דף הבית » בלוג » שאלון שיווק באינטרנט

שאלון שיווק באינטרנט

לפניך שאלון קצר עם 12 שאלות בנושא שיווק באינטרנט. איזה ציון תקבל/י? בכל שאלה תמצא/י 4 תשובות אשר מתוכן יהיה עליך לבחור את התשובה הנכונה ביותר. בהצלחה. אהה, ואל תשכח/י לרשום למטה בתגובות את התרשמותך מהשאלון וגם ללחוץ like

אודות זהר עמיהוד

מוביל בעלי עסקים להצלחה באינטרנט: יותר פניות ויותר מכירות. מומחה קידום אתרים (SEO), שיווק ופרסום באינטרנט (Google AdWords PPC). יועץ לחברות בינוניות וגדולות בנושאי שיווק באינטרנט תוך התמחות בקידום אורגני SEO, פרסום ממומן בגוגל. בוגר תואר שני במנהל עסקים מטעם אוניברסיטת תל אביב. שותף גוגל ומוסמך פרסום בגוגל. צלצלו עוד היום 09-8910462

33 תגובות

  1. שאלון מקסים!
    וכמובן שהצלחת להשאיר אותי אצלך באתר הרבה זמן : -)

    • שלום אמיתי ותודה,
      כן, אם כך המטרה הושגה: קודם כל נהנת, אחר כך נחשפת באתר לתכנים שלי (פוסטים) ועל ידי כך מתגתי את עצמי ולבסוף הגבת. אלו פעולות שמקרבות בין לקוח פוטנציאלי (אתה) לבין נותן השירות (אני).
      תחשוב איך אתה יכול לגורם ללקוחות הפוטנציאלים באתר שלך לפעול באופן דומה. מה יגרום להם לפעול? ללחוץ, להגיב, לשתף, לקרוא עוד פוסטים… כי כאשר הלקוח פועל אצלך באתר הוא מקדם את היחסים ביניכם והסיכוי שבסופו של דבר יהפוך ללקוח שלך, גדל.
      בהצלחה

  2. זוהר – נתת לי 10 תשובות נכונות מתוך 12

    אבל אני חייב לחלוק עליך על היות ניוזלטר המדיום הממיר ביותר.
    לטעמי המדיום הממיר ביותר הוא PPC של Seach. כלומר – אתה במוד קנייה, חיפשת "חולצה בצבע אדום" בגוגל, מצאת דף נחיתה\אתר מתאים ובו המוצר מופיע באופן ברור ואמין, הגעת להמרה.

    אבל זו רק דעתי..

    • שלום דרור ותודה ששיתפת אותנו במסקנות אליהם הגעת.
      אני מסכים איתך שכאשר הגולש מחפש, יש לו כוונה ברורה והסיכוי שהוא ימיר גדול, אבל… רשימת תפוצה (ניוזלטר) שמכילה לקוחות מתעניינים ממירה יותר ואני אסביר.
      לא כל העסקאות באינטרנט קורות במפגש הראשון בין הלקוח הפוטנציאלי לספק השירות או המוצר ולכן נדרש זמן "לחימום" היחסים ביניהם, חימום שנעשה על ידי משלוח דואר אלקטרוני בתכיפות כזאת או אחרת.
      הכוונה ברשימת תפוצה היא משלוח מיילים ללקוחות מתעניינים שהחליטו, ותהא הסיבה אשר תהא, שלא מתאים להם לקנות, אבל הם מעוניינים להישאר בקשר, לקבל עוד מידע, להתרשם – אלה הלקוחות שיותר ימירו בסופו של דבר.
      אבל, אתה מוזמן לבדוק איך זה בנישות בהם אתה פועל. בהחלט יכול להיות שיהיה שוני על בסיס פרמטרים כמו נישה, עלות עיסקה, דחיפות, דמוגרפי וכדומה.
      בהצלחה

  3. קיבלתי ציון 10, שזה לא מושלם…
    מה שאומר שלכולם – גם ליועצי שיווק – יש תמיד מה ללמוד ומותר להם לא לדעת הכל… כי מומחיות ספציפית זה עניין של התמחות, ולא ניתן להיות מומחים בהכל ולהכל 🙂

    יופי של שאלון – ותמיד ניתן לסמוך עליך שנלמד משהו חדש.

    תודה ידידי על אתר מצויין ודיוור מלא ערך.
    מעריך ומכבד כקולגה,

    ערן רותם, יועץ שיווקי, מומחה לאסטרטגיה, מיתוג ופיתוח עסקי
    050-4405714

    • שלום ערן ותודה על מילותך החמות המעודדות אותי להמשיך ולתת ערך לרשימה.
      תראה לי משהו מושלם? אני לא גר בבית המושלם ולא נוסע במכונית המושלמת… אבל אני כל הזמן שואף ליותר: ליותר טוב, ליותר מקצועי, ליותר.. ולכן אני לומד ללא הפסק: לומד איך לשווק, לומד איך למכור, מתמקצע בתחומי הפעילות שלי, פועל, מתחקר כדי לעשות יותר טוב בפעם הבאה, לא מושלם, אבל יותר טוב מהפעם הקודמת.

  4. שאלון יפה תודה 🙂
    לפני כחודשיים פתחתי אתר חדש באנגלית, המדבר על אחד מענפי הספורט. כדי לקדם אותו וליצור באזז ראשוני, יצרתי חידון דומה, ממש לקראת אליפות אירופה. לא האמנתי שהחידון יעורר כל כך הרבה תגובות ושיתופים, זה היה מטורף!!! ענו עליו כ-800 איש, והיה שווה את ההשקעה של כתיבת 40 שאלות במשך כמה שעות. למדתי מכל זה שחידונים זהו כלי נהדר להביא גולשים לאתר, מסתבר שאנשים פשוט נהנים לפתור אותם ו"להתגאות" בידע שלהם!

    • שלום מאיה ותודה על ששיתפת אותנו בניסיון שלך, רק שלא השארת את כתובת האתר המדובר.
      אכן, התכנים באתר צריכים להיות אינטראקטיביים ועריכת סקרים / שאלונים היא אחת הדרכים להניע את הגולש לעשות דברים באתר.
      האם את יודעת מהו החלק הראשון הכי פופולארי בעיתון? מדור הרכילות.
      ומהו החלק השני הכי פופולארי? נכון, חידונים/תשבצים
      כל עיתון, בין אם זה עיתון יומי, מגזין, בין אם זה לצווארון הלבן או הכחול מכיל את שני החלקים האלה, אולי בשמות שונים, אבל הרעיון דומה.
      בהצלחה,

  5. שאלון מצויין! אפשר להרחיב את הדיבור על השאלה לגבי אתר מכירת החולצות? בעיקר לגבי המעקב באנאליטיקס לגבי הדגמים הספציפיים שנרכשו כשזה עמוד יחיד….
    תודה 🙂

  6. עם זהר בכיתה
    הי זהר
    כשקיבלתי את השאלון – בוחן פתע "מי הגאון של אימא?" עלה על פני חיוך רחב ועלתה המחשבה בראשי "זהר השובב" של אמא, נוכח הרעיון המעולה הזה והכותרת שלו.
    לגבי השאלה הזאת: מהו הערוץ השיווקי באינטרנט עם יחס ההמרה הגבוה ביותר?
    אני לא בטוח שתשובתך לשאלה (דואר אלקטרוני) היא התשובה, שבכל המקרים נכונה, מהטעמים שונים ואני אתן דוגמא מהתחום שלי.
    הרי אתה יודע שבנוסף לעיסוקי העיקרי בתחום קידום אתרים SEO, אני מראשוני מעגלי המתופפים.

    לג בעומר – מדורה תקנית זאת מדורה עם מעגל מתופפים וחודש לפני לג' בעומר הטלפון שלי רותח .
    כך שאני ראשון בגוגל בביטוי מעגל מתופפים וכשיש צורך עונתי, הטלפון רותח 30- עד 50 פניות ביום – ממש הצפה.
    כך המסקנות שאני מסיק הן:
    אם אתה ראשון בגוגל בביטוי שעונה על צורך שרמת הדחיפות שלו היא עונתית, או צורך שהדחיפות שלו נפרסת לאורך כלל השנה, אז לטעמי הרי שהתשובה – היא למכור את הדבר הנכון ולהיות ראשון בגוגל בביטויים הנכוניםלמה שאתה מוכר.
    לטעמי בזה יש יותר המרות מאשר רשימת תפוצה.
    אשמח לתגובתך המלומדת.
    שא ברכה זהר
    יום נפלא וקסום
    יוסי פנסו

    • שלום יוסי ותודה ששיתפת אותנו.
      שאלון אמריקאי בו ניתן לבחור את התשובה הנכונה, יש לבחור את התשובה הכי נכונה מבין התשובות המוצעות.
      מבין ארבעת האפשרויות שניתנו: פייסבוק, חיפוש אורגני, פרסום ממומן, דואר אלקטרוני – הערוץ עם יחס ההמרה הגבוה ביותר הוא דואר אלקטרוני, כך שהתשובה של השאלון אינה נמצאת בסתירה עם מה שאמרת.

      המשך לתופף ידידי במרץ ועם הרבה תשוקה,
      בהצלחה

    • הי זהר
      אני מעולם לא השתמשתי ברשימת תפוצה, למרות שתמיד המלצתי ללקוחותי לעשות זאת.
      דיברתי עם חברים שהם מקדמים ואכן פה אחד הם קבעו שרשימת תפוצה, זה כלי עוצמתי מהמעלה הראשונה.
      טוב, תמיד כיף איתך לרענן חומר ולחדדו ולהעמיד דברים על דיוקם.
      אין ספק שממחר בבוקר, אצרף כלי עוצמתי זה לארגז הכלים שלי.
      תודה זהר
      שא ברכה זהר
      בברכה
      יוסי פנסו

      • שלום יוסי
        אכן רשימת תפוצה היא כלי עוצמתי. הידעת שאחוז ההמרה באתר הוא 2% !
        המשמעות היא שמכל 100 גולשים שמגיעים לאתר שלך, רק 2 פונים אליך או רוכשים ומה אם כל השאר? מה עושים כל שאר 98 הגולשים שכל כך התאמצת להביא לאתר? התשובה היא שהם נעלמים.
        בעזרת רשימת תפוצה אתה יכול לאסוף את המיילים שלהם ולהמשיך להיות איתם בקשר. ואם אתה פותח רשימת תפוצה, עשה זאת בחברת רב-מסר עם הקישור הזה ותהנה מחודש חינם ומשלוח 1,000 מסרים חינם.

  7. נחמד מאוד, קיבלתי 9 מתוך 12 .. חבל שאי אפשר לדעת איפה טעיתי והסבר מה התשובות הנכונות ..

    • שלום יאיר ותודה על השתתפותך בשאלון השיווק באינטרנט.
      התשובות נמצאות במרוכז בין התגובות.
      חפש את התגובה שלי, לא תפספס אותה, היא ארוכה ועל כל שאלה יש תשובה.

  8. 7 מתוך 12 נראה לי גרוע מאד לעומת כל העבודה שאני עושה חחח אבל חלק מהשאלות לא הבנתי בעברית למה הכוונה…. (רגילה לעבוד רק באנגלית) כל הכבוד על השאלון, ממש פותח את העיניים להבין מה עוד חסר להשלים… תודה !!! (וזה מחייב אותך ללמד אותי מה שלא ידעתי בשעור הפרטי הבא שלנו)

    • היי נילי ותודה ששתפת אותנו. תמיד יש מה ללמוד. אני לומד כל יום ומקדיש ללימוד שעה וחצי עד שעתיים. כל יום. את הידע הזה אני מביא לפני לקוחותיי, חוסך להם זמן וכסף ומקצר להם טווחים.
      בהצלחה,

  9. יופי של שאלון. נחמד מדי פעם לבדוק האם אני באמת מומחה? זו הזדמנות נהדרת להציע לך ליצור קשר לשת"פ מעניין .

    • שלום חלי ותודה, אכן מתברר שאנשים אוהבים למלא שאלונים ולבחון את ידיעותיהם.
      אשמח לשמוע ממך על שיתוף פעולה אפשרי.
      בהצלחה,

  10. שאלות שגורמות גם למי שמכיר את עולם השיווק באינטרנט לחשוב מחדש על כל שיווק העסק שלו באינטרנט
    חידדת לי כמה דברים שאני הולך ליישם באתר שלי

    • שלום שרון ותודה על ששיתפת אותנו במחשבות שלך ובצעדים הבאים שלך.
      מי שעושה מצליח ואני שמח שנתתי לך את הדחיפה. אני בטוח שידעת את הכול, אבל היית צריך, כמו הרבה אחרים, דחיפה קדימה לעבר העשייה.
      בהצלחה,

  11. מגניב ביותר.
    עניתי על 10 מתוך 12 נכון.
    כנראה שנפלתי בשאלות על גוגל 🙂

  12. תודה על השאלון.
    עכשיו הבנתי מה אני צריכה ללמוד.
    אפשר לקבל למייל את התשובות הנכונות?

    זיוה דינה-מנכ׳ל קשב adhd
    דיוורי חינוך, אימון וטיפול
    לקהלי יעד גדולים במיוחד

  13. אגב, ציון 9 . לא רע .. אבל יש עוד הרבה מה ללמוד.. מחכה להמשך (:
    איפה התשובות?

    • שלום יפית,
      ציון 9 מתוך 12 זה יפה!

      להלן התשובות הנכונות:

      ש: איך הכי נכון לשווק את העסק שלך באמצעות רשתות חברתיות
      ת: לפרסם תכנים שהלקוחות מעוניינים ורוצים לשמוע

      ש: איך קוראים לטכניקות קידום אתרים שגוגל אוסר עליהן?
      ת: כובע שחור

      ש: אחת הסיבות לפתיחת חשבון ב- Google+ היא כדי
      ת: ליצור Authorship

      ש: המילה WordPress בנוייה שתי מילים: Word (מילה) ו- Press (עיתונות, ללחוץ, לגהץ) והיא מתארת:
      ת: מערכת ניהול תוכן לבניית אתרים

      ש: המונח A/B testing מתייחס ל:
      ת: השוואה בין שתי תוצאות כאשר שונה פרמטר אחד כדי לעזור למטב את מאמצי השיווק

      ש: מהי ברירת המחדל של שיוך פוסט במערכת WordPress
      ת: שיוך לקטגוריה, תאריך, מחבר

      ש: בתחתית ה- Funnel באתר מסחר נמצא
      ת: דף תודה שקנית

      ש: מהם הסוגים האפשריים של אתר מובייל?
      ת: Responsive Web Design, Mobile HTML 5 app, Mobile Native app

      ש: באתר למכירת חולצות באינטרנט, מוצעת למכירה אותה חולצה בצבעים: אדום, כתום, כחול ו- תכלת ובמידות: S, M, L, XL . כמה דפי מוצר יש לפתוח?
      ת: דף אחד עם אפשרויות בחירה לצבע ול- מידה

      ש: מהו הערוץ השיווקי באינטרנט עם יחס ההמרה הגבוה ביותר?
      ת: דואר אלקטרוני

      ש: היכן עליך לצפות לאחוז הקלקה גבוה יותר בפרסום בגוגל Google AdWords?
      ת: רשת החיפוש

      ש: מהי הדרך הטובה ביותר, לדעתך, "להדביק" את הגולש לאתר שלך?
      ת: להציע מיגוון תכנים אינטראקטיביים: טקסטים, סרטי וידאו, מצגות, הורדות, מבחנים, סקרים

  14. מי גאון של אמא? תמיד אני.
    מי גאון של זהר? לא אני.
    אז כמה קבלתי? 6 בסולם 12.
    מה למדתי? שלפחות חצי אני יודעת.
    ומה המסקנה הראשונית? שלפחות עוד "חצי" אני צריכה ללמוד מזהר.
    ומה עוד? לחשוב על השלב הבא….
    מהו? ללמוד מ- זהר מה עושים כדי לקבל 100% במבחן הבא…

    • שלום רות ותודה על המשוב,
      נתת לי רעיון אותו אני הולך ליישם בשאלונים הבאים. הרעיון הוא לתת קישורים למקורות מידע שם נמצאת התשובה הנכונה כדי שאנשים יוכלו להרחיב את ידיעותיהם והרי זאת היתה המטרה. תודה, תודה, תודה על המשוב שגרם לי לחשוב – היי! יצא לי חרוז
      בהצלחה

  15. חשבתי שאני גאון יותר גדול וקיבלתי רק 7 מתוך 12 השאלות שעניתי נכון. איך שלא יהיה הרעיון שלך ליצור את השאלון הוא גאוני , וגרם לי לשהות באתר שלך לפחות בין 7-ל-19 דקות.

    מה גוגל יחשבו על זה ? 🙂

    • שלום יורם, איש סכיני הגילוח הנהדרים במחיר שווה לכל נפש – בשבילי הם מושלמים
      אכן צריך לגוון בתוכן: לא רק טקסט כמו שאומרת עידית נעמן, כאן למטה בתגובות וזאת היתה בדיוק השאלה האחרונה. תוכן מגוון ואינטראקטיבי יגרום לגולשים להישאר יותר באתר, כך הם יחשפו לתכנים נוספים, הם יהנו, ילמדו.
      ומה גוגל? תעזוב את גוגל, אני חושב לקוחות.

  16. הי יקירי, רעיון נהדר. חלק מהשאלות בכלל לא הבנתי, אחרות – גמרו לי לחייך, ואחרות – ל חשוב. מעולה!!!

    • היי עידית, מלכת התוכן
      זה בדיוק היה הרעיון: ללמוד, לצחוק, לחשוב (על בסיס לאהוב, לאכול, להתפלל) 🙂
      אשמח לשמוע מה הצחיק אותך ומה גרם לך לחשוב. על מה לא הבנת, תוכלי לכתוב לי בפרטי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כמה זה? *

נגישות