style> .imageRS { border:1px solid black; box-shadow: 10px 10px 5px #888888; } p { font-size: 13pt; } li { font-size: 13pt; } .zbox4 {padding-left:4px;padding-right:4px;border:2px solid navy;}

כיצד לשפר את אמינות האתר שלך – חלק שני

<אמינות אתר אינטרנטבחלקו הראשון של המאמר "כיצד לשפר את אמינות האתר" סקרנו שיטות בסיסיות כדי שהאתר שלך יראה אמין. במאמר זה נמשיך לסקור שיטות בונות אמינות.


אם לא קראת את "כיצד לשפר את אמינות האתר – חלק ראשון" לחץ כאן

4. צרף תמונה של המפעל/משרד

קיומו של ארגון אמיתי מאחורי אתר אינטרנט הוא חיוני ואם הדבר אפשרי, צרף גם תמונה של המשרד או המפעל.

אם יש לך משרד שתופס חדר או שניים צרף את תמונת הבניין. אתה לא חייב להיות הבעלים של הבניין ואתה גם לא אומר שאתה הבעלים של הבניין. תמונת הבניין תשמש לשני דברים: האחד, להראות היכן אתה נמצא למי שיבוא אליך והדבר השני הוא שאתה משדר שאתה עסק רציני שיש לו משרד בבנין משרדים.

גם תצלומים של פנים המשרד באים בחשבון ובהחלט משדרים אמינות. המלצתי היא שתצלם את המשרד עם עובדי החברה ועם אנשים (אם אתה מקבל קהל). תצלום של כסאות, שולחנות וקירות – הוא צילום קר ולא משדר רגש.

מה עושה מי שעובד מהבית? אם בחרת לעבוד מהבית, ויהיו הסיבות אשר יהיו, עליך לסדר פינת עבודה. עליך לדאוג שהמשרד יראה רציני, שלא יראה כחלק מפינת הטלוויזיה של הילדים, עם הצעצועים מסביב. המשרד המינימלי צריך להכיל: שולחן עבודה, מחשב, מדפסת, טלפון, תיקי לקוחות, ספריה של ספרים מקצועיים. לאחר שסדרת את הפינה שלך, תוכל גם לצלם אותה שאתה יושב מאחורי השולחן.

5. ספק ללקוחות שלך תשובות מהירות ותואמות לצרכים שלהם.
לכל לקוח צריך להתייחס בכבוד. ודא שאתה מתייחס אליהם באופן אישי ולא שולח להם עוד מייל סטנדרטי בנוסח: "קבלנו את פנייתך ואנו…". אני בטוח שאתה לא אוהב כאלה מכתבים ו/או מיילים ואין סיבה שתשלח מיילים דומים ללקוחות שלך.

באינטרנט הלקוחות שלך מצפים לזמן תגובה מהיר. אם תענה להם אחרי 10 דקות הם יגידו וואהו! אם תחזור אחרי חצי שעה אליהם הם יהיו מופתעים. אם תחזור אליהם עד 24 שעות, הם יראו בזה שירות סביר, אבל אם תחזור אליהם מאוחר יותר, אתה יכול להיות בטוח שהם כבר סגרו עסקה במקום אחר.

מהירות תגובה היא שם המשחק ואתה צריך להיות זריר. מי שמחפש לקנות זר פרחים, רוצה אותו כאן ועכשיו ולכן פנייתו צריכה להענות במהירות האפשרית. מי שמחפש "קורס קידום אתרים" לא מצפה לקבל תשובה עכשיו וגם זה לא נחוץ (מבחינת הלקוח) כי הוא לא מתכוון להתחיל בקורס מחר, אלא בעוד מספר שבועות או חודשים. לכן, אם תחזור אליו בטלפון באופן מיידי, הוא שלך – קנית אותו.

אם אתה יכול, ענה במהירות האפשרית, אל תדחה בכוונה את שיחת המענה רק כדי ליצור "רושם" שאתה 'עסוק'. ענה מהר.


6. פרסם מידע שניתן לאמת בקלות
ציון של מקורות מידע והפניות לאתרים אמינים באתר האינטרנט שלך הוא חיוני כדי לשכנע לקוחות ב"כוונות טובות" שלך ואת המיקום שלך בשוק הספציפי. הצג את המידע בהקשר הרלוונטי.

אם אתה חבר בלשכת המסחר ציין זאת, אם יש לך מספר קבלן מורשה – ציין זאת, אם יש לך מספר ספק של משרד הבטחון – ציין זאת. את כל הנתונים האלה ניתן לאמת בשיחת טלפון או בחיפוש בגוגל.

בדיוק באותו אופן תוכל לציין פרטים כמו הופעה בכנסים, תוכניות טלויזיה, מאמרים בעיתונות והכל בליווי הפרטים הכי מדוייקים כדי שמי שרוצה לבדוק יגלה שאתה דובר אמת.


7. עדכן את האתר על בסיס קבוע
עדכון תמידי של האתר: עיצוב לעיתים רחוקות ותוכן לעיתים קרובות משדר ללקוח שאתה עסק רציני, עסק שלא שוקט על שמריו, עסק פעיל, שכדאי לעבוד איתו.

לא מספיק שתעדכן את האתר, אתה גם צריך להראות את העדכון לכל לקוחותיך הקיימים והפוטנציאלים שאתה עובד. לכן, לאחר שהוספת עמוד תוכן באתר, הודע על זה בדף הבית ואחר כך רוץ לספר לחברה בפייסבוק, קפה דה מרקר וגם שלח מייל לרשימת התפוצה שלך.

 

המשך יבוא…

About זהר עמיהוד

מוביל בעלי עסקים להצלחה באינטרנט: יותר פניות ויותר מכירות. מומחה קידום אתרים (SEO), שיווק ופרסום באינטרנט (Google Ads PPC). יועץ לחברות בינוניות וגדולות בנושאי שיווק באינטרנט תוך התמחות בקידום אורגני SEO, פרסום ממומן בגוגל. בוגר תואר שני במנהל עסקים מטעם אוניברסיטת תל אביב. שותף גוגל ומוסמך פרסום בגוגל. צלצלו עוד היום 09-8910462

2 comments

  1. שתי כתבות מועילות ומצויינות
    תודה לך

  2. אחלה תכנים זוהר ! נהדר עלה והצלח.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כמה זה? *

דילוג לתוכן