דף הבית » בלוג » מודעות טקסט מורחבת מגדילות באופן משמעותי את מספר התווים במודעת טקסט

מודעות טקסט מורחבת מגדילות באופן משמעותי את מספר התווים במודעת טקסט

גוגל הודיעה באופן רשמי כי תאריך המעבר בין מודעות מודעות הטקסט הסטנדרטיות STA – Standard Text Ads לבין מורחבות ETA – Expanded Text Ads נקבע ל- 31 לינואר 2017 ויש להיערך בהתאם.

זאת ההודעה שמופיעה בחשבון פרסום בגוגל שיש בו עדיין מודעות טקסט סטנדרטיות:

מודעות טקסט סטנדרטיות

כמו כן הודיעה גוגל על אפשרויות חדשות בקביעת מחיר הביד (bid) לפי סוגי מכשירים שכמובן משפיע על עלות פרסום בגוגל.

כפי שהינכם יודעים, מודעות טקסט מורחבות, אותן התחילה גוגל לבחון אי-שם בחודש אפריל 2015, מכילות 2 שורות כותרת שכול אחת מהן מכילה 30 תוים, שורה ארוכה של תיאור עד 80 תוים וגם 2 תוספות לכתובת האתר הנראית מכילים 15 תוים כל אחת – דבר שמגדיל באופן משמעותי את מספר התוים במודעה, דבר שעשוי להגדיל את אחוז ההקלקות על המודעה.

מודעות טקסט מורחבות

גוגל גם הודיעה שמודעות הטקסט הסטנדרטיות , להלן STA, יהיו איתנו עד 31 לינואר 2017. כבר היום אי-אפשר ליצור מודעות טקסט סטנדרטיות אבל אם הן קיימות בקבוצת המודעות אפשר לעדכן אותן.

בגוגל אמרו כי לאחר ה- 31 לינואר 2017 לא ניתן יהיה ליצור מודעות סטנדרטיות STA (זה לא חדש, כבר תקופת מה שלא ניתן ליצור כאלה) והחידוש הוא: אחרי ה- 31 לינואר 2017 לא יהיה ניתן לעדכן מודעות STA. מודעות טקסט סטנדרטיות ימשיכו להיות מוצגות פחות ופחות עד שהצגתן תיפסק – מעין תהליך מיתה ממושך.

מודעות טקסט סטנדרטיות STA לאחר ה- 31 לינואר 2017 לא ימחקו, לא יושהו לא ישודרגו באופן אוטומטי למודעות טקסט מורחבות ETA אבל הן לאט לאט יגוועו.

כך או כך, גוגל מאיצה במפרסמים להתארגן על מודעות הטקסט המורחבות ונותנת בידם כלים כמו למשל כלי זה: ETA Transition Helper – כלי תכנותי שעוזר להסב מודעות סטנדרטיות למודעות מורחבות. כלי זה מתאים לחשבונות פרסום בגוגל עם מאות ואלפי מודעות.

בנוסף, גוגל שמעו לבקשתם של מפרסמים רבים ומעתה אפשר לכוונן יותר טוב את הפרסום למובייל או לדסקטופ ואין לי ספק שהרבה מפרסמים בגוגל אדוורדס יעשו שימוש באפשרות זאת, למרות שיש פרמטרים נוספים אותם צריך לקחת בחשבון וביניהם: מיקום, יום בשבוע, קהל וכדומה.

איך אפשר לעזור לך?

זהר עמיהוד

רוצה שיבואו יותר לקוחות לאתר שלך מהפרסום שלך בגוגל אדוורדס?
רוצה שיותר לקוחות שהגיעו לאתר יפנו ו/או יקנו?
רוצה שהעסק שלך יצליח?

אני, זהר עמיהוד, מציע לך עזרה כך שתוכל להפיק יותר רווחים מהנוכחות האינטרנטית שלך:

  • ייעוץ לשיפור ריווחית הפרסום בגוגל,
  • ניהול חשבון פרסום בגוגל Google AdWords,
  • בניית רשימת תפוצה mailing Lists,
  • תכנון והקמה של דפי נחיתה Landing Pages,
  • שיפור יחס ההמרה Conversion.

התקשר אלי 09-8910462 כדי שתוכל למנף את הנוכחות האינטרנטית שלך, להביא יותר לקוחות, ליצור יותר פניות ויותר מכירות.

טיפים לעבודה עם מודעות טקסט מורחבות:

  • מודעות הטקסט המורחבות מכילות יותר תווים. בחן כמה מודעות באותה קבוצת מודעות (זאת תמיד היתה העצה שלי) וראה מה עובד יותר טוב עבורך מבחינת אחוזי הקלקה והמרות. אני מציע להשאיר את המודעה הסטנדרטית פעילה ובמקביל אליה להציג את המודעות המורחבות. מודעה טקסט מורחבת אינה ערובה לתוצאות טובות יותר. בהמשך ובהתאם לתוצאות שקיבלתם תחליטו האם להמשיך להציג את המודעה הסטנדרטית או לא. אם המודעה הסטנדרטית עדיין ממשיכה להביא תוצאות משביעות רצון, אני לא רואה טעם למחוק אותה.
  • הכותרת של המודעה קיבלה הרחבה משמעותית בהיותה החלק החשוב במודעה. שימו לב שיש לכם למעשה 60 תווים בשתי קבוצות של 30 – תמצאו את הנוסח שמביא לכם את התוצאות הטובות ביותר.
  • אם מודעת טקסט רגילה עבדה עבורכם, בנו את המודעה המורחבת על יסודותיה. למשל, אם במודעה הסטנדרטית עשיתם שימוש ב- DKI, אז גם במודעה המורחבת עשו שימוש באפשרות זאת.
  • לא למלא במודעה סתם טקסט אם אין בזה צורך. שמרו על מודעה רלוונטית ככול שאפשר שתביא לכם אחוזי הקלקה גבוהים, בסופו של ענין, זה מה שחשוב לכם וגם לגוגל.
  • מכיון שגוגל מציגים עדיין מודעות סטנדרטיות, אין מה להילחץ ואין צורך להסב את כול המודעות בחשבון ממודעות סטנדרטיות למודעות מורחבות. קחו את הזמן לבחון את השינוי על קבוצה קטנה של קבוצות מודעות ואחר כך המשיכו לשאר המודעות בחשבון.
  • אני ממליץ לא לעדכן את המודעה הסטנדרטית אלא ליצור מודעת טקסט מורחבת חדשה.

כתבו לי כאן למטה בתגובות: האם הפרסום שלכם בגוגל ריווחי? האם אתם יודעים איך למדוד את הריווחיות של הפרסום שלכם? האם אתם מרגישים שהרבה כסף מתבזבז בפרסום בגוגל שאינו מביא תוצאות כמו שאתם מקווים לקבל?

אודות זהר עמיהוד

מוביל בעלי עסקים להצלחה באינטרנט: יותר פניות ויותר מכירות. מומחה קידום אתרים (SEO), שיווק ופרסום באינטרנט (Google AdWords PPC). יועץ לחברות בינוניות וגדולות בנושאי שיווק באינטרנט תוך התמחות בקידום אורגני SEO, פרסום ממומן בגוגל. בוגר תואר שני במנהל עסקים מטעם אוניברסיטת תל אביב. שותף גוגל ומוסמך פרסום בגוגל. צלצלו עוד היום 09-8910462

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כמה זה? *

נגישות