דף הבית » אבחון אתר כדי לממש את הפוטנציאל של האתר שלך

אבחון אתר כדי לממש את הפוטנציאל של האתר שלך

הטוב, הרע והמכוער באתר שלך. את זה רק אבחון אתר אובייקטיבי יגלה.

  • לגלות את הסיבות שמונעות מהאתר להביא יותר תנועה מגוגל,
  • לגלות את הסיבות שמונעות מהגולשים להפוך ללקוחות.
אם יש בעיה באתר, תהיה בטוח שאגלה אותה. הבעיה שם, אבל אתה לא מודע לה. מכיר את המשפט "אורח לרגע רואה כל פגע". המשפט מתאים מאוד גם לאתר שלך ואסביר לך מדוע.

כמה פעמים קרה לך שאתה מחפש משהו בחדר, בארון או במכונית ולא רואה. אתה יכול להישבע שאין, הדבר שחיפשת לא שם. בטוח! ואז מגיע מישהו אחר ובמבט חטוף פשוט שולף מול עיניך את הדבר אותו חיפשת!!! קרה לך? אני בטוח שיותר מפעם אחת.

למה אתה צריך לקבל אבחון אתר ממומחה

ישנם 2 דברים שכל בעל עסק רוצה עבור העסק שלו:

  1. יותר תנועה לאתר שלו מגוגל,
  2. יותר פניות, יותר מכירות, יותר לקוחות שמגיעים מהאתר

בתחומים רבים בחיינו אנו מבינים שעלינו לעשות אבחון בעזרת מומחים: בריאות, גידול ילדים, מערכות מיחשוב, תעסוקה וכדומה.

אבחונים מעריכים מצב לימודי, כישורים והישגים במבחני קריאה, כתיבה, חשבון ושפה זרה. האבחונים מסייעים באיתור קשיים בלמידה, כמו קושי בהבנת הנקרא או בכתיבה.

כאשר האתר שלך לא מביא מספיק תנועה, לא מביא מספיק פניות או מכירות אתה צריך מומחה שיעשה לך אבחון אתר. אבחון אתר יגלה לך את החולשות שבו, יגלה את החוסרים שבו, יגלה את הדברים המונעים ממנו להיות ראשון בגוגל ואת הדברים המונעים מהלקוחות לפנות או לקנות.

אולי כבר החלטת לבנות אתר חדש. תהיה זאת טעות איומה אם תיכנס לבנייה של אתר חדש בטרם ערכת אבחון לאתר הקיים. תוצאות אבחון האתר הקיים יוכלו לשמש אותך לאתר הנוכחי כמו גם לאתר החדש.

מה כולל אבחון אתר

אבחון האתר כולל 3 מרכיבים:

אבחון עסקי של האתר

האם האתר תומך בתוכנית העסקית להגדלת העסק שלך? את האתר הקמת לפני שנים. בינתיים השתנו הרבה מאוד דברים, נוספו מוצרים ו/או שירותים או שהופסק שיווקם ומכירתם של מוצרים ושירותים אחרים. האם האתר שלך מעודכן להתפתחויות האחרונות בעסק שלך? אם אתה רוצה להגדיל את ההצלחה של האתר שלך חשוב לבדוק שיש תאימות בין התוכניות שלך להגדלת העסק ובין היכולות והעזרה שיכול לתת לך האתר בהצלחת העסק.

אבחון תשתית האתר והמוכנות לגוגל

זהו אחד המרכיבים העיקריים המשפיעים על קידום האתר שלך בתוצאות החיפוש של גוגל. יכולים להיות לך תכנים נפלאים באתר, אבל אם גוגל לא יכול ו/או מתקשה לקרוא ולהבין אותם, ברור לך שהאתר שלך לא יוכל להיות במקום הראשון בתוצאות החיפוש. גולשים לא יראו אותו ולכן לא יוכלו ללחוץ ולהגיע אליו. אם אתה רוצה להביא יותר תנועה מגוגל ולהיות במקום הראשון, אתה חייב שתהיה לאתר שלך תשתית טכנולוגית ותשתית של תוכן שגוגל יוכל לדרג במקום גבוה ואחד הדברים הוא שהאתר שלך יהיה מותאם למכשירים ניידים.

אבחון חוויית המשתמש באתר

כוללת הרבה פרטים קטנים המצטרפים יחד לחווייה אחת גדולה. עליך, בתור בעל עסק, לזכור תמיד כי הלקוח יכול לעזוב את האתר שלך בלחיצת עכבר. כל היסוס קל מצידו של הלקוח, בעיה בהתמצאות או קושי יכולים לגרום לו ללחוץ בעכבר על לחצן אחורה (Back) או לסגור את החלון – מפחיד! אם אתה רוצה שיותר מהגולשים שהגיעו לאתר שלך יעשו את מה שהתכוונת שיעשו והרי לשם כך הבאת אותם, עליך לוודא שהגולש חווה אצלך באתר חוויה כזאת שתגרום לו לפעול.

להלן טבלה המסכמת את מה כולל דוח אבחון אתר:

מה אבדוקלמה זה חשוב
אבחון עסקי של האתראיך האתר תומך בתוכנית העסקית להגדלת העסק שלךלהגדיל את ההצלחה של האתר
קידום אתרים SEOאת המרכיבים העיקריים המשפיעים על קידום האתר שלך בתוצאות החיפושלהביא יותר תנועה מגוגל לאתר
חוויית משתמשאת עיצוב האתר, קלות הניווט, מיקום רכיבים והתאמה לדפדפנים כמו גם למכשירים שוניםלגרום ליותר לקוחות שהגיעו לאתר לפנות או לקנות

מי יעשה אבחון אתר?

הדוח נעשה על ידי, זהר עמיהוד, מה שנקרא: אישית צוות אוויר. אני אבחן את האתר שלך, אמצא את כל השגיאות, אעיר את כל הערות ואמליץ בפניך על מה שנדרש כדי שלאתר שלך יגיעו יותר גולשים ויתבצעו יותר פניות ו/או רכישות.

יש לי תואר שני במנהל עסקים עם התמחות במערכות מידע מטעם אוניברסיטת תל אביב. יש לי הרבה ידע וניסיון בשיווק, כי כדי לקדם אתרים בגוגל צריך להבין בשיווק.

אני חתום על 85 ספרי מחשבים בתור מחבר, עורך או יועץ מקצועי. בין הספרים:

HTML & CSS למפתחי אתרים באינטרנטסדנת לימוד Javascriptהגדל את ההכנסות שלך באמצעות פרסום בגוגל Google AdWords
HTML & CSS למפתחי תארים באינרטנטסדנת לימוד Javascriptהגדל את ההכנסות בעסק שלך באמצעות פרסום בגוגל Google AdWords

מה לקוחות אומרים על אבחון אתר?

אחד מלקוחותיי המרוצים הוא גבעון פלד, מטפל בכאב, בעל אתר www.givonpeled.com. גבעון פלד אומר: "אחרי שנים שאף אחד לא הגיע לאתר, עמוד ראשון בגוגל תוך שבועות… והכי חשוב: יותר לקוחות"

שרון דורון, מנהלת צ'קפוינט G4S טכנולוגיות מיגון (ישראל) בע"מ אומרת: "במהלך השבוע האחרון קיבלנו 10 פניות מהאתר…". (הערה: צריך לזכור שכל עסקה באתר של שרון דורון היא בסכום של עשרות אלפי שקלים, כך ש- 10 פניות בשבוע זה יפה מאוד, זהר עמיהוד)

מהי השקעתך בתהליך אבחון אתר ומהי התועלת?

לפני שאתייחס לגודל ההשקעה שלך באבחון אתר, אני רוצה לשתף אותך במקצת מהתוצאות של האבחון.

אתר I – ניתן לראות בתרשים שהנתונים שבו נלקחו מתוך גוגל אנליטיקס, שבתהליך של 9 חודשים האתר הכפיל ויותר את מספר הכניסות אליו (גידול של 110%) וכמות הפניות אליו גדלה ב- 85% . מה המשמעות של גידול ב- 85% פניות בעסק שלך?

זה לא קרה ביום אחד, אבל זה קורה באופן הדרגתי ומתמשך. אני מעדיף עלייה מתונה לאורך זמן ממש כפי שרואים בתרשים של מספר הכניסות לאתר.

אבחון אתר שירותים

אתר II – ניתן לראות בתרשים שהנתונים שבו נלקחו מתוך גוגל אנליטיקס, שבתהליך של 8 חודשים האתר יותר מאשר הכפיל את מספר הכניסות אליו (גידול של רק 132%). מספר הפניות שהיה 0 (אפס) בתחילת התהליך, הגיע לכדי 39 פניות.

גם במקרה זה, התנועה לא עלתה ביום אחד, אבל זה קורה באופן הדרגתי ומתמשך כפי שרואים בתרשים של מספר הכניסות לאתר.

אבחון אתר B2B

הדוח שאני יוצר עבורך הוא דוח ידני. זה לא דו"ח אבחון אוטומטי שאתה יכול לקבל תמורת כמה עשרות שקלים בו, בדרך כלל, תקבל מספר הערות הנוגעות לקוד HTML של האתר בלי לראות את כול התמונה הכוללת וללא אבחון חוויית המשתמש והאבחון העסקי.

אבחון אתר עורך מספר שעות של עבודה בהם אמצא מה לא בסדר או טעון שיפור באתר ואז בשפה פשוטה וברורה אסביר לך מה לא בסדר, מה עליך לעשות, מדוע עליך לעשות זאת ואיך עליך לעשות.

השקעתך באבחון אתר היא כמה אלפי שקלים. כדי להתקדם בתהליך איתי יהיה עליך ללחוץ כאן על הקישור, למלא טופס ולצפות ממני לשיחת טלפון כדי שאוכל לענות לשאלותיך ולעזור לך להביא יותר לקוחות ולסגור יותר עסקאות באמצעות האתר.

איך עובד תהליך אבחון האתר?

להלן השלבים לקבל דו"ח אבחון אתר:

  1. שיחת טלפון איתי לתיאום ציפיות ולקביעת תנאי התשלום
  2. תשלום. תוכל לשלם באמצעות כרטיס אשראי, PayPal או העברה בנקאית
  3. אשלח לך חשבונית
  4. אשלח לך שאלון כדי שאוכל להכיר יותר טוב את העסק שלך
  5. אבחון האתר וכתיבת הדו"ח. אני מעריך זה ייקח לי שבועיים להשלים את האבחון ולכתוב דו"ח אבחון אתר.
  6. משלוח דו"ח אבחון האתר במייל + העתק בדואר ישראל

להזמנת אבחון אתר, צלצלו 09-8910462
אודות המחבר זהר עמיהוד

מוביל עסקים להצלחה באינטרנט: יותר לקוחות, ליצור יותר הפניות ולגרום ליותר מכירות. מומחה קידום אתרים, שיווק ופרסום באינטרנט. יועץ לחברות בינוניות וגדולות בנושאי שיווק באינטרנט תוך התמחות בקידום אורגני לקידום האתר שלהם במנועי החיפוש לדף התוצאות הראשון. בוגר תואר שני במנהל עסקים מטעם אוניברסיטת תל אביב. שותף גוגל ומוסמך פרסום בגוגל

4 תגובות

  1. אין על זהר מקצוען שכל שיחה וקריאת הפוסטים שלו זה לימוד וחוויה

    • תודה יוסי,
      אני לא המצאתי את ענין האבחון. אתה הולך לרופא, מה הוא עושה? אבחון. אתה מגיע עם האוטו למוסך בעקבות רעשים במנוע, מה עושה בעל המוסך? אבחון. בעידן בו הדברים משתנים ומתעדכנים בלי הרף, גוגל אינו יוצא מן הכלל בענין הזה, צריך להיות מעודכנים מה עובד טוב ומה כבר לא עובד וזוהי אחת ממטרות האבחון.
      קורה וגם אתר טוב שהיה בנוי כמו שצריך, עם הזמן קורים בו שינויים, תוספות, עדכונים וכול מיני אנשים נוגעים בו, ובשורה התחתונה? אבחון אתר יגלה לך מה השתבש ומה אפשר לעשות יותר טוב,
      בהצלחה,
      זהר עמיהוד

  2. אושר נדיבי

    שלום זוהר,
    אשמח לשוחח עימך על הרלוונטיות של נושא בחינת האתר [והכדאיות העסקית בכלל של אתר טיולים] ולדעת עלויות של האיבחון.
    תודה.
    אושר
    052-4282461

    • שלום אושר ותודה על שבחרת בי לאבחן את האתר שלך כדי לדעת איך להביא אליו יותר תנועה מגוגל ואיך לגרום ליותר לקוחות לפנות.
      אפנה אליך עם הפרטים שמסרת,
      ושוב תודה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כמה זה? *

נגישות