style> .imageRS { border:1px solid black; box-shadow: 10px 10px 5px #888888; } p { font-size: 13pt; } li { font-size: 13pt; } .zbox4 {padding-left:4px;padding-right:4px;border:2px solid navy;}

דרך אחרת להסתכל על קישורים

קישורים נכנסים הם עדיין הגורם החשוב ביותר כאשר מדובר בדירוג גבוה בגוגל. אם אתה רוצה לראות את האתר שלך ראשון ברשימת תוצאות החיפוש של גוגל, עליך לוודא כי לאתר שלך יש קישורים נכנסים טובים ככל האפשר.

ישנם 4 סוגים שונים של קישורי טקסט וכדאי להשתמש בכולם כדי ליצור פרופיל קישורים חזק שיעזור לך להיות מדורג גבוה בגוגל.

1. קישורי מידע

קישורים נכנסים מסוג מידע מובילים לדפים המציעים מידע נוסף למאמר ממנו הם מקושרים.

2. קישורי הרחבה

קישורים נכנסים מסוג הרחבה הם קישורים הנותנים הרחבה למילות המפתח של המאמר ממנו הם מקושרים.

3. קישורי הקשרים

קישורים נכנסים מסוג הקשר משמשים להצגה של אותו תוכן במדיה אחרת, לאוו דווקא טקסט.

4. קישורי קידום מכירות

קישורים נכנסים מסוג קידום מכירות כדי לקדם מכירות של מוצר או שירות.

סיכום

קישורים נכנסים הם עדיין הגורם החשוב ביותר כאשר מדובר בדירוג גבוה בגוגל. אם אתה רוצה שהאתר שלך יהיה ראשון בגוגל עליך לוודא שאתה יכול ליצור קישורים רבים, רלוונטיים ומסוגים שונים.

איך בנוי פרופיל הקישורים לאתר שלך? האם כל הקישורים הם מסוג אחד?

About זהר עמיהוד

מוביל בעלי עסקים להצלחה באינטרנט: יותר פניות ויותר מכירות. מומחה קידום אתרים (SEO), שיווק ופרסום באינטרנט (Google Ads PPC). יועץ לחברות בינוניות וגדולות בנושאי שיווק באינטרנט תוך התמחות בקידום אורגני SEO, פרסום ממומן בגוגל. בוגר תואר שני במנהל עסקים מטעם אוניברסיטת תל אביב. שותף גוגל ומוסמך פרסום בגוגל. צלצלו עוד היום 09-8910462

2 comments

  1. יפה מאוד, יש אולי המלצה על כלי קישורים נכנסים אבל טובים שיכולים להראות את כל הקישורים שנכנסים
    לאתר שלי? וגם שבודקים את איכות הקישור האם מכיר כלי כזה?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כמה זה? *

דילוג לתוכן