style> .imageRS { border:1px solid black; box-shadow: 10px 10px 5px #888888; } p { font-size: 13pt; } li { font-size: 13pt; } .zbox4 {padding-left:4px;padding-right:4px;border:2px solid navy;}
מהירות אתר

מהירות טעינת דף – Page Speed Service של גוגל

עדכון: 18 לנובמבר, 2013. כלים לבדיקת מהירות האתר. מאמר זה סוקר 6 כלים שבאמצעותם אפשר למדוד וגם לראות מה מונע מהאתר שלך להיטען מהר יותר. לא כל הכלים מראים את אותם נתונים, לא כל הכלים מבצעים מדידה מכמה מקומות ולא כל הכלים נותנים את אותו פירוט תוצאות, כך שכדאי לך לבדוק.

עדכון: 7 לנובמבר, 2013. גוגל מציגה דוח מהירות אתר בגוגל אנליטיקס (Google Analytics). מעבר לדוח עצמו המראה את מהירות עליית (טעינת) האתר, לחיצה על הדף המתאים תיתן לך גם עצות מה לעשות כדי לשפר את המהירות. לפרטים נוספים קרא בבלוג של גוגל אנליטיקס.

גוגל משיקה שרות חדש להגברת מהירות טעינת הדפים באתר בשם Page speed  Service אשר ינתח את הקוד בדפי האתר וישכתב אותו בצורה כזאת שתשפר באופן משמעותי את זמן הטעינה שלך הדף אצל הלקוחות.

השרות החדש Page Speed Service למעשה "שואב" את התוכן מהשרת שלך (במרבית המקרים מה שנמצא בשרת שונה ממה שהגיע ללקוח. זכור כי המנוע של גוגל רואה את מה שרואה הלקוח, עכשיו מדובר על גישה לשרת!) מעבד/משכתב אותו ודרך השרתים של גוגל מציג אותו לגולשים.

מהירות אתר תלוייה בהרבה מאוד גורמים וביניהם: תוכן הדף, הדפדפן בשימוש, מיקום גיאוגרפי, רוחב פס, כמות התסריטים, שרת האיחסון, קבצי CSS, גודל תמונות וכדומה.

בגוגל מעריכים שבמרבית הדפים יכול להיות שיפור של בין 25% ל- 60%.

השרות החדש של גוגל להאצת מהירות טעינת אתר Page Speed Service מוצע כרגע בחינם למספר מוגבל של בעלי אתרים. בסופו של דבר, אומרים בגוגל, השרות יפתח לכלל בעלי האתרים בתשלום.

מהירות העלאת אתר

איך אדע אם יהיה שיפור של מהירות טעינת הדף באתר שלי?

גוגל מאפשר לך לבחון את השירות החדש ולקבל תשובה תוך דקות בכמה % תשתפר מהירות טעינת הדפים באתר שלך. לפרטים לחץ כאן

איך מצטרפים לשירות Page Speed Service?

כדי להצטרף לשירות יש למלא טופס בקשה אותו ניתן למצוא כאן

בגוגל מנסים להעביר מסר שמהירות טעינת דף חשובה, אבל זה לא הדבר הכי חשוב ויש עוד גורמים שיש לקחת בחשבון. נכון, אבל אין ספר שמהירות טעינת דף היא הנושא החם ועל הכוונת של גוגל.

האם עד כה פעלת להורדת זמן טעינת הדפים באתר שלך?

האם אתה מתכוון להצטרף לשרות של גוגל עכשיו, כאשר הוא ניתן חינם?

האם תהיה מוכן להצטרף לשרות של גוגל מחר, כאשר הוא יהיה בתשלום?

About זהר עמיהוד

מוביל בעלי עסקים להצלחה באינטרנט: יותר פניות ויותר מכירות. מומחה קידום אתרים (SEO), שיווק ופרסום באינטרנט (Google Ads PPC). יועץ לחברות בינוניות וגדולות בנושאי שיווק באינטרנט תוך התמחות בקידום אורגני SEO, פרסום ממומן בגוגל. בוגר תואר שני במנהל עסקים מטעם אוניברסיטת תל אביב. שותף גוגל ומוסמך פרסום בגוגל. צלצלו עוד היום 09-8910462

2 comments

  1. שירות זה קיים כבר זמן רב ב CloudFare ונחשב יעיל מאוד.
    אני ממש מרוצה מזה שגם גוגל התחילו לעשות זאת כי מי כמוונו יודע שמה שגוגל עושים, הם עושים הכי טוב.
    לא הכרתי זאת עד שקראתי את המאמר אז תודה רבה על השיתוף.

  2. היי,
    נרשמתי והרצתי וקיבלתי ברוב הפרמטרים תוצאות פחות טובות מהמקור
    http://www.webpagetest.org/result/110729_RR_b4561558ece7838c9829279e02098240/

    תודה
    אורנה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כמה זה? *

דילוג לתוכן