style> .imageRS { border:1px solid black; box-shadow: 10px 10px 5px #888888; } p { font-size: 13pt; } li { font-size: 13pt; } .zbox4 {padding-left:4px;padding-right:4px;border:2px solid navy;}

האם אתר האינטרנט שלך בסכנה בגלל פרסום מודעות?

כן. התשובה היא כן. הרבה אנשים מנסים להרוויח מהמבקרים באתר שלהם על ידי הצגת פרסומות וביניהן פרסומות של גוגל.

אני יודע שקשה להרבה אנשים לקבל את התשובה כי יש בה ניגודיות מסויימת: תוצאות החיפוש האורגני SEO ותוצאות החיפוש הממומן AdWords מגיעות מאותה חברה – גוגל, אלא שאלו הן 2 חטיבות שונות.

מודעות באתר

חטיבת הפרסום רוצה להרוויח כמה שיותר כסף מפרסום מודעות בתוצאות החיפוש AdWords, מה שרוב בעלי העסקים קוראים לו: פרסום בגוגל בין אם אתה, בעל העסק, עושה זאת לבד או שהעברת את ניהול קמפיין בגוגל למישהו אחר.

חטיבת הפרסום בגוגל גם מעודדת פרסום מודעות באתרי מדיה/תוכן AdSense

חטיבת התוצאות האורגניות רוצה לתת תוצאות רלוונטיות למחפש ומענישה אתרים המפרסמים מודעות AdSense של אותה חברה – גוגל. פרדוקס, האמנם? והאם האתר שלך בסכנה?

האלגוריתמים של גוגל מנסים לקבוע את השטח של המודעות המוצגות בחלון הראשון (Above the fold). אם חלקים גדולים של החלון הראשון מכילים מודעות ולא תוכן, גוגל עשוייה להגדיר אותם כחוויית משתמש לא טובה, תוכן ירוד ושאר ביטויים שלא בדיוק יעזרו לאתר שלך להיות מדורג ראשון בגוגל.

אתה צריך לשאול את עצמך אם המבקרים באתר שלך יכולים לראות את התוכן של האתר שלך, או אם יש משהו המסיח את דעתם או מעצבן אותם בדף הנגלה לעיניהם, ובמיוחד בחלון הראשון.

מאז תחילת 2011, עת הוכרז עדכון פנדה, התמקדה גוגל באיכות הדפים ועתה היא הודיע כי יש מקום לפרסומת אבל בצורה מתונה יותר וכל דף שיפריז בכמות הפרסומות, לא יוצג בתוצאות החיפוש.

מה זה אומר לגבי אתר האינטרנט שלך?

אם קשה למצוא את התוכן עצמו בדפי האינטרנט שלך, אתה צריך לסדר מחדש את הדף, כדי שיהיה קל יותר למצוא את התוכן. זה טוב ללקוחות המגיעים לאתר שלך וזה גם טוב לגוגל.

גוגל רציני לגבי ביטול דפים בעלי איכות נמוכה מתוצאות החיפוש. אם אתה רוצה לקבל דירוג גבוה לאורך זמן, אתה צריך לוודא שהלקוחות שלך מקבלים את מה שהם התכוונו לקבל כאשר לחצו על התוצאה שלך בגוגל ואחד הדברים שעליך לעשות הוא לשפר את יחס ההמרה.

מכיון שהיום רוב הגולשים עושים שימוש במכשיר נייד, שם שטח התצוגה קטן עוד יותר, הדרישה של גוגל חמורה שבעתיים.

לקוחות העושים שימוש במכשיר מובייל רוצים שהאתר יטען מהר וכמה שיותר מהר, אבל זה לא קורה! למה? כי המודעות למיניהן נטענות וטעינתן הוא שמעכב את הצגת האתר בפני הגולש.

About זהר עמיהוד

מוביל בעלי עסקים להצלחה באינטרנט: יותר פניות ויותר מכירות. מומחה קידום אתרים (SEO), שיווק ופרסום באינטרנט (Google Ads PPC). יועץ לחברות בינוניות וגדולות בנושאי שיווק באינטרנט תוך התמחות בקידום אורגני SEO, פרסום ממומן בגוגל. בוגר תואר שני במנהל עסקים מטעם אוניברסיטת תל אביב. שותף גוגל ומוסמך פרסום בגוגל. צלצלו עוד היום 09-8910462

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כמה זה? *

דילוג לתוכן