style> .imageRS { border:1px solid black; box-shadow: 10px 10px 5px #888888; } p { font-size: 13pt; } li { font-size: 13pt; } .zbox4 {padding-left:4px;padding-right:4px;border:2px solid navy;}

ייעוץ שיווקי באינטרנט כדי להביא יותר לקוחות וליצור יותר פניות ויותר מכירות

ייעוץ שיווקי באינטרנטאו.קיי. יש אתר ומה עכשיו? ייעוץ שיווקי באינטרנט יעזור לך להפוך את האתר שלך למה שחלמת עליו, מוכנה של כסף.

קודם כל צריך לברר האם האתר שלך מוכן לשיווק באינטרנט. אולי זה יישמע לך מוזר ואולי גם לא מובן והרי יש לך אתר, האם יכול להיות שהוא לא מתאים לשיווק באינטרנט? התשובה היא: כן. לא כל אתר מתאים לשיווק באינטרנט.

לאתר של עסק יש מטרות, למעשה שתי מטרות עיקריות:

  1. האחת, להביא תנועה של לקוחות רלוונטים,
  2. והשנייה, לגרום ללקוחות שהגיעו לפנות ו/או לקנות.

אלו הן שתי מטרות שהולכות ביחד, הם כמו 2 צדדים של אותה מטבע, נכון? אין טעם להביא לאתר לקוחות שלא מעוניינים במוצרים או בשירותים שלך, לא עכשיו ולא בעתיד, וגם אין משמעות לאתר שמביא אליו תנועה רלוונטית של לקוחות אבל הם, הלקוחות, לא פונים ולא רוכשים.

אבל מהיכן תגיע התנועה כשיש כל כך הרבה ערוצים: פייסבוק, יוטיוב, פרסום ממומן, קידום אורגני, שותפים, בלוגים של אחרים, אתרי מאמרים, פורומים, אתרי מצגות, אינדקסים ועוד? מה הכי נכון לעסק? היכן הכי כדאי להיות? היכן נמצאים הלקוחות הכי טובים של העסק? היכן נמצאים הלקוחות הפחות טובים של העסק? יועץ שיווק לאינטרנט בעל ניסיון יכול לקצר לך את הדרך להצלחה ולחסוך לך זמן וכסף רב.

יועץ שיווק באינטרנט הוא לא קוסם

יועץ שיווק באינטרנט אינו קוסם. מצטער, אין פה שום קסם, יש פה ידע, ניסיון והרבה עבודה.

אל תצפה שרק בגלל שאתה משלם ליועץ יהיו לך יותר לקוחות. אל תצפה שיהיו לך יותר לקוחות אם הטלפון שלך מצלצל במשרד ואף אחד לא עונה. אל תצפה שיהיו לך יותר לקוחות אם המוצר או השירות שלך אינם טובים.

למה צריך יועץ שיווק באינטרנט

הידע והניסיון הרב שיש לי בשיווק בכלל ושיווק באינטרנט בפרט עם תואר מוסמך במנהל עסקים (MBA) מטעם אוניברסיטת תל אביב מאפשרים לי ראייה הוליסטית שתעזור לך להצליח באינטרנט.

ייעוץ שיווקי באינטרנט יכול להיות ייעוץ נקודתי במקרה בו ישנה התלבטות, צומת שבה חייבים לקבל החלטה, נושא שצריך לבדוק, ענין שדורש שמיעה של חוות דעת והכל סביב שיווק באינטרנט.

אני יכול לשמש יועץ שיווק באינטרנט לעסק שלך בו אני מלווה אותך ואת העסק שלך. ניתן לקרוא לזה "מנהל שיווק באינטרנט במיקור חוץ". בתהליך זה אני מלווה אותך ועובד יחד איתך. אני עם הידע והניסיון שלי בשיווק באינטרנט ואתה עם הידע המקצועי שלך והיכרותך עם הלקוחות. זה יכול להיות שילוב מנצח שיוביל אותך להצלחה באינטרנט.

יועץ שיווק באינטרנט נותן לך כיוון

הרבה בעלי עסקים רוצים יועץ שיווק באינטרנט שיערוך עבורם תוכנית לשבוע הבא, אבל זה לא עובד ככה! תהליכים באינטרנט לוקחים זמן: קידום אתרים SEO בגוגל אורך חודשים כי לקוח זמן לגוגל לסרוק את האתר, כי לוקח זמן לבנות או להשלים תשתיות, כי לוקח זמן לייצר פעילות משמעותית באינטרנט.

אני יודע שהמפרסמים הגדולים: גוגל ו- פייסבוק מבטיחים לך "פרסם תוך 5 דקות או פחות", זה לא בדיוק כך. יועץ מוסמך יודע שההכנות לקראת הפרסום עורכות שבועות רבים. רק יועץ שיווק מוסמך יאמר לך שלפעמים נדרשים חודשים כדי לאסוף ולנתח נתונים. אי אפשר לקבל החלטה על סמך נתונים בודדים. זאת תהיה טעות נוראה לוותר על מקור תנועה או לוותר על מילת מפתח בגלל שלקחת החלטה על סמך מספרים קטנים.

יועץ שיווק אמיתי יבנה עבורך תכנית שיווק לחודשים הקרובים ואולי גם לשנה הקרובה ואולי יותר. תכנית שעל פיה תפעל ולפיה תוכל למדוד את התקדמותך.

מה חשוב ליועץ שיווק באינטרנט?

יותר מידי בעלי עסקים ולצעירי גם יועצי שיווק באינטרנט מתרכזים בהבאת תנועה לאתר. זוהי מטרת הפעילות וכך הם מודדים הצלחה, אבל זוהי שגיאה עצומה. עם מספר הגולשים באתר לא ניתן לקנות בסופרמרקט, עם מספר הגולשים באתר לא ניתן לקנות כרטיס לקולנוע וגם לא לרכוש מנת סביח. את כול אלה אפשר לרכוש עם כסף, וכסף נוצר רק בעקבות המרות.

המרה, זה לקוח ששילם לך כסף עבור השירות או המוצר בין אם הוא פנה אליך באמצעות טופס צור קשר או התקשר למספר הטלפון שראה באתר. המרות זה מה שחשוב בסופו של ענין לך, בעל העסק וזה צריך גם להיות חשוב ליועץ השיווקי באינטרנט שאתה מחפש וזה גם שאלת המבחן.

עסק נבנה על המרות ולא על חשיפות. עסק לא נבנה על מספר לייקים בדף העסקי בפייסבוק. אי-אפשר לבנות עסק על מספר עוקבים בטוויטר או באינסטגרם אם אין ביכולת העסק להפוך את העוקבים ללקוחות משלמים. מספרים שלא עושים כסף הם רק מספרים וכמו שאמרתי אי-אפשר לקנות באמצעותם אפילו כוס קפה.

 

אני סקרן לגלות אם אתה הולך לקנות ממני חבילת ייעוץ שיווקי באינטרנט ואיזה שינוי תרגיש באתר שלך בעקבות עלייה בתנועה לאתר וגידול בפניות ובמכירות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כמה זה? *

דילוג לתוכן