style> .imageRS { border:1px solid black; box-shadow: 10px 10px 5px #888888; } p { font-size: 13pt; } li { font-size: 13pt; } .zbox4 {padding-left:4px;padding-right:4px;border:2px solid navy;}

מה זה Inbound Marketing?

אני רוצה להתייחס לנושא שהרבה אנשים שעוקבים אחרי מזה שנים שואלים אותי ואני יודע שהנושא הזה הרבה יותר נרחב ואינו קשור רק אלי ומיד תבינו על מה אני מדבר.

לעסק שלי קוראים "זהר עמיהוד", כן זה אני. לשם העסק שלי היתה כותרת משנה וכך היה כתוב בה: "להיות ראשון בגוגל" וגם "עוזר לבעלי עסקים להיות ראשונים בגוגל".

מלאו את הפרטים כדי לראות את המשך הוידאו

עכשיו כותרת המשנה שלי היא: "עוזר לבעלי עסקים להביא יותר לקוחות לאתר, ליצור יותר פניות ויותר מכירות" ומתברר שאני לא היחיד. אצל הרבה יועצים וחברות בחו"ל שונה הסלוגן מ- SEO ל- Inbound Marketing או למשהו אחר שאינו בהכרח קשור ל- SEO.

אולי השינוי הבולט בתחום היה שאתר SEOMOZ שינה את שמו ל- MOZ. אולי גם אני בקרוב אשנה את שם האתר שלי ששמו קשור ל- SEO מ- SEOreport ל- … ויש לי גם אתר אחר ששמו thinkSEO כך שאפשר לומר שאתם עוד תשמעו ממני.

במילים אחרות,

קידום אתרים אורגני SEO הפך להיות חלק מ- Inbound Marketing

יש כמה סיבות טובות למה השינוי הזה קרה ואני שמח שהוא קרה וגם אסביר לכם, בעלי העסקים, למה גם לכם טוב שחל השינוי. פעם גם אני הייתי בראש של SEO ולומר את האמת לא היתה לי סיבה, בתור משווק באינטרנט, לרצות לעשות משהו אחר פרט ל- seo, מהסיבה הפשוטה שזה עבד. אבל בשלוש השנים האחרונות ובשנה האחרונה במיוחד, השיווק באינטרנט השתנה ו- seo הוא חלק, אמנם חלק חשוב, אבל רק חלק ממנו.

עם השינוי בערוצי השיווק והאופן בהם הם פועלים, גם התפיסה שלי השתנתה ואני שמח לשתף אתכם במחשבותיי ובדרכי פעולתי. יש לי תואר שני במנהל עסקים וראייה עסקית נרחבת בכל הקשור לשיווק העסק, אבל עד לפני זמן לא רב לא היתה הלימה בין שיווק באינטרנט לבין קידום אתרים ועכשיו כשיש, אני מרגיש מאוד נוח במגרש הבייתי שלי, שם אני יכול להביא את המיטב ללקוחות שלי.

כדי שאוכל להסביר את השינוי שקרה בשיווק באינטרנט, קודם כל אני צריך להגדיר את נקודת הפתיחה והיא "מה זה SEO?"

מה זה SEO? זה לא מה שחשבת!

הבעיה הראשונה היא שלא כולם מדברים על אותו דבר. אולי הבעיה היא לא הגדרה, אלא הדרך בה אנשים תופסים מה זה קידום אתרים seo.

מרבית בעלי העסקים איתם אני ניפגש חושבים/יודעים שקידום אתרים seo זה…

מלאו את הפרטים כדי לקרוא את המשך המאמר

About זהר עמיהוד

מוביל בעלי עסקים להצלחה באינטרנט: יותר פניות ויותר מכירות. מומחה קידום אתרים (SEO), שיווק ופרסום באינטרנט (Google Ads PPC). יועץ לחברות בינוניות וגדולות בנושאי שיווק באינטרנט תוך התמחות בקידום אורגני SEO, פרסום ממומן בגוגל. בוגר תואר שני במנהל עסקים מטעם אוניברסיטת תל אביב. שותף גוגל ומוסמך פרסום בגוגל. צלצלו עוד היום 09-8910462

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כמה זה? *

דילוג לתוכן