איתי פז נותן לך את החופש לבחור

בשבוע שעבר לאחר שסיימתי וובינר רב-משתתפים על קידום אתרים בשנת 2012, שוחחתי עם איתי פז, מומחה בין לאומי לשיווק והוא סיפר לי שגם הוא סיים, ממש עכשיו, וובינר מיוחד על האירוע המיוחד שהוא עורך בתחילת ינואר בו הוא ילמד "איך לבנות עסק אינטרנטי אמיתי שמייצר הכנסות."

איתי פז, זהר עמיהוד ו- פנדה

לאיתי פז יש הוכחות על הצלחותיו בהקמת עסקים באינטרנט ועכשיו הוא מלמד בעצמו את השיטה שפיתח להקמת עסק אינטרנטי אמיתי המייצר כסף.

זוהי הזדמנות לשמוע את איתי פז למשך יומיים מלאים על הבמה, מלמד, מסביר, מדגים ועונה על שאלותיכם.

אני אהיה שם, כי אני חושב שזה חשוב, כי אני יודע שתמיד איתי פז מחדש: מחדש בתפיסה, מחדש בכלים, מחדש בשיטות.

בשבועות האחרונים הייתם עדים לפעילות הרבה שלי באינטרנט: לסרטי הוידאו ולוובינרים הרבים שערכתי. בוובינרים, בהם השתתפו מאות בעלי עסקים, בנושא קידום אתרים, שאלתי את השאלה: "כמה מכם מקדמים את האתר שלהם?" רק 25% !!! מי יותר ומי פחות, אבל מה עם כל השאר? מה עושים 75% מבעלי העסקים שיש להם אתר?

האם לא ברור לבעלי עסקים שמי שנמצא בדף התוצאות הראשון יוצר הכנסה מהאינטרנט כפי שמעולם לא עשה? אז מה עוצר / בולם / חוסם את אותם 75% בעלי עסקים מלייצור הכנסה מהאינטרנט?

יש סקפיטיים, לא מאמינים שאפשר לייצר הכנסה מהאינטרנט וגם שהם, בעלי העסקים, רואים מישהו שכן מצליח ומייצר כסף בעזרת אתר האינטרנט שלו, מה הם אומרים? שיחק לו המזל.

אז אני רוצה לומר בפה מלא: זה לא ענין של מזל. נקודה. זה ענין של ידע מצד אחד עם תוכנית פעולה מסודרת מצד שני אבל חשוב מאוד ממי לומדים.

ידע המועבר על ידי מומחה בעל ניסיון רב שנים, בעל הוכחות שכבר התנסה, לא מספיק. צריך עוד מרכיב אחד והוא: עשייה. שילוב של ידע ועשייה יביא אותך לבניית ההצלחה שלך, לבניית עסק משגשג עם הכנסות מהאינטרנט ועבורך ועבור משפחתך ואת החופש לבחור.

זה בדיוק מה שהולך לקרות באירוע מיוחד אותו עורך איתי פז.

איתי פז, מומחה בינלאומי לשיווק באינטרנט, בעל ניסיון מוכח של 14 שנה ביצירת הכנסות מהאינטרנט, שם לעצמו כיעד לעזור לאחרים לייצר הצלחה משלהם לייצור ההכנסה הגבוהה מהאינטרנט ולהשיג את החופש לבחור. איתי משמש כמנטור לעשרות אלפי אנשים בישראל ובעולם ומקדיש חלק ניכר מזמנו בהדרכות והכשרות מקצועיות בכל רחבי העולם.

יומיים מלאים, 3, 4 לינואר 2012, בין 09:00 ל- 20:00 עם איתי פז הנותן ידע איכותי הכולל תכנית פעולה מושלמת, צעד-אחר-צעד, לבניית עסק אינטרנטי וייצור הכנסות מהאינטרנט.

לחץ כאן כדי לקרוא את כל הפרטים על האירוע המיוחד שעורך איתי פז.

נתראה באירוע.