style> .imageRS { border:1px solid black; box-shadow: 10px 10px 5px #888888; } p { font-size: 13pt; } li { font-size: 13pt; } .zbox4 {padding-left:4px;padding-right:4px;border:2px solid navy;}

עדכוני גוגל פברואר 2012

עדכון גוגל פברואר 2012בחודש פברואר 2012 ערכה גוגל 40 שינויים באלגוריתם הדירוג. השינויים החשובים ביותר היו עוד עדכון פנדה ושינויים בדרך בה גוגל מעריך את הקישורים הנכנסים. כיצד שינויים אלה משפיעים על דירוג של האתר שלך?

גוגל פנדה 3.3 עדכון

עוד עדכון של פנדה, מה שאומר שפנדה זה לא שינוי חד-פעמי אלא משהו מתמשך. הודעת העדכון דומה לעדכון פנדה שגוגל פרסמה בחודש ינואר 2012, מה שאולי יכול להצביע שכנראה גוגל לא הוסיפה אותות נוספים.

קישורים נכנסים backlinks

ההודעה של גוגל על ​שינוי בדרך בה היא מעריכה את הקישורים הנכנסים מעורפלת למדי ומשאירה הרבה מקום לניחושים.

גוגל לא מפרטת וקשה לדעת מה בדיוק השיטה של ​​ניתוח הקשר שהם השתמשו בה עד כה ומה הם עושים מעכשיו ואליך. זהו עוד צעד כנגד תעשיית הקישורים בתשלום שמנסה לרמות את דרוג האתר ולהערכתי צפוי זעזוע בתחום הקישורים – בקרוב.

עוד שינויים

בנוסף לשינויים הנ"ל, הודיעה גוגל על שינויים רבים נוספים: קישורים קשורים בתוצאות החיפוש, שינוי ב- Sitelinks, דיוק רב יותר בזיהוי אתרים רשמיים של חברות, שיפור בתוצאות החיפוש המקומי ועוד.

 מה זה אומר על הדירוגים של דפי האינטרנט שלך?

 גוגל עובדת קשה כדי לנקות את תוצאות החיפוש מכל הזבל שאנשים מקדמים. אם אתה משתמש בטכניקות אפורות/שחורות כדי לקדם את האתר שלך, רוב הסיכויים שגוגל יעלה עליך והדרוג של האתר שלך יפגע.

סיכום

ניתן לנחש שגוגל מצאה דרך להתמודד עם קישורים נכנסים שנבנו בצורה אוטומטית. אם אתה משתתף בתוכניות קישור אוטומטיות, האתר שלך עלול להיפגע.

אם אתה רוצה להשיג תוצאות לטווח ארוך ב-Google, אתה צריך לפעול בצורה אתית ולפי הכללים של מנועי החיפוש ובראשם גוגל. אל תשתמש במערכות אוטומטיות הבונות קישורים לאלפים ונסה להשיג קישורים נכנסים איכותיים לאתר האינטרנט שלך.

About זהר עמיהוד

מוביל בעלי עסקים להצלחה באינטרנט: יותר פניות ויותר מכירות. מומחה קידום אתרים (SEO), שיווק ופרסום באינטרנט (Google Ads PPC). יועץ לחברות בינוניות וגדולות בנושאי שיווק באינטרנט תוך התמחות בקידום אורגני SEO, פרסום ממומן בגוגל. בוגר תואר שני במנהל עסקים מטעם אוניברסיטת תל אביב. שותף גוגל ומוסמך פרסום בגוגל. צלצלו עוד היום 09-8910462

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כמה זה? *

דילוג לתוכן