דף הבית » איך מקדמים אתר » 40 שגיאות On-Site SEO שעליך לתקן כדי להבטיח שהאתר שלך יראה כמה שיותר וכמה שיותר גבוה בגוגל

40 שגיאות On-Site SEO שעליך לתקן כדי להבטיח שהאתר שלך יראה כמה שיותר וכמה שיותר גבוה בגוגל

ביצוע אבחון אתר On-Site SEO הוא תהליך מורכב ומתמשך הכולל עשרות בדיקות מסוגי שונים. אין אתר אינטרנט מושלם ללא מקום לשיפור, אז באילו בעיות אתה באמת צריך להתמקד?

פבל ישראלסקי פירסם צ'קליסט של 121 בדיקות SEO באתר AskPavel.co.il ואני ממליץ לכם בחום לפעול לפיה.

הרשימה הארוכה של פבל רק מוכיחה עד כמה המשימה של הכנת אתר ידידותי לגוגל יכולה להיות משימה קשה ומורכבת לא רק למתחילים אלא אפילו עבור מומחים מנוסים.

בחברת SEMRUSH אספו נתונים אנונימיים ב- 100 אלף אתרים וב- 450 מיליון דפים באמצעות הכלי בתשלום SEMrush Site Audit כדי לקבוע את הטעויות הנפוצות ביותר בנושא On-Site SEO.

40 השגיאות הנפוצות חולקו לשלוש קבוצות גדולות:

  • סריקה Crawlability
  • קידום אתרים טכני Technical SEO
  • On-Page SEO

לכל בעיה נקבעה רמת חומרה בין 1 ל- 5, כאשר 5 הוא הגבוה ביותר. רמת החומרה של הבעיה משקפת לא רק את ההשפעה של טעויות מסוימות על הדירוגים, אלא גם את השפעתם על הביצועים הכוללים על האתר שלך ועל הידידותיות למשתמש. ערך זה נוסף משום שכמה טעויות מופיעות באתרים לעתים רחוקות מאוד, אך ייתכן שהן נמצאות ברמת חומרה גבוהה, ועורכי המחקר לא רוצים שתתעלם מהן.

הנתונים על תדירות וחומרת הנושאים יספקו לך מידע מלא על טעויות ספציפיות ויאפשרו לך להעריך סיכונים ולהעריך את שווי המאמצים שלך במהלך תהליך אבחון האתר שלך.

40 Technical SEO Mistakes - SEMrush Study 2017
מקור

שגיאות SEO מסוג סריקה

domain configured incorrectly

יש בעלי עסקים שמעדיפים שכתובת האתר שלהם תראה עם www ויש כאלה שמעדיפים בלי www – לגוגל, אין זה משנה, אבל זה לא אומר שלא צריך להגדיר את זה כמו שצריך.

הגדרה לא נכונה של דומיין האתר יכולה לפגוע במאמצים שאתה משקיע בקידום האתר בגוגל.

redirect chain

הפניה של כתובת אתר אחת לכתובת אחרת מתאימה במצבים רבים. עם זאת, אם הפניות נעשות באופן שגוי, זה יכול להוביל לתוצאות הרסניות. שתי דוגמאות נפוצות של שימוש חוזר להפניה מחדש הן רשתות ניתוב מחדש לולאות.

שורה ארוכה של הפניות או במילים אחרות: הפניה מכתובת א' לכתובת ב' ומשם לכתובת ג' ומשם לכתובת ד' וגם לולאות אין-סופיות של הפניות כמו למשל הפניה מ- א' ל- ב' ואז הפניה ל- ג' שמפנה ל- א' יכולות להוביל למספר בעיות שעלולות להזיק למאמצי SEO שלך. הפניות אלה מקשות על מנועי החיפוש לסרוק את האתר שלך, מנצלות ללא תועלת את תקציב הסריקה של האתר שלך ומונעות מגוגל לסרוק דפים אחרים, מאט את מהירות הטעינה של האתר שלך, והתוצאה? השפעה שלילית על דירוג האתר שלך ועל חוויית המשתמש.

broken internal links

קישורים שבורים הם קישורים שמחזירים תוצאת שגיאה כי לא ניתן להגיע למשאב (דף) שאליו מפנה הקישור. קישורים שבורים ידועים בשמם 404 כי זה קוד השגיאה המוחזר מהשרת שכאמור לא מצא מה להחזיר, כי פשוט אין או כי נמנעה גישה אל המשאב.

קישור שבור יכול להיות גם קישור מהאתר שלך לאתר אחר שאולי פעם עבד (הקישור) והוביל לדף מסויים, אבל היום הדף הזה לא נמצא בכתובת אליו האתר שלך שולח וגם במקרה הזה מוחזרת שגיאה 404.

עוד שגיאות שמצויינות בדוח וכדאי שתשים לב אליהם (לחצו על הקישורים מטה):

הרשימה המלאה הכוללת 59 שגיאות שמנגנון SEMRUSH בודק

external images are broken
issues with mixed content
external links are broken
internal links are broken
pages returned 4XX status code
pages returned a 5XX status code
internal image is broken
pages couldn't be crawled (DNS resolution issues)
pages couldn't be crawled (incorrect URL formats)
pages don't have title tags
issues with duplicate title tags
pages have duplicate content issues
pages have duplicate meta descriptions
Robots.txt file has format errors
sitemap.xml files have format errors
incorrect pages found in sitemap.xml
AMP pages have templating issues
pages have no viewport tag
pages have too large HTML size
AMP pages have no canonical tag
issues with hreflang values
hreflang conflicts within page source code
issues with incorrect hreflang links
non-secure pages
issues with expiring or expired certificate
issues with old security protocol
issues with incorrect certificate name
pages couldn't be crawled
No redirect or canonical to HTTPS homepage from HTTP version
redirect chains and loops
AMP pages have HTML issues
AMP pages have style and layout issues
pages have a WWW resolve issue
links on HTTPS pages leads to HTTP page
pages have low text-HTML ratio
internal links contain nofollow attribute
pages have slow load speed
pages don't have meta descriptions
images don't have alt attributes
pages have too much text within the title tags
pages have a low word count
pages use Flash
pages have duplicate H1 and title tags
2 pages have more than one H1 tag
pages have too many on-page links
pages have too many parameters in their URLs
pages don't have enough text within the title tags
pages don't have character encoding declared
pages don't have doctype declared
pages have temporary redirects
pages don't have an h1 heading
pages contain frames
pages have underscores in the URL
HTTP URLs in sitemap.xml for HTTPS site
Sitemap.xml not indicated in robots.txt
Sitemap.xml not found
Homepage does not use HTTPS encryption
subdomains don't support SNI
pages have no hreflang and lang attribute

ועכשיו תורכם

האם אתם עושים אבחון SEO לאתר שלכם באופן קבוע, מאתרים ומתקנים שגיאות SEO?

האם אתם מרגישים שטיפול בשגיאות SEO באתר שלכם גדול עליכם ואתם רוצים אבל לא יכולים? מרגישים שצריכים עזרה? שלחו לי מייל או הודעה שלח הודעה באמצעות ווטצאפ

קורס קידום אתרים SEO AskPavel נגישות אתרים

אודות זהר עמיהוד

מוביל בעלי עסקים להצלחה באינטרנט: יותר פניות ויותר מכירות. מומחה קידום אתרים (SEO), שיווק ופרסום באינטרנט (Google AdWords PPC). יועץ לחברות בינוניות וגדולות בנושאי שיווק באינטרנט תוך התמחות בקידום אורגני SEO, פרסום ממומן בגוגל. בוגר תואר שני במנהל עסקים מטעם אוניברסיטת תל אביב. שותף גוגל ומוסמך פרסום בגוגל. צלצלו עוד היום 09-8910462

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כמה זה? *

נגישות