style> .imageRS { border:1px solid black; box-shadow: 10px 10px 5px #888888; } p { font-size: 13pt; } li { font-size: 13pt; } .zbox4 {padding-left:4px;padding-right:4px;border:2px solid navy;}

איך חיפוש באתר שלך יכול לעזור לך להביא עוד לקוחות?

"פונקציית החיפוש בתוך האתר נחשבת כפונקציה בסיסית ומתבקשת מאליה. באתרים רבים תוכלו למצוא תיבת חיפוש ואייקון של זכוכית מגדלת, שמעידים כי אתר זה מאפשר לגולשים שלו לבצע בו חיפוש, בין אם זה אחר תכנים ומידע, ובין אם זה אחר מוצרים לרכישה. גם אתם בוודאי הטמעתם תיבת חיפוש באתר שלכם, אבל האם אי פעם עצרתם לחשוב – מה זה בעצם נותן לי? מה אני יכול ללמוד מזה? מסתבר שגוגל אנליטיקס יכול לספק לנו מידע על החיפושים המבוצעים באתר שלנו, שיסייע לנו להבין את הגולשים שלנו בצורה טובה יותר, וכתוצאה מכך נוכל לשפר את האתר שלנו ואת יחסי ההמרה שלו."

לקריאת המאמר המקורי מה החיפוש שעושים הגולשים שלכם יכול לעזור לכם למצוא?

מנוע חיפוש פנימי באתר יכול לשפוך אור על מה עושים הלקוחות ומה הם מחפשים. הלקוחות, שחלקם הגיעו דרך חיפוש בגוגל, ממשיכים לחפש אצלך באתר במיוחד אם יש לך אתר סחר אלקטרוני. חיפושים גם נעשים באתרי תוכן, אם כי במידה מועטה יותר, אלא אם יש לך אתר שהוא פורטל כמו Ynet, Walla ואחרים.

מנסיוני אני יכול לספר לכם שהטמעתי מנוע חיפוש פנימי, ממנו למדתי איך הלקוחות שלי מחפשים ואתן דוגמה: מי לא מכיר את הסופר א. ב. יהושע? מתברר שיש מספר אפשרויות לחיפוש שמו על ידי הגולשים ואלו הן:

  1. אברהם  גבריאל יהושע (שמו המלא)
  2. א.ב. יהושוע (בלי רווח בין א ל- ב, עם שני ווים)
  3. א.ב. יהושע (בלי רווח בין א ל- ב, עם וו אחד)
  4. א ב יהושע (בלי נקודה .)
  5. בולי

אתם בוודאי שואלים מה קשור בולי לסופר המכובד א. ב. יהושע? ובכן, בולי הוא הכינוי של הסופר כפי שמדווח אתר ויקיפדיה.

נחזור לחיפוש באתר. ובכן, מהרשימה הזאת אפשר להבחין שיש יותר מדרך אחת לציין את שמו של הסופר והשאלה היא איך זה יכול לעזור בקידום?

ובכן, אם נדע את הביטויים השונים שלמעשה מתארים את אותו הדבר ונשכיל לשלב אותם בטקסטים אשר באתר, יביא אלינו גוגל תנועה של כל מי שמחפש את הסופר. אם נראה שהגולשים אצלנו באתר מחפשים שירות/מוצר שאין לנו, אולי שווה לשקול לכתוב עליו?

  • האם בכול אתר צריך תיבת חיפוש? התשובה היא לא
  • האם באתר סחר אלקטרוני חובה שיהיה חיפוש פנימי? התשובה היא לא

אם יש לכם שאלות לגבי מנוע חיפוש באתר כתבו כאן למטה ואשמח לענות.

About זהר עמיהוד

מוביל בעלי עסקים להצלחה באינטרנט: יותר פניות ויותר מכירות. מומחה קידום אתרים (SEO), שיווק ופרסום באינטרנט (Google Ads PPC). יועץ לחברות בינוניות וגדולות בנושאי שיווק באינטרנט תוך התמחות בקידום אורגני SEO, פרסום ממומן בגוגל. בוגר תואר שני במנהל עסקים מטעם אוניברסיטת תל אביב. שותף גוגל ומוסמך פרסום בגוגל. צלצלו עוד היום 09-8910462

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כמה זה? *

דילוג לתוכן