style> .imageRS { border:1px solid black; box-shadow: 10px 10px 5px #888888; } p { font-size: 13pt; } li { font-size: 13pt; } .zbox4 {padding-left:4px;padding-right:4px;border:2px solid navy;}

הקמת אתר אינטרנט שיהיה נכס עבורך

הקמת אתר אינטרנטהקמת אתר אינטרנט רק לאחר שאתה יודע מה אתה רוצה ואדריכל האתרים שלך נתן בידך תוכנית (סקיצה) ומפרט טכני. בלי שני מסמכים אלה, אין לך מה לגשת לחברה שתבנה לך אתר.

דע את מי לשאול בעת הקמת אתר אינטרנט

אם אתה תנסה לעשות קיצור דרך ואולי לחסוך את ההשקעה בתכנון אתר עם אדריכל האתרים, אתה תיפול בפח של החברה לבניית אתרים שבאותות ובמופתים תמכור לך את מה שהכי קל להם למכור. זה כמו שהבנקאי ימכור לך כסף (הלוואה) ומוכר הפלפאל ימכור לך פלפאל והרופא ירשום לך אקומול למרות שהבעיה שלך היא שאתה רוצה יותר לקוחות.

כל אחד מבעלי המקצוע יסביר לך שהפתרון שלו הכי טוב. הבנקאי יאמר לך שאם יהיה לך יותר כסף אז תוכל לפרסם ואז יגיעו הלקוחות ולכן הוא דוחף לך משכנתא. מוכר הפלפאל ימכור לך מנה פלפאל כדי שתרגע, והרופא שהבין שהמחשבות על הבאת לקוחות חדשים לעסק שלך עושה לך כאב ראש ירשום לך ברצון ובששון כדור אקומול. נו, באמת?

כל חברה לבניית אתרים בונה אתר בשיטות שלה. איך תדע מה אתה צריך? מה מתאים לך? איזו מערכת ניהול? איחסון בגרמניה זה טוב? קוד פתוח או מערכת קניינית? והשאלות רבות זאת הסיבה שלפני הקמת אתר אינטרנט צריך תכנון אתר.

אתה צריך מישהו שאפשר לסמוך עליו שמבין את כל הקיצורים ואת הטכנולוגיה ויכול להמליץ בפניך על האופן בו ימומש תכנון האתר שלך בשלב הקמת אתר אינטרנט.

הקמת אתר אינטרנט באיזו מערכת תוכן?

יש כל כך הרבה מערכות תוכן לבניית אתר אינטרנט: וורדפרס, בלוגר, דרונט, לייבסיטי, ג'ומלה, דרופל, מג'נטו, Wix, Webs, Jimbo, Weebly, moonfruit והרשימה עוד ארוכה.

יש מערכות חינמיות ויש בתשלום חודשי זעום, יש מערכות קוד פתוח ויש מערכות שאינן קוד פתוח והמיגוון גדול והאפשרויות מרובות, אבל אין לכל זה ערך אם לא הוגדר אפיון אתר אינטרנט כנדרש.

המערכת הפופולארית היא וורדפרס אבל מי אמר שהיא מתאימה לך, לעסק שלך, למוצרים, לשירותים, לדרישות שלך. קודם צריך לאפיין/לתכנן אתר ואחר כך להתאים את מערכת ניהול האתר לתכנון ולא להיפך.

שגיאות בעת הקמת אתר אינטרנט מורגשות בעת השיווק

אתה תרגיש טוב טוב כשהאתר יבנה על הפלטפורמה לא מתאימה: קושי בשיווק במנועי חיפוש, קושי בביצוע שינויים באתר ואפילו קטנים, יחס המרה לא מספק, אי-יכולת להטמיע רכיבים באתר. למשל, אם מחר ימציאו בפייסבוק לחצן חדש, האם תוכל להטמיע אותו באתר? על הדברים האלה צריך לחשוב בעת התכנון ולוודא שבעת הקמת אתר האינטרנט שלך תשמר היכולת.

קרא עוד על מסמך אפיון אתר בדרך אל הקמת אתר

2 comments

  1. אוזן מאיר

    שלום לך זהר
    שמי אוזן מאיר
    אני מקים עסק לצילום מגנטים באירועים, וצילום אירועים תמונות ווידאו. אני רואה עשרות סוגי אתרים ומקבל מאות פניות לבניית אתר. ברור לי כי לבנות אתר זה לא הבעיה, אלא אתר שיהיה בדף הראשון בגוגל ורצוי בהתחלה אתר שיקפוץ לאנשים, דף פייסבוק וכל מדיה חברתית שיכולה להביא לי עוד לקוחות ויחס המרה בדף נחיתה שבסוף לקוחות יתקשרו להזמין אותי לאירוע !!!
    מה אתה יכול להציע לי כחבילה להקמת אתר קידום שלו ועוד, מבלי להיכנס להוצאה כספית שתגרום לי לבסוף לא להרוויח כסף .
    תודה
    אוזן מאיר

    • שלום מאיר ותודה שבחרת בי לבנות לך נוכחות אינטרנטית שתביא לך יותר לקוחות לאתר ויותר עסקאות.
      כדי להרויח כסף צריך לעשות את הדבר הנכון. אז מה הוא הדבר הנכון? 1. לקחת בעלי מקצוע עליהם אתה סומך ובהם אתה בוטח 2. להתמיד בעשייה.
      שיווק ופרסום באינטרנט זה לא זבנג וגמרנו. אני יודע שיש הרבה אנשים שמציעים נוסחת קסמים, אבקת קסמים או איזשהוא טריק אחר שיכול בין לילה לעשות אותך מליונר, שיכול לעשות כהרף עיין את השינוי המיוחל בעסק שלך, אבל הניסיון שלי אומר שגם אלו שמצליחים עובדים קשה, עושים את הדברים הנכונים, מתמידים בעשייה ובסוף מצליחים – אני פשוט לא מכיר נוסחה אחרת.
      מה אתה חושב (ואני לא פונה רק אליך) שיום לאחר שהאתר שלך יצא לאוויר העולם, הוא ישר יקפוץ להיות ראשון בגוגל בחיפוש אחר הביטוי "מגנטים לאירועים"? למה מה? מה קרה? כמו שאמרת יש כל כך הרבה מתחרים בתחום, מה פתאום שגוגל ימליך את האתר שלך על כולם וייתן לך לעקוף את כולם בסיבוב? זה לא יקרה בחודש הראשון ואולי גם לא בחודשים הראשונים, אבל אם תעשה את הדברים הנכונים ותתמיד אז ייתכן שגם האתר שלך יהיה ראשון בגוגל.
      השאלה היא "כמה אתה מוכן להשקיע כדי שהעסק שלך יצליח?"
      בהתאם למה שאתה תהיה מוכן להשקיע אבנה לך תוכנית שיווק וגם אוציא אותה אל הפועל.
      המשך להתתב איתי במייל ולא באמצעות התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כמה זה? *

דילוג לתוכן