אם לא קיבלת מייל, שאותו אתה מצפה לקבל או שאתה יודע שנשלח אליך בוודאות, פעל לפי ההוראות שבהמשך.
1. לפעמים, דואר טוב נופל לתיקיית 'דואר זבל' (ספאם) ולכן אם הדואר לא נמצא בתיבת 'דואר נכנס', חפשו אותו בתיקיית דואר זבל/הספאם.
אם הדואר מאת seoreport.co.il נמצא בתיקיית דואר זבל/ספאם, בחרו בדואר ולחצו "לא ספאם". הדואר יעבור מיידית לתיקיית דואר נכנס.
לקוחות Gmail, אל תשכחו לגרור את הדואר מאת "זהר עמיהוד" לטאב "ראשי" כדי שלא תפספו אף מייל ממני עם תכנים בנושא שדרוג אתרים כדי שתוכלו להביא יותר לקוחות לאתר, ליצור יותר פניות ויותר מכירות.
כדי לוודא שכל מייל נוסף שישלח ממני יגיע אל תיבת 'דואר נכנס' עליך לצרף אותי לרשימת אנשי הקשר (email Contacts) בתוכנת הדואר שלך או רשימת השולחים שבהם ניתן לבטוח (Safe Sender list) – כל תוכנת דואר וההגדרות שלה.
זה מה שעליכם לעשות אם אתם עובדים עם תוכנת Gmail :
- פתחו את רשימת הקשר על ידי לחיצה על דואר בחלק הימני העליון של עמוד הדואר,
- בחרו אנשי קשר,
- לחצו על הלחצן איש קשר חדש בחלק הימני העליון
- הכניסו את פרטי איש הקשר. כל נתון שיוקלד, ישמר באופן אוטומטי.
- בשדה שם הקלידו: זהר עמיהוד
- בשדה דוא"ל הקלידו: [email protected]
- חזרו לדואר על ידי לחיצה על אנשי קשר בחלק הימני העליון של עמוד אנשי קשר,
- בחרו דואר
2. אם אתה עובד בחברה/ארגון, פנה אל מחלקת מערכות מידע האחראית על תקשורת האינטרנט ובקש מהם לאשר את המייל מאת seoreport.co.il . ייתכן כי התקשורת בארגון שלך עוברת דרך חומת אש (Firewall) או פילטר/ים אחרים המונעים מהמייל שלי להגיע אליך.
3. אם אתה לקוח פרטי, יכול להיות שרכשת שירות סינון כזה או אחר מספק האינטרנט שלך (ISP). פנה אליו ובקש ממנו לאפשר לך לקבל מייל מאת seoreport.co.il
4. ודא שכתובת המייל שהקלדת בטופס נכונה. אות אחר שאינה במקום/חסרה/שגוייה והדואר לא יגיע אליך או יגיע למישהו אחר.
5. אם אתה מכתיב בטלפון את כתובת הדואר האלקטרוני שלך, יש סיכוי רב לבלבול והמשמעות היא שהדואר לא יגיע אליך. למשל, אם כתובת הדואר שלי היא [email protected] כך הייתי מכתיב אותה בטלפון: גילה אילן לילי שטרודל גדול מירה אברהם איציק לימור (אות ראשונה באנגלית מכל מילה שהקראתי) בהצלחה!
עברו לקרוא בבלוג