style> .imageRS { border:1px solid black; box-shadow: 10px 10px 5px #888888; } p { font-size: 13pt; } li { font-size: 13pt; } .zbox4 {padding-left:4px;padding-right:4px;border:2px solid navy;}

זה הספר האחרון שהייתי שותף בכתיבתו

עזור ליותר לקוחות למצוא מהר יותר את העסק שלך באינטרנט. פרסום בגוגל Google AdWords, אתה משלם רק כאשר מישהו מקליק על המודעה שלך לאחר שחיפש בדיוק את המוצרים או השירותים שלך במנוע החיפוש הגדול והמשוכלל בעולם.

הגדל את הכנסות העסק שלך באמצעות פרסום בגוגל Google AdWords

המוני לקוחות מחפשים את המוצר או השירות שלך. איך הם ימצאו אותך?

עזור ליותר לקוחות למצוא מהר יותר את העסק שלך באינטרנט. עם Google AdWords, אתה משלם רק כאשר מישהו מקליק על המודעה שלך לאחר שחיפש בדיוק את המוצרים או השירותים שלך במנוע החיפוש הגדול והמשוכלל בעולם.

לחץ כאן כדי לעבור לאתר הספר "הגדל את הכנסות העסק שלך באמצעות פרסום בגוגל Google AdWords"

הגדל את ההכנסות העסק שלך באמצעות פרסום בגוגל

About זהר עמיהוד

מוביל בעלי עסקים להצלחה באינטרנט: יותר פניות ויותר מכירות. מומחה קידום אתרים, שיווק ופרסום באינטרנט. יועץ לחברות בינוניות וגדולות בנושאי שיווק באינטרנט תוך התמחות בקידום אורגני SEO, פרסום ממומן בגוגל. בוגר תואר שני במנהל עסקים מטעם אוניברסיטת תל אביב. שותף גוגל ומוסמך פרסום בגוגל.

6 comments

  1. אני ארכוש תודה רבה

    • שלום גל ותודה,
      הספר יפתח בפניך עולם שלא הכרת, עולם של פרסום באינטרנט שבנוי על פנייה ללקוח הנכון, בזמן הנכון עם המסר הנכון. בעולם הישן שאנחנו מכירים, בעל העסק שולח מסר אחד לכל לקוחותיו הפוטנציאליים באשר הם: גדולים וקטנים, שמנים ורזים, כן/לא צריכים את המוצר או השירות, בעלי הכנסה גבוהה או נמוכה, גרים בעיר או בכפר, נשואים או רווקים. אז מה זה רע?
      אתן לך דוגמה למה פנייה כללית היא פנייה בזבזנית. מכיר את כל הברושורים שדוחפים לך בתיבות הדואר, אותם ברושורים שאתה, כבר באופן עיוור, זורק לפח? ומדוע אתה זורק אותם לפח? מכיון שהם לא רלוונטיים עבורך: שמו לך פרסום בתיבת הדואר על טיפול 10,000 במאזדה, אבל יש לך אופנים חשמליות – לא רלוונטי. מצאת בתיבת הדואר שלך פרסום על אוכל לכלבים אבל אין לך כלב. הפיצרייה המקומית מציעה לך מבצע של פיצה בתוספת גבינה ונקניק אבל אתה אוכל כשר וכך הלאה. זה מה שקורה לפרסום שהוא לכולם אבל לא מתאים לאף אחד.
      אני לא אומר שאין מקום לפרסום נרחב שכזה ויכול להיות שהוא ריווחי, אני רק אומר שיש לך אפשרויות אחרות, טובות יותר לטעמי.
      את ההסבר המלא ומה צריך לעשות, תמצא בספר.
      ושוב תודה, אני בטוח שהספר יעזור לך להקים ולנהל פרסום ריווחי בגוגל.

  2. שלום אני מתעניין בקידום האתר שלי
    מאד נהנתי מן המאמרים שלך
    אשמח לשוחח עמך
    מילות חיפוש שאני מעוניין לקדם במיוחד הם : דיקור סיני בירושלים, רפואה סינית בירושלים
    תודה

    • שלום נתן ותודה על פנייתך,
      קודם כל אני חייב לומר שאני מעריך את החשיבה שלך שבאה לידי ביטוי בכך שבחרת ביטוי מפתח מקומי: "דיקור סיני בירושלים" מתוך הבנה שהעסק שלך הוא עסק מקומי. זוהי חשיבה ממוקדת שתביא גם תוצאות.

  3. יש לי את הספר – ספר מוצלח מאוד זוהר!

    מתגעגע אליך
    🙂

    גיא

    • תודה גיא,
      אכן הספר עדיין רלוונטי למרות השינויים של AdWords מאז הוא פורסם. נעשו הרבה שינויים חלקם שינויים של מימשק, חלקם שינויים של הוספת אפשרויות: עוד לחצנים, עוד תיבות סימון, עוד כפתורי רדיו, אבל, וזה הדבר היפה בספר, לדעתי, הוא שהבסיס של פרסום ממומן נשאר אותו בסיס. זהו בסיס ידע מוצק לכל מי שרוצה להכנס לתחום הפרסום הממומן ולא חשוב אם זה גוגל אדוורדס או יאהו או כל מערכת PPC אחרת, העברית או באנגלית או בכל שפה, העקרונות הן אותן עקרונות.
      הספר עוסק בעיקר בבניית התשתית, ועם תשתית מוצקה שכזאת אפשר לבנות מסעות פרסום מנצחים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כמה זה? *

דילוג לתוכן