style> .imageRS { border:1px solid black; box-shadow: 10px 10px 5px #888888; } p { font-size: 13pt; } li { font-size: 13pt; } .zbox4 {padding-left:4px;padding-right:4px;border:2px solid navy;}

אם תוכן הוא המלך מי היא המלכה

וכן הוא המלך באינטרנט, את זה אתם בוודאי יודעים. אני לא עומד ללמד אתכם פה איך כותבים ומה כותבים, זה חשוב כדי שלא תבזבזו זמן, אבל לא במסגרת הרצאה זאת.

הנחת העבודה היא כי תוכן איכותי וזה יכול להיות: טקסט, תמונה, וידאו, כל אחד לחוד או כל צירוף אחר שלהם יגרמו לקוראים אותם ליצור אתכם קשר, להירשם לרשימת התפוצה שלכם, לרכוש את המוצר ו/או את השירות. תוכן שיגרום לגולשים ליצור בעצמם קישורים, מבלי שתבקשו. זה נקרא קישורים טבעיים.

בהרצאה זו אני רוצה לדבר על שני סוגים של תכנים שבוודאי יעניינו אתכם:

• תוכן טרי / חדש
• תוכן קיים

מה אפשר לעשות כדי שהתכנים האלה יראו יותר, יחשפו על ידי גוגל בפני קהלים נוספים?

תוכן טרי

בחיפושים מסויימים, גוגל נותן עדיפות לתוכן טרי. ההטייה של גוגל לעבר תוכן חדש ידועה מזה כמה שנים אבל רק בשנה האחרונה קיבלה ההעדפה הזאת דחיפה קדימה בחיפושים מסויימים.

הסיבה לכך שגוגל דוחף כלפי מעלה תוכן טרי במובן של חומר חדשותי היא הבנה יותר טובה של כוונת החיפוש. זה שהמשתמש הקליד ביטוי בתיבת החיפוש, זה טוב ויפה, אבל למה הוא מתכוון? מה הוא מצפה למצוא?

גם אם אין לדפי התוכן שפורסמו זה עתה קישורים רבים או טובים, גם אם אין לאתרים סמכות, הרי הם יכולים להתברג גבוה בדף תוצאות החיפוש של גוגל בגלל שגוגל מעדיף תוכן טרי.

מכיוון שההעדפה של גוגל להצגת תכנים חדשים בולטת בעוצמתה, זאת הזדמנות לבעלי עסקים לקדם את האתר בתוצאות החיפוש של גוגל.

איך אפשר לעזור לך?

זהר עמיהוד

רוצה שגוגל יביא יותר לקוחות לאתר שלך? רוצה שיותר לקוחות שהגיעו לאתר יפנו ו/או יקנו? לא ברור לך איך ליצור הרבה תוכן באופן עקבי ומתמשך?

אני, זהר עמיהוד, מציע ייעוץ אסטרטגי וטקטי, כך שתוכל להפיק יותר רווחים מהנוכחות האינטרנטית שלך. פנה אלי לקבלת ייעוץ  כדי שתוכל למנף את הנוכחות האינטרנטית שלך, להביא יותר לקוחות, ליצור יותר פניות ויותר מכירות.

כן, אני רוצה יותר תנועה, יותר פניות, יותר מכירות

אם אתם רואים תכנים חדשים/טריים צצים ועולים בדף תוצאות החיפוש של גוגל לביטויים שמעניינים אתכם. אם אתם רואים שלתוצאות החיפוש מתלווה גם תאריך פרסום התוכן, אז זהו סימן שגוגל נותן עדיפות לתוכן טרי.

זאת עשויה להיות הזדמנות אמיתית בשבילכם שתוכלו לנצל. אני רוצה לציין שלא לכל תוצאה יש תאריך, אבל אם מרבית התוצאות בדף מוצגות עם תאריך, זה אומר משהו. זה אומר שגוגל מקצה בדף התוצאות שלו מקום לתוצאות טריות/חדשותיות.

עליכם ליצור תוכן טרי מתוך קריאה נכונה של המפה. גוגל זיהה שהלקוחות, שמחפשים ביטוי מסויים או קבוצה של ביטויים, רוצים לראות תוכן טרי, אז אם זה מה שהם מחפשים, ואתם רוצים להיות מדורגים גבוה בביטויים האלה, עליכם יהיה לספק תוכן טרי.

מכיון שלגוגל יש יותר אוזניים ויותר גישה לנתונים מאשר לכם, כנראה הוא יודע יותר, ויותר טוב מכם, אז אם תנסו להבין למה הלקוחות שלכם מצפים לתוכן עדכני, תדעו איזה תוכן ליצור עבורם.

אם נראה לכם שהביטוי שבחרתם הוא תחרותי מידי, בחרו ביטוי זנב ארוך שגם שם גוגל מעדיף תוכן טרי והתחילו לייצר תכנים טריים.

התחילו בקטן רק כדי לבדוק את האופן שבו גוגל מתייחס לתכנים שלכם ואם אתם רואים שאכן גוגל מציג את התכנים הטריים שיצרתם והחשיפות מביאות לכם תנועה, והתנועה מביאה לכם המרות, רק אז המשיכו.

כדי לייצר תכנים טריים אתם צריכים להיות עם אצבע על הדופק בתחומכם, לדעת לייצר תכנים מקוריים ובעלי ערך בזריזות ולא פחות חשוב בעקביות.

דוגמא טובה לכך היא עולם הספורט, שם הכול משתנה ומהר. ישנן קבוצות, ליגות, טורנירים, דירוגים, שחקנים, נשות שחקנים, מאמנים. דפים ישנים הם כמעט חסרי תועלת, אלא אם כן אתם מעדכנים את הדפים בכל פעם שיש מידע חדש.

עד כאן חלקו הראשון של המאמר, לקריאת המשך המאמר, מלאו את הטופס בהמשך

אני רואה הרבה בעלי עסקים שמעדכנים פוסט קיים עם מידע חדש ודואגים לשנות את תאריך הפוסט כדי להראות לגוגל שזה טרי. אז זה לא. גוגל לא יתרשם מזה ששיניתם את התאריך ועוד כמה שינויים מינוריים בתוכן.

About זהר עמיהוד

מוביל בעלי עסקים להצלחה באינטרנט: יותר פניות ויותר מכירות. מומחה קידום אתרים (SEO), שיווק ופרסום באינטרנט (Google Ads PPC). יועץ לחברות בינוניות וגדולות בנושאי שיווק באינטרנט תוך התמחות בקידום אורגני SEO, פרסום ממומן בגוגל. בוגר תואר שני במנהל עסקים מטעם אוניברסיטת תל אביב. שותף גוגל ומוסמך פרסום בגוגל. צלצלו עוד היום 09-8910462

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כמה זה? *

דילוג לתוכן