style> .imageRS { border:1px solid black; box-shadow: 10px 10px 5px #888888; } p { font-size: 13pt; } li { font-size: 13pt; } .zbox4 {padding-left:4px;padding-right:4px;border:2px solid navy;}

לא צריך Google+, עכשיו כן! – חלק 1/2

"הטעות הכי גדולה שלי היא שלא צפיתי את העלייה של הרשתות החברתיות" אמר אריק שמידט מנכ"ל גוגל בראיון וידאו לסיכום שנת 2013 שנתן לסוכנות בלומברג. אבל, הבעת הצער הזאת, אינה יכולה להסתיר את הנתונים שגוגל פלוס, נכון לתחילת 2014, היא הרשת החברתית השנייה בגודלה עם 590 מיליון משתמשים.

להזכירכם, פייסבוק החלה בשנת 2004, טוויטר בשנת 2006 כך שהכניסה המאוחרת של גוגל פלוס בשנת 2011 לא השאירה לה הרבה סיכוי, אבל זה לא מנע ממנה לתת פייט לרשתות החברתיות הותיקות.

גוגל היא "שכבה חברתית" על פני כל המוצרים והשירותים של גוגל ולא לשכוח שגוגל פלוס היא גם רשת חברתית. אני אעבור על הרבה שירותים ומוצרים של גוגל כדי להראות לכם שהמשותף להם הוא גוגל פלוס. על מה נעבור: חיפוש בגוגל, ג'ימייל, גוגל מפות, גוגל אדוורדס, גוגל דרייב, יוטיוב, ואתם תאמינו לי שגם לשאר המוצרים של גוגל כמו לוח שנה, ארנק גוגל, גוגל עכשיו, גוגל האנגהאוטס, בלוגר יש גם יכולות המחברות ל… גוגל פלוס.

אחרי ההרצאה הזאת אתם תבינו שגוגל זה גוגל פלוס.

כאשר אני מסתכל על גוגל פלוס כרשת חברתית, אני יכול לראות על הקיר שלי זרם של פוסטים. כל קופסה/תיבה היא פוסט. אני יכול לראות את כל זרם הפוסטים או לראות זרם פוסטים לפי המעגלים שהגדרתי (מסומנים במסגרת האדומה): חברים, משפחה, מכרים, מעקב ועוד ובכך לצמצם את מה שאני רואה לפי האנשים שאני עוקב אחריהם שנמצאים במעגלים שלי.

בגוגל פלוס יש גם קהילות. אלו הן קבוצות בעלות ענין משותף שם אני יכול לקיים איתם דיונים. יש עשרות אלפי קהילות במיגוון נושאים ואני בטוח שכל אחד ואחת מכם ימצאו יותר מקבוצה אחת שתעניין אותם לקחת חלק בדיון.

איך אפשר לעזור לך? זהר עמיהוד
רוצה שגוגל יביא יותר לקוחות לאתר שלך? רוצה שיותר לקוחות שהגיעו לאתר יפנו ו/או יקנו? לא ברור לך איך ליצור הרבה תוכן באופן עקבי ומתמשך? אני, זהר עמיהוד, מציע ייעוץ אסטרטגי וטקטי, כך שתוכל להפיק יותר רווחים מהנוכחות האינטרנטית שלך. התקשר אלי כדי שתוכל למנף את הנוכחות האינטרנטית שלך, להביא יותר לקוחות, ליצור יותר פניות ויותר מכירות.
כן, אני רוצה יותר תנועה, יותר פניות, יותר מכירות כך נראה הפרופיל שלי בגוגל פלוס שם נמצאים כל הפוסטים שאני פרסמתי ופוסטים אותם שיתפתי. אני יכול לכתוב פוסט/הודעה חדשה ולהפנות אותה אל המעגלים שלי, כתובות דואר אלקטרוני, או ציבורי. עד כאן גוגל פלוס כרשת חברתית. אם אתם אומרים: "היי, זה דיי דומה לפייסבוק", אז אתם צודקים. זה דיי דומה, אבל יש לגוגל פלוס את הייחודיות שלו במימשק אבל יותר מזה בשכבה מעל השירותים והמוצרים של גוגל.

לגוגל יש המון שירותים ומוצרים המלווים אותנו במהלך יום הפעילות שלנו החל מג'מייל, דרך גוגל דרייב, גוגל אדוורדס, יוטיוב, גוגל מפות, לוח שנה ועוד ועוד שירותים שכולם מחוברים לגוגל פלוס. נתחיל עם Gmail. אם קבלתם מייל מאדם שיש לו גוגל פלוס, הרי הפרטים שלו יופיעו ותוכלו להוסיף אותו במהירות לאחד או יותר מהמעגלים שלכם.

הנה תוצאות של סקר מעניין. לכנס SEOright קידום אתרים בדרך הנכונה נרשמו מעל 1,000 בעלי עסקים, כך שזה מספר סטטיסטי. הנתון המעניין הוא ש- 57.2% מהם נרשמו עם תיבת דואר ב- gmail.com, אני בטוח שיש עוד אחרים שתיבת הדואר שלהם היא עם שם הדומיין ומנוהלת ב- גי'מייל, כך שהאחוז המשתמשים בג'ימייל עוד יותר גדול מ- 57.2% . שמים את הסמן מעל כתובת הדואר של אותו איש ואפשר להוסיף אותו ישירות מתוך Gmail.

אם קבלתם מייל מאדם שאין לו פרופיל בגוגל פלוס, אתם שולחים לו הזמנה ומוסיפים אותו לקבוצה. אם תפתחו מייל ממי שכבר נמצא במעגלים שלכם, תוכלו בקלות להתחיל איתו שיחת וידאו – עוד שירות של גוגל פלוס בשיתוף יוטיוב – עוד שירות של גוגל.

הנה מייל שקבלתי מתוך מערכת גוגל פלוס, זהו למעשה פוסט. אם אגיב על הפוסט הזה, התגובה הזאת תעשה במייל אבל תופיע ב… גוגל פלוס. כדי להגיע לפוסט בגוגל פלוס יש ללחוץ למעלה משמאל. חדי העין שביניכם ראו בצד ימין כי לרשימת תיקיות הדואר נוספו כל המעגלים שלי מתוך גוגל פלוס.

ג'ימייל מחובר בעבותות לגוגל פלוס. בואו נסתכל עכשיו על איך גוגל פלוס עובד בחיפוש.

About זהר עמיהוד

מוביל בעלי עסקים להצלחה באינטרנט: יותר פניות ויותר מכירות. מומחה קידום אתרים (SEO), שיווק ופרסום באינטרנט (Google Ads PPC). יועץ לחברות בינוניות וגדולות בנושאי שיווק באינטרנט תוך התמחות בקידום אורגני SEO, פרסום ממומן בגוגל. בוגר תואר שני במנהל עסקים מטעם אוניברסיטת תל אביב. שותף גוגל ומוסמך פרסום בגוגל. צלצלו עוד היום 09-8910462

One comment

  1. תודה על המאמר המעניין , אין ספק שרשת גוגל פלוס הולכת וגדלה ולמי שיש אתר חייב להיות שם, שמח לשתף את המאמר המועיל הזה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כמה זה? *

דילוג לתוכן