style> .imageRS { border:1px solid black; box-shadow: 10px 10px 5px #888888; } p { font-size: 13pt; } li { font-size: 13pt; } .zbox4 {padding-left:4px;padding-right:4px;border:2px solid navy;}

חדר כושר עבור בניית קישורים

בניית קישוריםקישורים נכנסים המצביעים על האתר שלך הם עדיין הגורם החשוב ביותר לקביעת המיקום של האתר שלך בתוצאות החיפוש של גוגל. למרבה הצער, בניית קישורים אינה משימה שיש להקל בה ראש.

1. קישורים נכנסים מחייבים עבודה קשה, אין קיצורי דרך

אין זה משנה אם אתה רוצה להיות בכושר גופני, או לקבל קישורים איכותיים: אתה חייב להשקיע זמן ומאמץ.

אינך יכול להיות בכושר גופני מעולה לאחר חודש אימון (אם רק עכשיו התחלת לעסוק בספורט). כך גם אינך יכול לצפות לראות את האתר שלך בראש תוצאות החיפוש על פי מילות תחרותיות מאוד במהלך של חודש ימים.

אם אתה רוצה להשיג תוצאות לאורך זמן, עליך לעבוד כל הזמן על תוספת קישורים איכותיים כמו למשל קישורים שנוצרו אליך בעקבות פוסט אורח שפרסמת באתר אחר.

כמו כן, עליך לעבוד כל הזמן על המיטוב (אופטימיזציה) של האתר שלך, כמו גם שיפור חוויית המשתמש.

2.  חייבים להיות עקביים

SEO אינה פעילות מסוג "זבנג וגמרנו". אם אתה עובד בהתפרצויות, לדוגמה, אתה מביא מאות קישורים לאתר שלך במשך תקופה קצרה ואחר כך נח ולא עושה דבר במהלך חצי שנה. גוגל לא יראה בנוהל עבודה זה פעילות טבעית. גוגל רוצה לראות שאתה עובד באתר ומטפל בו לאורך זמן, וכל הזמן.

הדבר דומה לתהליך בניית הכושר הגופני שלך: מה אתה חושב שעדיף? אימון 'רצח' של 12 שעות ביום אחד, ואז לא לעשות דבר במשך חודש ימים, או לעשות 8 אימונים של שעה וחצי כל אחד במהלך החודש?

ככה זה גם עם בניית קישורים: אם אתה מייצר קישורים רבים בבת אחת ואחר כך 'שקט' ולא מייצר קישורים, גוגל עלול לחשוב שאתה מנסה לרמות אותו.

אם אתה רוצה להיכנס לכושר, עליך להיות עקבי. אינך יכול לראות תוצאות מיידיות. התמדה וסדרה מתמשכת של הישגים קטנים תביא אותך אל המטרה. בניית קישורים פועלת בדיוק כך. אל תנסה לרמות את מנועי החיפוש וליצור קישורים מלאכותיים, ובכמות, על ידי הצטרפות לחוות קישורים או באמצעות קניית קישורים.

3. יש הרבה נוכלים

בתעשיית SEO יש נוכלים רבים שמבטיחים פתרונות קלים, מהירים ובזול. אם זה נשמע טוב מכדי להיות אמיתי, אז כנראה זה לא נכון. אין טעויות SEO חדשות. יש אנשים צעירים שעושים טעויות ותיקות, ויש ותיקים שחוזרים על אותן טעויות.

הדבר נכון גם לגבי כושר גופני. יש הרבה כדורים לחיזוק הכושר, אבקות ומכונות פלא המבטיחות תוצאות קלות ומהירות. עם זאת, אתה בוודאי יודע שצריך להזיע כדי להגיע לתוצאות.

4. אפשר לרמות את המערכת, אבל לא לאורך זמן

יש הרבה דיאטות ומוצרי דיאטה שיעזרו לך לרדת במשקל במהירות. למרבה הצער, כל השיטות האלו פועלות כדי להוריד את כמות הנוזלים בגוף, המהווים כ-70% ממשקל הגוף הבוגר, ולכן תחזור למשקל הישן במהרה.

יש אתרים שמקבלים לעיתים דרוג גבוהה מבלי לעשות את העבודה הקשה. בניית קישורים מהירה יכולה לשפר הדרוג, לפעמים מישהו מנצל פירצה שמצא באלגוריתם של גוגל. טבעם של מקרים אלה שהם מתגלים והפרצות נסגרות, זה רק עניין של זמן. לאחר מכן האתר "מאבד גובה", או יותר נכון נמצא "בצניחה חופשית".

אם אתה בונה עסק או אתר עם ראייה לטווח הארוך, מאוד מסוכן להשתמש בשיטות אלו כדי לקבל דירוג גבוה. כי גוגל אינו אוהב שמזהמים לו את התוצאות.

5. התוצאה שווה את זה

אנשים אשר משפרים את הכושר, מרגישים בריאים יותר ומאושרים יותר. להיות מספר אחד בתוצאות החיפוש של גוגל על פי מילות המפתח הנכונות יכולה לבוא לידי ביטוי במכירות רבות יותר עבור העסק שלך.

יש לך אפשרות לא להתאמץ ולהיות כוכב לרגע ולהעמיד בסכנה את האתר והעסק שלך, או לעבוד קשה ולהשיג תוצאות לטווח ארוך ולישון בשקט בלילה. בידך הבחירה.

אם אתה באמת רוצה להצליח, התחל עכשיו בתהליך מיטוב של דפי האתר שלך ללקוחות ולגוגל, ויצירת קישורים.

מה דעתכם? האם גם אתם עובדים קשה ליצירת קישורים לאתר שלכם?

לא מרוצים מקידום האתר שלכם בגוגל?

השאירו פרטים ואעזור לכם לקדם ולשפר את האתר שלכם 

About זהר עמיהוד

מוביל בעלי עסקים להצלחה באינטרנט: יותר פניות ויותר מכירות. מומחה קידום אתרים (SEO), שיווק ופרסום באינטרנט (Google Ads PPC). יועץ לחברות בינוניות וגדולות בנושאי שיווק באינטרנט תוך התמחות בקידום אורגני SEO, פרסום ממומן בגוגל. בוגר תואר שני במנהל עסקים מטעם אוניברסיטת תל אביב. שותף גוגל ומוסמך פרסום בגוגל. צלצלו עוד היום 09-8910462

2 comments

  1. מדריך מעולה! תודה רבה! בהחלט מסכים שעולם הקידום אתרים בעייתי.

    • שלום אלכס ותודה,
      לא הייתי אומר בעייתי. אתה יודע איך אמריקאי קורה לבעיה (problem)? הוא קורא לה situation ובעברית מצב.
      אכן, המצב בגוגל השתנה וגם בעתיד נראה שינויים. מה שעבד פעם, כבר לא עובד וצריך לעשות את הדברים הנכונים והמתאימים כדי לזכות באהבה של גוגל.
      בהצלחה,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כמה זה? *

דילוג לתוכן