מודעות טקסט מורחבות – טיפים:
- בחן כמה מודעות באותה קבוצת מודעות (המלצה של גוגל: 3 מודעות) וראה מה עובד יותר טוב עבורך מבחינת אחוזי הקלקה והמרות.
- הכותרת של המודעה קיבלה הרחבה משמעותית בהיותה החלק החשוב במודעה. שימו לב שיש לכם למעשה 60 תווים ב- 3 קבוצות של 30 – תמצאו את הנוסח שמביא לכם את התוצאות הטובות ביותר.
- לרשותך 2 שדות של תיאור. מומלץ שתמלא בתוכן את שני שדות התיאור.
- אפשר לעשות שימוש ב- DKI וגם ב- CountDown להעלאת אחוזי ההקלקה.
- לא למלא במודעה סתם טקסט אם אין בזה צורך. שמרו על מודעה רלוונטית ככול שאפשר שתביא לכם אחוזי הקלקה גבוהים, בסופו של ענין, זה מה שחשוב לכם וגם לגוגל.
גוגל הודיעו באופן רשמי כי ב- 30 ביוני 2022 תפסיק את התמיכה במודעות טקסט מורחבות ויהיה ניתן ליצור רק מודעות רספונסיביות לרשת החיפוש. Google אמרה כי מודעות רספונסיביות לרשת החיפוש יהיו הסוג היחיד שניתן ליצור או לערוך במסעות פרסום רגילים לרשת החיפוש. מודעות הטקסט המורחבות הקיימות ימשיכו להופיע בינתיים אך לאחר התאריך לא ניתן יהיה לייצר או לערוך אותן.
Google מסרה כי "שינוי זה יעזור לפשט את הדרך בה אתה יוצר מודעות חיפוש ויקל על שיפור הביצועים בעזרת כלי הפרסום האוטומטיים של Google Ads".
עוד נמסר כי "מפרסמים שעוברים ממודעות טקסט מורחבות למודעות רספונסיביות לרשת החיפוש, באמצעות אותם נכסים, רואים בממוצע 7% יותר המרות בעלות דומה להמרה" – שווה לנסות כבר עכשיו.
אז אם אתה עושה שימוש במודעות טקסט מורחבות (expanded text ads) דע לך כי:
- מודעות טקסט מורחבות קיימות תוצגנה לאחר ה- 30 ליוני 2022
- לא ניתן יהיה ליצור מודעות טקסט מורחבות חדשות לאחר ה- 30 ליוני 2022
- לא ניתן יהיה לערוך מודעות טקסט מורחבות לאחר ה- 30 ליוני 2022
- כן ניתן יהיה להשהות מודעות טקסט מורחבות אחרי ה-30 ליוני 2022
- כן ניתן יהיה להפעיל מחדש מודעות טקסט מורחבות אחרי ה- 30 ליוני 2022
כתבו לי כאן למטה בתגובות: האם הפרסום שלכם בגוגל ריווחי? האם אתם יודעים איך למדוד את הריווחיות של הפרסום שלכם? האם אתם מרגישים שהרבה כסף מתבזבז בפרסום בגוגל שאינו מביא תוצאות כמו שאתם מקווים לקבל?