style> .imageRS { border:1px solid black; box-shadow: 10px 10px 5px #888888; } p { font-size: 13pt; } li { font-size: 13pt; } .zbox4 {padding-left:4px;padding-right:4px;border:2px solid navy;}

איך גוגל מזהה קישורים בתשלום

גוגל מזהה קישורים בתשלוםקישורים נכנסים חשובים לדרוג האתר שלך בגוגל. בעלי עסקים רבים מתפתים לקנות קישורים באופן מלאכותי ועל ידי כך לשפר את דירוג האתר שלהם. זה יכול להיות מסוכן מאוד, כי גוגל לא אוהב קישורים בתשלום בכלל.

אם קנית קישורים בתשלום על מנת לקדם את האתר שלך, אתה מציב את האתר שלך בסכנה. לא חשוב איך אתה מצדיק את קניית הקישורים או איך אתה קורא לזה בדיוק, זה לא משנה את המהות שקנית קישורים.

לגוגל יש מספר דרכים לזהות קישורים בתשלום:

1. המתחרים שלך יכולים לדווח על אתרים המוכרים קישורים

גוגל מעודדת מנהלי אתרים לדווח על כל חשד שלהם לגבי אתר המוכר קישורים בתשלום. מה עושים בגוגל עם הדיווחים האלה? את זה אינני יודע, אבל אני מעריך שהם עושים עם זה משהו.

2. גוגל זה לא רק רובוט

גוגל מעסיקה אנשים רבים שבין השאר שופטים את איכות תוצאות החיפוש של גוגל. כן, זה קורה ואכן בכל חודש גוגל מכריזה על שינויים קלים מאוד באלגוריתם שלה שלוקחים בחשבון פרמטר כזה או אחר או נותנים יותר משקל לפרמטר אחד ופחות משקל לפרמטר שני, שינויים קטנים שמשפיעים על אחוז קטן מתוצאות החיפוש. אתה צריך לזכור שמדובר בביליוני חיפושים וכל אחוזון קטן משמעותו מאות אלפי אתרים.

3. גוגל מחפשים את מי שמוכר קישורים

גוגל מעסיקה אנשים שכל תפקידם הוא לחפש את מי שמציע את האתר שלו כפלטפורמה ליצירת קישורים בתשלום. אם אתה יכול למצוא אתרים שכאלה, תהיה בטוח שגם גוגל מצאו את אותם אתרים וסביר להניח שהם ימצאו זאת לפניך.

סביר להניח שאנשי גוגל משחקים את המשחק. הם משקיעים כמה דולרים כדי להרשם לרשתות אתרים פרטיות ולבדוק כיצד הן עובדות. אחרי שיש בידיהם את כל הפרטים הם פשוט מוציאים את האתר או רשת האתרים מתוצאות החיפוש וגם מדווחים על זה לתקשורת – יחסי ציבור לשיפור האמינות.

4. האלגוריתם של גוגל יכול לזהות קישורים בתשלום

אני לא רוצה להכנס עכשיו לעניינים טכניים מורכבים אבל האמן לי שלכל קישור יש "טביעת אצבע" או אולי נכון לומר "טביעת קישור". גוגל יכול לזהות קישורים בתשלום או יותר נכון, לזהות אתרים שמציעים קישורים בתשלום.

סיכום

זאת לא משימה קלה לקבל קישורים נכנסים טובים לאתר שלך וזה גם אורך זמן. הימנע משימוש בכלים אוטומטיים ליצירת קישורים. מערכות אוטומטיות אלה נוצרו כדי להטות את תוצאות החיפוש של גוגל ויכולות להיות לכך משמעויות הרות אסון כלפי האתר שלך ברגע שגוגל יזהו את התרמית.

אם אתה רוצה להשיג תוצאות לטווח ארוך בקידום אתרים עליך לשחק לפי הכללים ולגרום לאתרי איכותיים לקשר לאתר שלך.

About זהר עמיהוד

מוביל בעלי עסקים להצלחה באינטרנט: יותר פניות ויותר מכירות. מומחה קידום אתרים (SEO), שיווק ופרסום באינטרנט (Google Ads PPC). יועץ לחברות בינוניות וגדולות בנושאי שיווק באינטרנט תוך התמחות בקידום אורגני SEO, פרסום ממומן בגוגל. בוגר תואר שני במנהל עסקים מטעם אוניברסיטת תל אביב. שותף גוגל ומוסמך פרסום בגוגל. צלצלו עוד היום 09-8910462

4 comments

  1. היום שוק קידום האתרים תחרותי ויש אינדקסים שקונים מהם קישורים. שמעתי על אתרים כאלה אבל שומר נפשו ירחק… אני יודעת שגוגל מחמירים עם דברים כאלה כמו גם עם גניבת סקריפטים ודברים דומים.
    רחל

    • שלום רחל ותודה על תגובתך
      אכן יש אינדקסים המוכרים קישורים. אני לא פוסל לחלוטין את קניית הקישור ואני אסביר. אם הקנייה של הקישור מטרתה היחידה היא לרמות את גוגל, אז אכן זאת קנייה פסולה שלא הייתי ממליץ עליה, אבל, אם את משלמשת לאינדקס אתרים כדי שיאנדקס את העסק שלך, ויש אינדקסים הגובים תשלום עבור הכנסת דף עסק – זה בסדר, כי ברור שהתשלום הוא לא עבור הקישור אלא בעבור העבודה שנעשתה: מישהו בדק את האתר שלך, אולי דרג אותו, אולי כתב עליו ביקורת וגם הכניס אותו לאינדקס.
      חג עצמאות שמח,
      זהר עמיהוד

  2. כתבה מעניינת אבל לא עונה על הכותרת
    ״אני לא רוצה להכנס עכשיו לעניינים טכניים מורכבים אבל האמן לי שלכל קישור יש "טביעת אצבע" או אולי נכון לומר "טביעת קישור". גוגל יכול לזהות קישורים בתשלום או יותר נכון, לזהות אתרים שמציעים קישורים בתשלום.״

    ברור שיש טביעת אצבע אבל איך גוגל מזהה אותה תכלס.

    • שלום רוני ותודה,
      אכן נושא קניית הקישורים הוא מעניין ויותר מעניין מדוע אתה שואל ומתעמק? האם אתה קונה קישורים?
      "טביעת הקישור" עליה אני מדבר יכולה להיות מיקום הקישור, יכול להיות זמן יצירת הקישור.
      אם גוגל יזהה תבנית של פעילות מסויימת, זוהי "טביעת הקישור".
      חשוב רק על איך לייצר קישורים איכותיים,
      בהצלחה,
      זהר עמיהוד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כמה זה? *

דילוג לתוכן