style> .imageRS { border:1px solid black; box-shadow: 10px 10px 5px #888888; } p { font-size: 13pt; } li { font-size: 13pt; } .zbox4 {padding-left:4px;padding-right:4px;border:2px solid navy;}

שנה להכרזת סיומת co

לאחר שנה של פעילות, יותר ממיליון שמות דומיין נמכרו עם הסיומת co. המפתיע הוא שבגמר השנה החדשה אחוז החידוש עומד על 66% לעומת פחות מ- 60% לשאר הדומיינים.

בין החברות שרכשו דומיינמים עם סיומת co אפשר לציין את גוגל, אמזון, טוויטר ועוד אחרים הפזורים ב- 200 מדינות.

מה זאת הסיומת הזאת co?

ידוע לכולנו הקושי למצוא שם פנוי וראוי עם סיומת com. שם המוצר או שם העסק שלך או שם הקטגוריה תפוס. לכן, בשנים האחרונות ראינו שמות דומיינים ארוכים מלאים מינוסים. זה קורה לכל בעל עסק המחפש שם ראוי לאתר שלו: שם הדומיין שהוא רצה, תפוס ואז מתחילים כל מיני התפתלויות כדי למצוא את השם הראוי.

אז הנה יש סיומת חדשה: לא co.uk, לא co.il אלא פשוט co

זוהי הסיומת הראשונה שהוכרזה כסיומת גלובלית. בדרך כלל אתר גלובלי מחפש את הסיומת com למרות שבמקור היא לא נועדה לכך.

co פרושו company. לקוחות רואים הסיומת co כמו content, communities וגם collaborate, communicate, connect כך שהיא יכולה להתאים להרבה מטרות לשמן נבנה האתר.

קיימים יותר מ- 30 ccTLD's כמו co.il, co.ul, co.jp, co.kr וכדומה לאתרים מקומיים, אבל כשזה מגיע לאתר עולמי, הסיומת co היא בהחלט אפשרות.

google מתייחס לסיומת co כמו לסיומת com כאתר גלובלי ולכן הוא מתאים לקידום אתרים.

הסיומת co קצרה וזכירה, מאפשרת אפשרויות נוספות.

למידע נוסף

http://www.enom.com/tlds/dot-co.aspx

About זהר עמיהוד

מוביל בעלי עסקים להצלחה באינטרנט: יותר פניות ויותר מכירות. מומחה קידום אתרים (SEO), שיווק ופרסום באינטרנט (Google Ads PPC). יועץ לחברות בינוניות וגדולות בנושאי שיווק באינטרנט תוך התמחות בקידום אורגני SEO, פרסום ממומן בגוגל. בוגר תואר שני במנהל עסקים מטעם אוניברסיטת תל אביב. שותף גוגל ומוסמך פרסום בגוגל. צלצלו עוד היום 09-8910462

One comment

  1. בהחלט הסיומת co עדיפה על com הכל כך מאוסה, חלק גדול מהדומיינים שלי מסתיימים ב co
    גם קליט, גם קצר, ופותח דלת לפתח דומיינים חדשים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כמה זה? *

דילוג לתוכן