style> .imageRS { border:1px solid black; box-shadow: 10px 10px 5px #888888; } p { font-size: 13pt; } li { font-size: 13pt; } .zbox4 {padding-left:4px;padding-right:4px;border:2px solid navy;}

איך להגדיל את מספר הלחיצות על התוצאה שלך בדף תוצאות החיפוש של גוגל

אחוז הקלקה בדף תוצאות החיפוש של גוגלכאשר הגולש מקבל את דף התוצאות הראשון של גוגל הוא יראה 10 תוצאות אורגניות. באופן מעשי הוא יראה אולי 3 או 4 תוצאות אורגניות בחלון הראשון ואת השאר התוצאות הוא יראה במידה ויגלול מטה.

כאשר האתר שלך מופיע בעמוד הראשון בגוגל, אתה צריך לוודא שאנשים ילחצו על התוצאה שלך ולא של המתחרים שלך.

אתה יכול לשפר את מספר הקליקים על התוצאה שלך בדף התוצאות של גוגל על ידי התייחסות לרגשות של אנשים ורצונותיהם בטקסט הכותרת והתיאור:

  1. חוויה חושנית – עצום את עיניך ודמיין את סלסלת הפירות האקזוטית המשולמת עבורך. תוכל למצוא אותה באתר המשלוחים שלנו כמו גם סלסלות פירות עגולות, מרובעות וחושניות." זהו תיאור מושך יותר מאשר "סלסלת פירות בכל מיני גדלים וצורות לכל סוגי האירועים. משלוחים בכל הארץ כי רק סלסלות הפירות שלנו מכילות פירות עונה טריים שלא עברו בית קירור.". התיאור האחרון אולי נכון, אבל הוא לא 'סקסי'.השתמש בתארים. כתוב "לחמניות טריות ולחם קלוי טרי ישר מהתנור" במקום סתם "לחמניות ולחם".
  2. עורר את הסקרנות של הקורא בכותרת" – האם סטיב גובס באמת אמר שהוא העתיק את מימשק המקינטוש ממיקרוסופט?", "טריק פשוט שגרם לי בהצלחה". עורר את הסקרנות של הקוראים שלך ותקבל יותר קליקים.
  3. הראה שאפשר לסמוך עליך- הלקוחות לא מכירים אותך ולא יודעים מי אתה ולכן חשוב שתראה להם שאפשר לסמוך עליך. לדוגמה, השתמש בכותרת דף אינטרנט: "יועץ עסקי עם 15 שנות ניסיון – חבר באיגוד לשכות המסחר" או "15,264 לקוחות מרוצים לא יכולים לטעות".
  4. הצע "פירות אסורים" – "מה שקורה בווגאס נשאר בווגאס – טיולים מרתקים והרבה כיף." אנשים אוהבים לעשות דברים "אסורים". אם זה חל על העסק שלך, השתמש בתיאורים שיכולים לרגש אנשים.
  5. גרום ללקוח שלך להרגיש מיוחד – אנשים אוהבים להרגיש מיוחדים. השתמש במילים כמו "מיוחד", "מעולה", "בלעדי" בתיאור דף האינטרנט שלך כדי לתת ללקוח שלך הרגשה שהוא מיוחד. לדוגמה: "חדר כושר פלטינום – מיועד לגברים אמיתיים בלבד".
  6. צור הרגשה של דחיפות – השתמש בתאריכי תפוגה ומגבלות כמות כדי ליצור דחיפות. הנה תיאור שיכול להלחיץ קונים ולזרז אותם: "20% הנחה על מבחר תיקים מעור, רק עד 16 באוגוסט 2012." אישה המעוניינת בתיקים תלחץ בוודאי כדי להבטיח שהיא לא תחמיץ את ההזדמנות לקבל הנחה.

סיכום

שפר את הכותרות והתיאורים של דפי האינטרנט שלך על מנת לוודא כי האתר שלך מקבל קליקים רבים ככל האפשר ברגע שהוא מופיע בדף תוצאות החיפוש הראשון של גוגל.

האם הסתכלת בעבר על אחוז ההקלקה של האתר שלך בתוצאות החיפוש? ועכשיו תסתכל?

האם אתה מרגיש או יודע שהאתר שלך לא הופך גולשים ללקוחות (ממיר) כמו שאתה רוצה? האם מספר הפניות מהאתר קטן עד אפסי והרווחים בהתאם? צלצל עכשיו 09-8910462 ואעזור לך להמיר הרבה יותר גולשים ללקוחות.

About זהר עמיהוד

מוביל בעלי עסקים להצלחה באינטרנט: יותר פניות ויותר מכירות. מומחה קידום אתרים, שיווק ופרסום באינטרנט. יועץ לחברות בינוניות וגדולות בנושאי שיווק באינטרנט תוך התמחות בקידום אורגני SEO, פרסום ממומן בגוגל. בוגר תואר שני במנהל עסקים מטעם אוניברסיטת תל אביב. שותף גוגל ומוסמך פרסום בגוגל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כמה זה? *

דילוג לתוכן