style> .imageRS { border:1px solid black; box-shadow: 10px 10px 5px #888888; } p { font-size: 13pt; } li { font-size: 13pt; } .zbox4 {padding-left:4px;padding-right:4px;border:2px solid navy;}

האם המבקרים באתר האינטרנט שלך יכולים לסמוך עליך?

לסמוך עליךלפני שאנשים קונים באתר שלך, הם צריכים לבטוח בך. אם האתר שלך לא נראה אמין, אז אתה לא תקבל הרבה מכירות ולא משנה כמה גולשים הצלחת להביא לאתר שלך.

ישנם ארבעה דברים שאתה צריך לעשות כדי להראות למבקרים באתר האינטרנט שלך, כי על החברה שלך אפשר לסמוך:

  1. הראה שהאתר שלך מייצג חברה אמיתית – זה מדהים בכמה אתרי של עסקים באינטרנט לא רושמים את כתובת הדואר הפיזית שלהם. האם לעסקים האלה יש מה להסתיר? אם הלקוחות שלך לא ידעו מי אתה ואיפה אתה פועל הם עלולים להימנע לעשות איתך עסקים.מה כדאי לעשות באתר האינטרנט שלך? הראה למבקרים שלך פרטים מלאים שיבינו שאתה עסק אמיתי: כתובת מלאה, צילום של הבנין בו אתה פועל, מספר טלפון מקומי.
  2. למה לבחור בך? למה שמישהו יקנה ממך ולא מהמתחרים שלך? האם יש משהו שמבדיל אותך מכל השאר?מה כדאי לעשות באתר האינטרנט שלך? הצג למבקרים שלך במה אתה שונה ולמה הם צריכים להשתמש במוצרים או בשירותים שלך במקום באלה של המתחרים. אל תשמיץ ועל "תלכלך" על המתחרים שלך – אמור פשוט למה לבחור בך ואל תגיד בגלל שאתה מקצועי – כולם אומרים זאת.
  3. הצג עדויות של לקוחות – המבקרים באתר שלך רוצים להיות בטוחים כי העסק שלך רציני וכי כבר מכרת מוצרים ו/או שירותים ויש מי שעושים שימוש במוצרים/שירותים שלך. אם הם יקראו על התועלת של אחרים שעושים שימוש במוצרים שלך זה יקל עליהם לרכוש ממך.מה כדאי לעשות באתר האינטרנט שלך? הצג למבקרים כיצד אנשים אחרים נהנו מן המוצרים והשירותים. אל תרכז את כל העדויות בדף המלצות" אלא "פזר" את העדויות בין דפי האתר.
  4. הצע ערבויות – לקוחות בכלל וגולשים בפרט לא אוהבים סיכונים. ערבויות יעזור לך למכור יותר.מה כדאי לעשות באתר האינטרנט שלך? הצג למבקרים באתר האינטרנט שלך את הערבויות שאתה נותן. למשל, "החזר כספי מלא עד 30 יום" מכל סיבה שהיא. אם אתה בטוח 100% כי המוצר או השירות שלך באמת מספק, אז אל תפחד לתת ערבות. מספר ההחזרות והביטולים יהיה קטן משמעותי לעומת הגידול במכירות.

סיכום

חשוב לך אתר אינטרנט אמין אם אתה רוצה למכור משהו באינטרנט. הצג את המבקרים כי העסק שלך הוא אמיתי כי הם יכולים לסמוך עליך באמצעות העצות הנ"ל.

האם אתה חושב שהמבקרים באתר שלך סומכים עליך? האם המכירות ו/או הפניות מהאתר משקפים מחשבה זאת? יש לך בעיה באתר וטרם עמדת על טיבה? צלצל עכשיו 09-8910462 ואעזור לך להביא יותר לקוחות ולסגור יותר עסקאות.

About זהר עמיהוד

מוביל בעלי עסקים להצלחה באינטרנט: יותר פניות ויותר מכירות. מומחה קידום אתרים, שיווק ופרסום באינטרנט. יועץ לחברות בינוניות וגדולות בנושאי שיווק באינטרנט תוך התמחות בקידום אורגני SEO, פרסום ממומן בגוגל. בוגר תואר שני במנהל עסקים מטעם אוניברסיטת תל אביב. שותף גוגל ומוסמך פרסום בגוגל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כמה זה? *

דילוג לתוכן