש, לחיצה על האתר שלכם ואפשרות להמרה.

גוגל מפנה את תשומת הלב שלא מספיק להביא את הלקוח לאתר שלכם. לגוגל חשוב לדעת מה קרה עם הלקוח שהוא, גוגל, הביא לכם. זכרו! הלקוחות שלכם הם קודם כול הלקוחות של גוגל ולכן חשוב לגוגל לעקוב אחריהם ולוודא שהם קבלו מכם חוויית משתמש טובה.

גוגל בוחן איך הלקוחות שהוא הביא לאתר שלכם מתנהגים. אם למשל הוא ימצא שהלקוחות, שהוא מביא לאתר שלכם, נוטשים את האתר במהרה, מה הוא יחשוב? מה הוא יבין? גוגל יסיק שהלקוחות לא מרוצים מהאתר שלכם. הוא אוטלי לא ידע מהי הסיבה המדוייקת לכך: אולי זה מהירות הטעינה האיטית של האתר, אולי האתר לא נראה טוב במובייל, אולי יש באתר שגיאות כתיב. תהא הסיבה אשר תהא, העובדה היא שלקוחות נוטשים. נקודה. מה אתם חושבים שיקרה למיקום האתר שלכם בתוצאות החיפוש של גוגל? נכון, האתר ירד במיקומים ולא חשוב כמה מאמץ תשקיעו בקידום כדי לשכנע את גוגל שמגיע לכם מקום ראשון.

חברת קידום אתרים SEO צריכה לפעול גם באתר שלך פנימה וגם מחוץ לאתר שלכם וללוות אתכם לאורך כל הדרך בה עוברים הלקוחות שהגיעו מגוגל.

חברת SEO מוצלחת תמליץ לפניכם על שיטות עבודה עבור אתר ידידותי לחיפוש. דברים בסיסיים כמו: כותרות דפים ועד דברים מורכבים יותר כמו סימון שפה עבור אתר גלובלי, רב-לשוני.

חברות שאני עובד איתן מקבלות ממני רשימות של דברים שעליהן לעשות באתר כדי לשפר את חוויית המשתמש כלפי הגולשים ולעשות אותו ידידותי למנוע החיפוש גוגל. פעילות SEO לא רק תלוייה בי היא תלוייה ביכולת של החברה, שעם אנשיה אני עובד באופן צמוד, להחיל את השינויים באתר: הן את השינויים בתשתית והן את השינויים בתוכן.

ישנם שינויים מהירים לביצוע שאותם ניתן ליישם במהירות, למשל: יצירת מפת אתר XML, וישנם שינויים שעורכים זמן כי נדרש לתכנן אותם היטב טרם ביצוען, כך שתקופה של ארבעה חודשים, נשמע פרק זמן סביר בהחלט.

חברות SEO תבטיח כי האתר שלכם נותן חוויית משתמש טובה ללקוחות מקוונים שלכם, במיוחד לבאים ממנוע החיפוש, וכי האתר שלכם נראה במיטבו במחשב שולחני או טלפון נייד.

ברוב המקרים, לקידום אתרים בגוגל SEO נדרשים ארבעה חודשים עד שנה כדי לעזור לאתר שלכם ליישם את השיפורים ולאחר מכן לראות תועלת.

כמה זמן לוקח עד שרוצים תוצאות בקידום האתר בגוגל

כמה מהלקוחות הפונים אליי רוצים לראות תוצאות ל… אתמול או תוך תקופה קצרה הנמדדת בימים. כמה שמחתי לראות את ההכרזה של גוגל שתהליך קידום אתרים אורך זמן של לפחות 4 חודשים, אם כמובן נעשת עבודה מקצועית ואחראית.

מעתה ואילך בכול הצעת מחיר שאני מגיש ללקוחות בנושא קידום אתרים, אני מצרף את הציטוט הזה של גוגל.

העצה החשובה שלי, כמי שעובדת עם אופטימיזציה למנועי חיפוש, היא לבקש מחברת SEO שתגבה את תוכנית העבודה עם קישורים לדפים רישמיים של גוגל במרכז העזרה, וידאו, או תגובה בפורום הרשמי של גוגל:

  • תיאור הנושא ב-SEO שצריך להשתפר כדי לעזור עם דירוג
  • הגישה שהם מציעים לביצוע המשימה

בקשה של שני דברים אלה תעזור לכם להימנע משכירת שירותיה של חברת SEO שעשוייה לשכנע אתכם לעשות דברים חסרי תועלת כמו להוסיף עוד מילות מפתח לתגית מילות המפתח, או לקנות קישורים, כי אם אתם מחפשים את הייעוץ של Google בנושא זה, הייתם רואים פוסטים, סרטי וידאו של גוגל המציינים באופן ברור כי הוספת מילות מפתח לתג מילות המפתח לא תעזור. יתר על כן, בעוד גוגל עושה שימוש בקישורים לצורך דירוג הדף, התיעוד שלנו (של גוגל) מדגיש כי אנו ממליצים מאוד שלא לקנות קישורים לצורך קידום האתר בגוגל.

"לא לקנות קישורים" אומרים בגוגל כבר זמן רב. כתבתי על זה בהרחבה במאמר בנושא שגיאות קידום אתרים כי זה נשמע פתרון זול: לקנות 20,000 קישורים ב- 5 דולר, מהיר וקל לביצוע: משלמים ויש קישורים, אבל אל לכם, אפילו, לחשוב על זה. זהו מהלך שיכול להפיל לכם את האתר במכה.

כלל בסיסי אחת הוא כי ברוב המקרים, מה שטוב עבור SEO הוא גם מה שטוב עבור הלקוחות שלכם באינטרנט. דברים כמו: אתר אינטרנט ידידותי מותאם לנייד, ניווט טוב ובניית תוכן בעל ערך.

אני, עם כל הכבוד לך, Maile Ohye, חושב שונה. מה שטוב עבור לקוחות טוב גם עבור SEO. זה נשמע לי "נכון יותר". דברים כמו: אתר מותאם למכשירים ניידים, אתר מהיר, ניווט קל, תוכן בעל ערך, בשביל מי אתם בעלי עסקים עושים זאת? בשביל גוגל? לא. אתם עושים זאת בשביל הלקוחות.

אם הלקוחות שלכם יהיו מרוצים, גוגל יבין זאת ויביא אליכם עוד ועוד לקוחות. כלומר, המחשבה שלכם צריכה להיות איך לייצר חוויית משתמש טובה ללקוח וראו זה פלא, הדרישות של גוגל מהאתר שלכם הן בדיוק אותו דבר. גם גוגל הוא לקוח באתר שלכם.

הדרישות של גוגל מהאתר שלכם זה לא איזהשהיא "יציאה", אלא רצון לתת ללקוחות שהוא מביא אליכם את השירות הכי טוב שהוא יכול לתת ולכן הוא דורש מכם, בעלי העסקים, להכין את האתר שלכם עבור הלקוחות הפוטנציאלים שלכם.

בנוסף, אם אתם מותג (חברה) ותיק ויש לכם אתר ישן ומסובך, אז כדאי שתשדרגו את תשתיות האתר שלכם כך שהאתר יהיה יותר מהיר ומוכן לשינויים שעוד יבואו.

אם אתם בעלי עסקים מקומיים, כנראה שאתם יכולים לעשות את העבודה הראשונית בעצמכם. בדקו את סדרת הווידאו שלנו באורך 30 דקות על איך לבנות נוכחות באינטרנט עבור העסק המקומי שלכם.

הנה הסרט הראשון הסדרה:

עכשיו, אם אתם עדיין חושבים על שכירת שירותי SEO, הנה התהליך:

  1. ערכו ראיון עם חברת SEO שאת שירותיה אתם עומדים לשכור. בידקו אם הם מתעניינים בכם ובעסק שלכם, באמת.
  2. בידקו המלצות,
  3. בקשו (אתם בטח תצטרכו לשלם על שירות זה) אבחון SEO לאתר שלכם,
  4. החליטו אם אתם רוצים לשכור.

תהליך שכירת שירותי קידום אתריםבואו נעמיק בתהליך ונתחיל עם צעד אחד:

לערוך ראיון דו-כיווני

בראיון, הנה כמה דברים שכדי שתחפשו: חברת SEO מוצלחת אינה מתמקדת רק בדירוג במנועי החיפוש, אלא גם מעוניינת לעזור לעסק שלכם, ולכן הם צריכים לשאול שאלות כמו, "מה הופך את העסק, המוצר ו/או השירות שלכם ייחודי ולכן איזה ערך יש בו ללקוחות?" הם ירצו לדעת את המידע הזה כדי לוודא שהדברים יודגשו באתר שלכם לפני הקהל הפוטנציאלי שלכם.

איך לבחור חברת קידום אתרים, ראיון דו-כיווני

הם בוודאי ישאלו:

  • "מיהו הלקוח הטוב שלכם ? כיצד הוא מוצא את האתר שלכם?"
  • "איך העסק שלכם עושה כסף, ואיך החיפוש בגוגל יכול לעזור?"
  • "באילו ערוצים אחרים אתם משתמשים להביא תנועה? פרסום לא מקוון? רשתות חברתיות?
  • "מי הם המתחרים שלכם? מה הם עושים באינטרנט ומחוצה לה?"

אם חברת ה- SEO שאת שירותיה אתם עומדים לשכור לא נראית מעוניינת ללמוד על העסק שלכם מנקודת מבט הוליסטית, אני מציעה לכם לחפש במקום אחר. קשה לעשות SEO טוב בלי לדעת על המטרות של העסק, הלקוחות שלכם ועל מאמצי השיווק שאתם עושים עכשיו. SEO צריך להשלים את העבודה הקיימת שלכם.

בדיקת הפניות (המלצות)

הצעד השני בשכירת SEO הוא לבדוק הפניות. אם חברת SEO המיועדת שלכם מספקת לכם המלצות מלקוחות אחרים, הקפידו לבדוק הפניות אלה. אתם רוצים לשמוע מלקוחות עבר כי החברה מסוגלת לספק הדרכה שימושית ולעבוד ביעילות עם המפתחים, מעצבים, אנשי UX/UI ומשווקים שלהם.

חברת SEO מוצלחת צריכה להרגיש כמו מישהו שאתם יכולים לעבוד איתו, ללמוד ממנו, להתנסות איתו. לחברת SEO צריך להיות אכפת מכם ומהעסק שלכם. חברה שכל עיניינה הוא לדרג גבוה את האתר שלכם, תיכשל, כי בסופו של דבר נדיר שטכניקות אלה נמשכות זמן רב אם הן עובדים בכלל. הם ירצו לחנך אתכם ואת הצוות שלכם על איך מנועי החיפוש עובדים וכך SEO הופך לחלק הפעילות העסקית הכללית שלכם.

אבחון אתר SEO בתשלום

שלב שלישי הוא לבקש אבחון אתר SEO, אבחון/בדיקה עליה תתבקשו לשלם.

אם אתם סומכים על חברת SEO המועמדת שלכם, תנו להם גישה מוגבלת, לא גישה מלאה, לנתוני Search Console ול Analytics שלכם. לפני שהם באמת ישנו משהו באתר שלכם, תנו להם לערוך איבחון SEO כדי לתת לכם רשימה של מה שהם חושבים שצריך לשפר באתר שלכם.

אם אתם עסק גדול, אתם יכולים לשלם למספר חברות SEO עבור ביצוע דוח האיבחון, לראות מה תאמר כל חברה וחברה ולאחר מכן לקבוע עם מי אתם רוצים לעבוד.

בדוח האיבחון, חברת ה-SEO צריכה לתעדף שיפורים במבנה הבא:

  • הנושא,
  • השיפור המוצע,
  • הערכה על ההשקעה הכוללת.

במילים אחרות, הזמן, האנרגיה, או כסף שזה ייקח למפתחים שלכם (או לחברה שבנתה לכם את האתר) כדי ליישם את השיפורים עבור החיפוש בגוגל כמו גם למחפשים וללקוחות שיכירו בשיפורים.

העובדים בחברת SEO יצטרכו לדבר עם המפתחים שלכם כדי להבין טוב יותר מהם על האילוצים הטכניים שעשויים להיות.

כל הכבוד Maile Ohye! כן, עבור שירות אבחון צריך לשלם, ממש כמו שאם אתם רוצים שיבדקו לכם את הרכב במוסך צריך לשלם, בדיוק כמו שאתם משלמים לרופא שיבדוק אתכם או העורך דין שייתן לכם חוות דעת. Maile הניחה זאת על השולחן. ???? ???? ????

אבחון אתר SEO דורש זמן וידע רב כדי לרדת לעומקם של דברים ולהבין מה צריך ומה ניתן לעשות באתר שלכם כדי שיקודם בגוגל וידע הזה עולה כסף.

אם יש מי שמציעים לכם "אבחון חינם", אז כנראה הם עושים שימוש בכלים אוטומטיים. לא שיש לי משהו נגד כלי אבחון אוטומטיים אבל הניסיון שלי בעבודה עם כלים אלה הראה לי שכלי אבחון SEO אוטומטיים עורכים אבחון על דף אחד בלבד. נכון שאפשר לערוך בדיקה חינם על עוד דף ועוד דף אבל אין בזה שום דבר הוליסטי. זה לא מתאים לאתרים בהם יש מאות ואולי אלפי דפים.

הערכת ההשפעה על העסק

ההשפעה יכולה להיות שיפור בדירוג שיוביל ליותר מבקרים ויותר המרות או אולי זאת יכולה להיות השפעה חיובית שמקורה בשינויי בתשתית האתר שעוזרת לאתר שלך להיות יותר מהיר ויותר מותאם לשינויים.

תכנית עבודה איך לשפר ואיך לפעול במידה והפעילויות לא עונות על ציפיות.

פעילות SEO לא תלוייה רק בפעילות של חברת SEO שעובדת עבורכם. הרבה בעלי עסקים הפונים אלי שאקדם להם את האתר, רוצים שאבטיח להם מיקומים, רוצים שאבטיח להם תנועה.

דירוג האתר שלכם בגוגל תלוי גם במה עושים המתחרים שלכם ולא רק בפעילות שנעשת עבור האתר שלכם. הבעיה היא שניתן לערוך מחקר מתחרים על מה שהם כבר עשו ולא על מה שהם יעשו עוד חודש או חודשיים ולכן פעילות SEO זה לא משהו קבוע וידוע מראש אלא תהליך שצריך להיבחן לאורך זמן.

גוגל מודים שאלגוריתם הדירוג שלהם מתחשב במעל 200 פרמטרים שאולי אנחנו, מקדמי האתרים, יודעים את רובם על מה שאנחנו לא יודעים זה את המקדם של כול פרמטר ופרמטר. האם המקדם הוא 0.01 או 0.25?

יש פה, לכן, הרבה הזדמנויות, לבעלי אתרים המקדמים את האתר שלהם, לפעולה. אין דבר אחד או פעילות אחת שצריכה להיעשות אלא יש לפעול במספר דרכים עם מטרה אחת ברורה: לראות את טובתו של הלקוח הפוטנציאלי.

זה מכסה את המבנה של אבחון האתר.

עכשיו, בואו נדבר על כל המבדקים האלה בנפרד.

אבחון SEO אמור לכלול את הנושאים הבאים:

  • קישורים פנימיים
  • יכולת סריקה
  • פרמטרים של כתובת אתר
  • קישוריות שרת
  • קודי תגובה

אבחון אתר, נקודותאם הם מזכירים כי באתר שלכם יש בעיות תוכן כפול שנדרש לתקן, לוודא שהם מראים לכם כתובות שונות המתחרות על אותה השאילתה או לחילופין, הם מסבירים למה צריך לנקות תכנים וכיצד זה יעזור לטווח הארוך. אני מזכירה זאת משום שיש המון תוכן משוכפל באתרים וזה מפריע לדירוג בגוגל

רוצים להבין איך האתר שלכם יכול להתקדם בתוצאות החיפוש כדי שתקבלו יותר לקוחות, יותר פניות ויותר מכירות? קראו על אבחון אתר SEO וראו דוגמאות מה קרה בעקבות האבחון

באיבחון אתר SEO הפוטנציאל שלכם צפוי להיות מחולק בין סוגי השאילתות הבאים:

  • מותג,
  • לא ממותג.

המונחים הממותגים הם אלה עם שם העסק או אתר האינטרנט שלכם, כמו חיפוש עבור Gmail שהוא מותג בעוד החיפוש אחר 'דואר אלקטרוני' הוא ביטוי מפתח לא ממותג או כללי.

חברת קידום אתרים צריכים לוודא שלשאילתות ממותגות כגון Gmail, האתר שלכם נותן חוויה נהדרת המאפשרת ללקוחות שיודעים את המותג או האתר שלכם למצוא בקלות ובדיוק את מה שהם צריכים ויכולים להמיר. החברה עשוייה להמליץ על שיפורים שיעזרו לשפר את חוויית המחפשים החל ממה שרואים בתוצאות חיפוש כאשר הם לוחצים על תוצאה, דרך השימוש שלהם באתר שלכם.

עבור שאילתות לא ממותגות, חברת קידום אתרים יכולה לעזור לכם להבין טוב יותר את התחרות בתוצאות החיפוש. הם יכולים להגיד לכם דברים כמו, "הנה סוגי שאילתות לדירוג שזה יהיה הגיוני עבור העסק שלכם, אבל הנה מה המתחרים שלכם עשו ולמה אנחנו חושבים שהם מדורגים בגלל מה שהם עושים."

לדוגמה, אולי יש למתחרים שלכם חוות דעת נהדרות, תוכן שניתן לשתף, או שהם מפעילים אתר מכובד מאוד. חברה לקידום אתרים תספק לכם המלצות כיצד לשפר את הדירוג עבור שאילתות אלה וכיצד לשפר את חוויית הגלישה באתר שלכם. הם יציגו בפניכם רעיונות כמו:

  • עדכון תוכן ישן, הם עשויים לומר: "האתר שלכם סובל כי חלק מהתוכן הטוב שלכם הוא מיושן, יש ניווט לא טוב, כותרת דף חסרת תועלת, או לא ידידותי לנייד. בואו נשפר את הדפים האלה ונראה אם המבקרים באתר ימירו וירכשו יותר, או שהם יעשו מיני המרות כמו רישום לרשימת תפוצה, שיתוף תוכן וכדומה."
  • שיפור קישורים פנימיים: חברת SEO שתיבחן עשוייה לומר: "האתר שלכם סובל כי חלק מהמאמרים הטובים שלכם נמצאים רחוק מידי מדף הבית והמשתמשים מתקשים למצוא אותם. אנחנו יכולים לעשות קישורים פנימיים טובים יותר כדי להציג אותם בצורה בולטת יותר.
  • יצירת באז. חברת קידום אתרים SEO עשוייה לומר: "יש לכם תוכן נהדר, אבל לא מספיק אנשים יודעים. אנחנו יכולים לנסות להשיג אינטראקציה עם המשתמש יותר וליצור באז, אולי באמצעות מדיה חברתית או קשרים עסקיים. זה יעזור לנו למשוך יותר לקוחות פוטנציאליים ואולי לייצור קישורים טבעיים לאתר."
  • לימוד מהמתחרים. חברת SEO המיועדת שלכם עשוייה להסביר: "הנה מה המתחרים שלכם עושים טוב. האם אתם יכול לעשות כמותן ואולי אפילו מעבר? לחילופין, האם אתם יכולים להראות טוב יותר ללקוחות את הערך הייחודי של העסק שלכם?

שוב, חברת SEO טובה תנסה ליצור סדר עדיפויות לרעיונות שיכולים להביא את העסק שלכם את השיפור הרב ביותר עבור השקעה קטנה יותר, ואלו שיפורים עלולים לקחת זמן רב יותר אבל תעזור לכם בטווח הארוך. ברגע שהם ידברו איתכם ועם שאר חברי הצוות שלכם, כגון מפתחים או משווקים, הם יעזרו לעסק שלכם להתקדם.

הדבר האחרון שאני רוצה להזכיר הוא שכאשר אני מדברת עם אנשי SEO, אחד העיכובים הגדולים לשיפור אתר אינטרנט הוא לא המלצות חברת SEO, זה הזמן שלוקח לעסקים ליישם את רעיונותיהם.

אם אתם מוכנים להתחייב לשיפור ביצוע SEO, תוך קבלת ביקורת SEO מועילה, עליכם לוודא כי הארגון כולו בענין. אחרת, שיפורי SEO שלכם יהיו על הנייר ולא משנה את מי אתם שוכרים.

הפעילות לקידום אתר האינטרנט של החברה קשורה להרבה מאוד חלקים בארגון ולא רק למחלקה זו או אחרת. יש חברות שפעילות אתר האינטרנט נמצא תחת מחלקת המיחשוב IT. למה? כי אינטרנט זה מחשבים, נכון? יש חברות שהמנהל של אתר האינטרנט הוא מנהל החשבונות כי אתר אינטרנט זאת הוצאה, נכון? יש חברות שאתר האינטרנט מופעל על ידי אנשי השיווק. למה? כי אתר זה כלי שיווק. נכון?

תשובה היא: לא, לא, לא. אתר אינטרנט הוא משהו שקשור להרבה רבדים של החברה וכדי שניתן יהיה לקדם אותו ולהפוך אותו לאבן שואבת ללקוחות ולקבל חשיפה מירבית בגוגל צריך לשתף פעולה בין מחלקות הארגון: שיווק, מכירות, פיתוח, תמיכה / שירות לקוחות, ייצור, לוגיסטיקה.

אם לא יהיה שיתוף פעולה בארגון בנושא האתר, לא תראו שום תזוזה בקידום האתר ולא חשוב איזה חברת SEO תשכרו.

תודה שצפיתם ושיהיה לכם בהצלחה.

רוצים לדבר על העסק שלכם ועל איך קידום אתרים בגוגל SEO יכול להביא לכם יותר לקוחות, יותר פניות ויותר מכירות? מלאו את הטופס ואנו נחזור אליכם בהקדם

About זהר עמיהוד

מוביל בעלי עסקים להצלחה באינטרנט: יותר פניות ויותר מכירות. מומחה קידום אתרים (SEO), שיווק ופרסום באינטרנט (Google Ads PPC). יועץ לחברות בינוניות וגדולות בנושאי שיווק באינטרנט תוך התמחות בקידום אורגני SEO, פרסום ממומן בגוגל. בוגר תואר שני במנהל עסקים מטעם אוניברסיטת תל אביב. שותף גוגל ומוסמך פרסום בגוגל. צלצלו עוד היום 09-8910462

8 comments

  1. מאמר חשוב. לצערי אני פוגש הרבה לקוחות שנפגעו מקידום לא מקצועי.

  2. כל הכבוד על ההשקעה במאמר, גם בתור מקדם אתרים אני שמח ללמוד ממך עוד.

  3. זוהר אתה ההוכחה המוכחת להבדל בין מקצוען (כמוך) לבין שאר החובבנים (שמתיימרים להיות מקדמי אתרים), כל הכבוד על התרגום וההסבר המקיף, שאפו!

  4. שאפו על עוד מאמר מקיף, מעמיק ומצוין.
    גם לתרגם ולהעיר על סרטון של גוגל – דורש ידע והבנה.

    תודה לך חבר יקר על ההעשרה

  5. זהר, אתה מדהים אותי כל פעם מחדש!
    גם היום קראתי את המייל שלך, איך אתה יודע את כל הסודות של גוגל? בכל פעם שיש חידוש או שינוי באלגורית'ם, בחישובים, בתוצאות….. אתה תמיד הראשון לכתוב על זה?!
    איך אתה עושה את זה? כל הזמן קורא ולומד…?
    פשוט מדהים! אין דבר כזה…!

    • היי אלי ותודה על המילים החמות המעודדות אותי להמשיך ולהיות בקו הראשון.
      אני לא מפסיק לחקור, ללמוד, לקרוא ולשתף עם קהל העוקבים אחרי במייל או בפייסבוק

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כמה זה? *

דילוג לתוכן