דף הבית » בלוג » מהם המאפיינים של קישורים נכנסים

מהם המאפיינים של קישורים נכנסים

קישורים נכנסים הם למעשה הצבעהקישורים נכנסים לאתר שלך הם חלק עיקרי וחשוב ביכולת של האתר שלך להיות ראשון בגוגל. במאמר זה אנסה להסתכל על המאפיינים של הקישור הנכנס לאתר שלך כדי לתת בידך מידע מועיל שיעזור לך לשפר את הקישור.

מאפיין 1: טקסט הקישור

טקסט הקישור הנקרא גם "טקסט עוגן" של הקישור היה גורם חשוב מאז ומתמיד. אם אתה יוצר קישור לדף מסויים עם הביטוי "קורס תפירה", גוגל מצפה למצוא באותו דף מקושר מידע על … "נכון, "קורס תפירה" ואז הדף שלך בביטוי "קורס תפירה" יעלה ויטפס בתוצאות החיפוש של גוגל.

רגע למחשבה: רבים יוצרים קישור לאתר שלהם עם טקסט הקישור המכיל את כתובת האתר www.yourdomain.co.il – איזה משמעות יש לזה?

מאפיין 2: כוח הקישור של העמוד המקשר

דף "חזק" נחשב לדף שיש לו קישורים נכנסים רבים ואיכותיים. לקישורים מדפים עם קישורים נכנסים רבים יש השפעה גבוהה יותר מאשר קישורים מדפים עם מעט קישורים נכנסים.

מאפיין 3: קישור מתוך תוכן

אם אתה מוכר משקפיים באתר האינטרנט שלך, לקישור מאתר אינטרנט אחר עם טקסט המקיף אותו בנושא משקפים יש משקל. אם קישור לאתר שלך מוקף טקסט שאינו קשור לחלוטין אז הקישור לא ייחשב.

מאפיין 4: קישורי do-follow

בכדי למנוע קישורי זבל הנוצרים על ידי הגולשים, פנתה גוגל לבעלי פורומים/ בלוגים וביקשה מהם להוסיף את המאפיין rel עם הערך nofollow אל הקישורים הנוצרים על ידי הגולשים. כך שהרובוט של גוגל יראה את הקישורים האלה הוא יבין שאינו צריך להתייחס אליהם.

מאפיין 5: הפניות וכתובות URL מקוצר

הפניות וכתובות מקוצרות כגון http://bit.ly/a4X4th הן כתובות URL להפנות לכתובת אחרת. האם לכתובות מקוצרות יש אותו "כוח" כמו לכתובת מלאה בחישוב הדרוג של האתר בתוצאות החיפוש?

מאפיין 6: ותק האתר המקשר

ככל שהאתר ותיק יותר, כך גוגל נוטה יותר לסמוך עליו.

מאפיין 7: ותק הקישור

ככל שהקישור קיים יותר זמן כך גוגל נוטה יותר להעריך אותו. נראה שלקישורים "ותיקים" יש יותר משקל מאשר קישורים שבאים ונעלמים.

מאפיין 8: רלוונטיות האתר המקשר

קישורים מאתרים באותו נושא/ נישה בעלי ערך רב יותר מאשר מאתרים שאינם קשורים. מה שווה קישור מאתר של גן ילדים אם האתר שלך עוסק בהסרת קעקועים? (אפילו יצא לי בחרוזים: ילדים, קעקועים)

מאפיין 9: מיקומו של הקישור

היכן נמצא הקישור לאתר שלך? באיזה חלק של האתר המקשר הוא נמצא: תפריט ראשי, תפריט צידי ימני, תוכן, תפריט צידי שמאלי, פוטר, בלוגרול ומעבר לזה, היכן הוא נמצא למעלה או למטה.

מאפיין 10: כמה גולשים עשו שימוש בקישור

תאר לך שבאתר מסויים יש קישור לאתר שלך שאף אחד לא לחץ עליו. מה זה אומר שהגולשים לאותו דף לא מצאו לנכון ללחוץ עליו?

מאפיין 11: מיהו בעל האתר

אם אתה הוא הבעלים של שני אתרים המקשרים אחד לשני, זה אמנם קישור חיצוני אבל הוא נעשה ב"אותו בית" ואני מעריך שגוגל מחשיב אותו פחות מאשר קישור מאתר שאינך בעליו.

כמובן, אנחנו יכולים רק לשער מהם המאפיינים שגוגל רואה בכל קישור וקישור. עליך להמשיך לקבל קישורים נכנסים טובים ולייעל את התוכן של הדפים שלך.

כתוב לי איזה סוג קישורים עובד לך הכי טוב? מהיכן השגת קישור איכותי ולמה אתה חושב שהוא איכותי?

אודות זהר עמיהוד

מוביל בעלי עסקים להצלחה באינטרנט: יותר פניות ויותר מכירות. מומחה קידום אתרים (SEO), שיווק ופרסום באינטרנט (Google AdWords PPC). יועץ לחברות בינוניות וגדולות בנושאי שיווק באינטרנט תוך התמחות בקידום אורגני SEO, פרסום ממומן בגוגל. בוגר תואר שני במנהל עסקים מטעם אוניברסיטת תל אביב. שותף גוגל ומוסמך פרסום בגוגל. צלצלו עוד היום 09-8910462

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כמה זה? *

נגישות