לאחר שהמעצב קיבל את הסקיצות הוא מתחיל בעיצוב. בשלב זה קהל היעד הוא אחד הגורמים המרכזיים שיש לקחת בחשבון. אתר לילדים יהיה צבעוני בעוד אתר של עורך דין יהיה שמרני ומחוייט. במסגרת שלב העיצוב, חשוב להתאים את צבעי האתר לצבעי הלוגו כדי לחזק את הזהות של החברה שלך באתר.
מעצב אינטרנט שלך יצור עיצוב אחד או יותר עבור אתר האינטרנט שלך. זה בדרך כלל יהי קובץ JPG או שהוא יעלה את התמונה לאינטרנט כדי שתוכל ללוות את התקדמות התהליך ולהעיר את הערותיך.
המעצב עובד על העיצוב בהתאם להנחיות של שלב התכנון וימצא איתך בקשר עד שיגמור לעצב את כל סוגי הדפים שבאתר. בשלב הזה, התקשורת בינך ובין מעצב האתר חיונית כדי להבטיח כי מראה האתר הסופי יתאים לצרכים ולטעם שלך.
לאחר שאישרת את העיצוב, הוא יועבר אל מפתח האתר כדי שייצור את האתר בפועל על ידי כך שהוא מרכיב את העיצוב הגרפי על גבי מערכת התוכן של האתר, אותה מעירכת שדרכה תיצור דפים חדשים, תעדכן דפים קיימים ועוד פעילויות אותן ניתן לעשות באתר שלך ללא התערבות תוכניתן.
מתחילים ביצירת דף הבית, בדרך כלל, ואחריו עוברים לדפים פנימיים. לפעמים תשמע מושגים כמו תבנית ואכן המעצב יוצר תבנית עבור כל סוג של דף באתר. לדף מאמר יש תבנית שונה מדף צור קשר ותבנית שונה מהם לדף אודות והכול לפי התכנון. ומי בונה את התבנית? נכון, מפתח האתר.
אתר אינטרנט מוצלח מחייב עבודה לפי תקן W3C וגם עמידה בדרישות של גוגל כפי שפורטו בשלב התכנון על ידי מתכנן האתר. לעומת w3c שהוא תקן שמתחדש פעם בכמה שנים, חברת גוגל משנה בטווחי זמן הרבה יותר קצרים את הכללים לפיה היא מדרגת אתרים. לא חשוב עד כמה האתר עשיר בתוכן, אם גוגל לא יכול לקרוא אותו – הוא נידון למיתה.
לאחר שהאתר נבנה הוא יבדק כדי לראות שהוא עובד פונקציונליות. מה זאת אומרת? כל לחיצה מגיעה ליעדה (לדף המתאים), מילוי טפסים נעשה כמו שצריך והדואר עם תוכן הטופס מגיע למקומו, את האתר ניתן לראות גם ב- IE, FF וב- Chrome. אם יש רכיבים באתר יש לבדוק גם אותם.
כדאי לבדוק את האתר שלך,
צלצל עכשיו: 09-8910462